SPRAWDZ STAN SWOJEGO ZAMÓWIENIA !!!
Podajemy aktualne informacje o stanie przesyłki
2 X DZIENNIE
GODZ 11 i 17
8,99 ZŁ
LIST PRIORYTETOWY
termin doręczenia 2-3 dni
W przypadku zakupu powyżej
1+ gier cena wysyłki 10 zł
Wysyłki realizowane w
od dokonania wpłaty
Płatności proszę realizować poprzez:
24 [zasłonięte]00[zasłonięte]09 8518 [zasłonięte] 022501
LUB
Skrót regulaminu
* płatność do 7 dni
* 10 dni na zwrot gry
* gwarancja
|
|
|
OPERATION FLASHPOINT
"RED RIVER"
platforma: XBOX 360
data wydania: 2011
gatunek: strzelaniny
wersja językowa: angielska
wersja: PAL
stan: nowa, folia, fabrycznie zapakowa
DOSTĘPNOŚĆ: od ręki, wysyłka w 24 H
|
|
kliknij, aby zobaczyć oryginalne pudełko
OPERATION FLASHPOINT: RED RIVER
Trzecia odsłona popularnego cyklu taktycznych FPS-ów. Tym razem bierzemy udział w walkach toczących się na terenie Tadżykistanu.
Operation Flashpoint: Red River to trzecia część zapoczątkowanej w 2001 roku serii gier akcji. Podobnie jak poprzednie tytuły z cyklu, najnowsza odsłona koncentruje się na wiarygodnym przedstawieniu realiów pola walki i zapewnieniu taktycznej głębi wszystkim starciom.
Akcja gry toczy się na terenach Tadżykistanu. Kraj ten osadzony jest pomiędzy Afganistanem, Uzbekistanem, Kirgistanem oraz Chinami, a jego historia kształtowana była zarówno przez wpływy azjatyckie jak i sowieckie. Zapewnia to olbrzymią różnorodność architektoniczną odwiedzanych miejsc. Fabułę Red River rozbito na trzy akty, a twórcy otwarcie przyznają, że wzorowali się na współczesnych filmach wojennych takich jak Jarhead, The Hurt Locker czy serial Generation Kill. Dzięki temu nadano konfliktowi zbrojnemu bardziej ludzki wymiar, co osiągnięto m.in. przez wprowadzenie barwnych i regularnych komentarzy towarzyszących nam żołnierzy, czy dbałość o detale takie jak wyraźnie podniszczony wizualnie ekwipunek.
Operation Flashpoint: Red River jest zdecydowanie bardziej przystępna dla zwykłego gracza niż poprzednie odsłony cyklu, choć wciąż zachowuje realizm. Przerobieniu uległ sposób wydawania rozkazów, dzięki czemu nie musimy już za każdym razem przedzierać się przez kilkustopniowe menu. Strzelanie i obsługa broni są teraz bardziej płynne, co zostało osiągnięte przez wprowadzenie systemu wspomagającego celowanie, znanego m.in. z serii Call of Duty. Oczywiście, dla fanów realizmu przewidziano opcję wyłączenia wszystkich pomocy. Zaimplementowano również system zdobywania doświadczenia oraz podzielono postacie na klasy (strzelec, grenadier, zwiadowca oraz strzelec automatyczny). Współdziała z tym ulepszona sztuczna inteligencja zarówno wrogów, jak i sił sprzymierzonych.
kliknij obrazek, aby obejrzeć video
|