Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

OpenGL w praktyce

28-02-2012, 14:30
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 100 zł     
Użytkownik Arli_W
numer aukcji: 2029587824
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 27   
Koniec: 30-01-2012 15:37:01

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

gadu-gadu: [zasłonięte]12921
e-mail: [zasłonięte]@arlisklep.pl



Koszty wysyłki podane są
w opisie aukcji.

Osobom posiadającym mniej niż 5 pozytywnych komentarzy nie wysyłamy paczek za pobraniem.

Wszystkie zakupione przedmioty wysyłamy
w jednej przesyłce,
za przesyłkę płacisz tylko raz.

Koszt wysyłki jest stały
i niezależny od ilości zakupionych przedmiotów.



Płacę z Allegro - to preferowana forma zapłaty - niezależnie od tego w jakim banku posiadasz konto wpłatę wykonaną w taki sposób widzimy po 1-2 minutach
i Ty nie płacisz za to prowizji.

Pozostałe formy to: zwykły przelew, pobranie.

Wysyłka towaru max. 1-3 dni od momentu zaksięgowania wpłaty.

OpenGL w praktyce


Wydawca: BTC


Autor: Janusz Ganczarski

ISBN:[zasłonięte]978-83233-30-6
Format: B5, 582 str.
Twarda oprawa
Wydawnictwo BTC
Legionowo 2008

O książce

Książka jest praktycznym podręcznikiem programowania grafiki 3D przy użyciu biblioteki OpenGL w wersji 2.1. Do sprawnego posługiwania się biblioteką graficzną niezbędna jest odpowiednia wiedza matematyczna. Dlatego matematyka jest obecna w książce, ale w stopniu ograniczonym do niezbędnych wzorów i równań. Opisywane zagadnienia są ilustrowane przykładowymi programami w języku C++ – z tego powodu do pełnego wykorzystania zawartych w książce informacji niezbędna jest umiejętność programowania w tym języku.
Książka jest adresowana do studentów kierunków informatycznych wyższych uczelni oraz do wszystkich programistów zajmujących się grafiką komputerową. Ze względu na kompletny opis biblioteki oraz zawarte programy przykładowe, książka może być przydatna programistom stawiającym pierwsze kroki w dziedzinie grafiki komputerowej, jak i zaawansowanym programistom wykorzystującym bibliotekę OpenGL w pracy zawodowej.

Do pobrania

 Spis treści

 Wstęp

Przykłady - pliki źródłowe

Przykłady - pliki wynikowe


*zdjęcia podobne


Zobacz inne moje aukcje (Arli_W):