Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

OPENGL SUPERBIBLE Richard Wright, Nicholas Haemel

27-07-2014, 6:10
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 318.15 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4371925890
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 8   
Koniec: 27-07-2014 06:13:59

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>00382, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>99163, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17126, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68527, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>08363, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>00382, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>99163, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17126, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68527, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>08363

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

OpenGL SuperBible: Comprehensive Tutorial and Reference

OPENGL SUPERBIBLE Richard Wright, Nicholas Haemel

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Richard Wright, Nicholas Haemel, Graham M. Sellers, Benjamin Lipchak
Language: English
Publisher: Addison Wesley
Publication Date: 23 July 2010
Dimensions: 18.7 x 5.2 x 23.2 cm
Format: Paperback
Pages: 1008
Condition: NEW
Product_ID: ACB171B617

 

 

OpenGL(R) SuperBible, Fifth Edition is the definitive programmer,s guide, tutorial, and reference for the world,s leading 3D API for real-time computer graphics, OpenGL 3.3. The best all-around introduction to OpenGL for developers at all levels of experience, it clearly explains both the API and essential associated programming concepts. Readers will find up-to-date, hands-on guidance on all facets of modern OpenGL development, including transformations, texture mapping, shaders, advanced buffers, geometry management, and much more. Fully revised to reflect ARB,s latest official specification (3.3), this edition also contains a new start-to-finish tutorial on OpenGL for the iPhone, iPod touch, and iPad. Coverage includes * A practical introduction to the essentials of real-time 3D graphics * Core OpenGL 3.3 techniques for rendering, transformations, and texturing * Writing your own shaders, with examples to get you started * Cross-platform OpenGL: Windows (including Windows 7), Mac OS X, GNU/Linux, UNIX, and embedded systems * OpenGL programming for iPhone, iPod touch, and iPad: step-by-step guidance and complete example programs * Advanced buffer techniques, including full-definition rendering with floating point buffers and textures * Fragment operations: controlling the end of the graphics pipeline * Advanced shader usage and geometry management * A fully updated API reference, now based on the official ARB (Core) OpenGL 3.3 manual pages * New bonus materials and sample code on a companion Web site, www.starstonesoftware.com/OpenGL Part of the OpenGL Technical Library-The official knowledge resource for OpenGL developers The OpenGL Technical Library provides tutorial and reference books for OpenGL. The Library enables programmers to gain a practical understanding of OpenGL and shows them how to unlock its full potential. Originally developed by SGI, the Library continues to evolve under the auspices of the OpenGL Architecture Review Board (ARB) Steering Group (now part of the Khronos Group), an industry consortium responsible for guiding the evolution of OpenGL and related technologies.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 MATHEMATICS FOR 3D GAME PROGRAMMING AND ...

 3D MATH PRIMER FOR GRAPHICS AND GAME DEVELOPMENT

 BEGINNING OPENGL GAME PROGRAMMING Luke Benstead

 OPENGL 4.0 SHADING LANGUAGE COOKBOOK David Wolff

 OPENGL ES 2.0 PROGRAMMING GUIDE Munshi, Ginsburg

 OPENGL LIBRARY Dave Shreiner