Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Opieka, Usługi Opiekuńcze, TeleOpieka

23-01-2012, 0:20
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Aktualna cena: 49 zł     
Użytkownik tele-opieka
numer aukcji: 2048781855
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 17   
Koniec: 24-01-2012 11:40:29
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Usługa TeleOpieki

 

 

Podstawowe informacje

 

1.  TeleOpieka domowa (stacjonarna) – w obrębie domu/mieszkania, dla osób stale lub często przebywających  w domu/mieszkaniu

2.   TeleOpieka mobilna  -na dowolnym obszarze pokrytym sygnalem telefonii komórkowej. Dla osób aktywnych, często wychodzących z domu/mieszkania. TeleOpieka mobilna działa również w mieszkaniu/domu Podopiecznego.

3.      Do korzystania  z TeleOpieki domowej i mobilnej służą specjalne urządzenia z przyciskiem SOS.

4.      Po wciśnięciu przycisku SOS natychmiastowe połączenie z Centrum Alarmowym TeleOpieki, czynnym w systemie 24/7

5.  Centrum Alarmowe posiada komplet danych o Podpiecznym, przeniesionych do bazy komputerowej z Karty Informacyjnej Podopiecznego

6.  Centrum Alarmowe podejmuje działania: wezwania służba ratunkowych (pogotowie policja, straż pożarna, etc.), powiadomienie rodziny, opiekunów, sąsiadów, pomoc w codziennych problemach. (linia medyczna, serwisowa, informacyjna, prawna, telefon zaufania)

7.  Centrum Alarmowe nadzoruje przebiegiem akcji ratunkowej lub pomocy osób trzecich aż do rozwiązania sytuacji alarmowej

  1.  Cena usługi TeleOpieki

Aktywacja usługi - opłata jednorazowa                                            90 PLN

Miesięczny abonament za usługę TeleOpieki                                       49 PLN

Koszt telefonu/urządzenia TeleOpieki domowej (jednorazowy)         299 PLN

Koszt telefonu/urządzenia TeleOpieki mobilnej (jednorazowy)          299 PLN

 

  1. Dokumenty niezbędne do skorzystania z usługi TeleOpieki

Umowa, Zasady Świadczenia Usługi, Karta Informacyjna Podpiecznego.

Umowa może zostać rozwiązana z miesięcznym okresem wypowiedzenia

 

  1. Jak rozpocząć korzystanie  z usługi TeleOpieki

Wypełnić i podpisać dokumenty wymienionych w punkcie 9

Odesłać dokumenty na adres Centrum TeleOpieki

Dokonać wpłaty za aktywację i wybrany sprzęt na rachunek bankowy Centrum TeleOpieki

Centrum TeleOpieki wysyła do Podopiecznego wybrane urządzenie

Więcej informacji na stronie www.tele-opieka.pl