Usługa TeleOpieki
Podstawowe informacje
1. TeleOpieka domowa (stacjonarna) – w obrębie domu/mieszkania, dla osób stale lub często przebywających w domu/mieszkaniu
2. TeleOpieka mobilna -na dowolnym obszarze pokrytym sygnalem telefonii komórkowej. Dla osób aktywnych, często wychodzących z domu/mieszkania. TeleOpieka mobilna działa również w mieszkaniu/domu Podopiecznego.
3. Do korzystania z TeleOpieki domowej i mobilnej służą specjalne urządzenia z przyciskiem SOS.
4. Po wciśnięciu przycisku SOS natychmiastowe połączenie z Centrum Alarmowym TeleOpieki, czynnym w systemie 24/7
5. Centrum Alarmowe posiada komplet danych o Podpiecznym, przeniesionych do bazy komputerowej z Karty Informacyjnej Podopiecznego
6. Centrum Alarmowe podejmuje działania: wezwania służba ratunkowych (pogotowie policja, straż pożarna, etc.), powiadomienie rodziny, opiekunów, sąsiadów, pomoc w codziennych problemach. (linia medyczna, serwisowa, informacyjna, prawna, telefon zaufania)
7. Centrum Alarmowe nadzoruje przebiegiem akcji ratunkowej lub pomocy osób trzecich aż do rozwiązania sytuacji alarmowej
Aktywacja usługi - opłata jednorazowa 90 PLN
Miesięczny abonament za usługę TeleOpieki 49 PLN
Koszt telefonu/urządzenia TeleOpieki domowej (jednorazowy) 299 PLN
Koszt telefonu/urządzenia TeleOpieki mobilnej (jednorazowy) 299 PLN
Umowa, Zasady Świadczenia Usługi, Karta Informacyjna Podpiecznego.
Umowa może zostać rozwiązana z miesięcznym okresem wypowiedzenia
Wypełnić i podpisać dokumenty wymienionych w punkcie 9
Odesłać dokumenty na adres Centrum TeleOpieki
Dokonać wpłaty za aktywację i wybrany sprzęt na rachunek bankowy Centrum TeleOpieki
Centrum TeleOpieki wysyła do Podopiecznego wybrane urządzenie
Więcej informacji na stronie www.tele-opieka.pl