Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

OPENGL. KSIĘGA EKSPERTA WYD.5

17-04-2015, 10:47
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 42 zł     
Użytkownik twojaksiega
numer aukcji: 5187989101
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 4   
Koniec: 17-04-2015, 10:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

kontakt i płatność
(58)[zasłonięte]349 44
[zasłonięte]@ll.com.pl
Wpłat prosimy dokonywać poprzez PayU lub na nasz rachunek:
L&L Sp. z o.o.
47 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]7640023 [zasłonięte] 278337
dostawa
Allegro polecony InPost
paczkomaty InPost
list polecony ekonomiczny*
*kolejna książka - dopłata 1.50 zł
kurier (przedpłata)
kurier (za pobraniem)
odbiór osobisty
Książki odebrać można osobiście
(Pn.-Pt. w godz. 9:00-16:00)
w Gdańsku, ul. Budowlanych 64F. zobacz na mapie
OPENGL. KSIĘGA EKSPERTA WYD.5
Wydawca: HELION
  • Kod wew.: 189493
  • Autor: RICHARD WRIGHT, HAEMEL NICHOLAS
  • Miejsce i rok wydania: 2011
  • Ilość stron: 688
  • Oprawa: TWARDA
  • Wymiary: 172X245
  • ISBN: [zasłonięte]978-8362-976-3
  • Kod EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46297
  • Jak sprawnie tworzyć podstawowe obiekty, oświetlać je i cieniować?
  • Jak napisać własne programy, korzystając z biblioteki OpenGL i języka GLSL?
  • Jak programować grafikę na urządzenia przenośne, takie jak iPhone, iPod czy iPad?

Po prawie dwudziestu latach na rynku biblioteka OpenGL jest dziś wiodącym API w dziedzinie programowania grafiki trójwymiarowej, gier 3D, wizualizacji, symulacji, modelowania naukowego, a nawet edytowania obrazów i filmów dwuwymiarowych. Swój sukces zawdzięcza nie tylko łatwości użycia, ale przede wszystkim kompatybilności z niemal wszystkimi platformami dostępnymi na rynku. Świetnie sprawdza się zarówno w komputerach PC z systemem Windows, jak i komputerach Mac, a także na stacjach uniksowych, w centrach rozrywki opartych o lokalizację, na najbardziej znanych konsolach do gier, w kieszonkowych grach elektronicznych, a nawet w oprzyrządowaniu lotniczym czy samochodowym. Nie bez znaczenia dla spopularyzowania tej biblioteki był także fakt, że można ją rozszerzać, dzięki czemu ma ona wszystkie zalety otwartego standardu, a dodatkowo można wzbogacać jej implementację o własne dodatki.

"OpenGL. Księga eksperta. Wydanie 5" to nowe, zaktualizowane (specyfikacja OpenGL 3.3) wydanie znanego podręcznika dla wszystkich programistów, bez względu na poziom ich zaawansowania. Książka ta stanowi wyczerpujący kurs tworzenia niesamowitych wizualizacji 3D, gier oraz wszelkiego rodzaju grafik. Dzięki niej nauczysz się pisać programy wykorzystujące bibliotekę OpenGL, konfigurować środowisko pracy do przetwarzania grafiki trójwymiarowej oraz tworzyć podstawowe obiekty, oświetlać je i cieniować. Następnie zgłębisz tajniki języka OpenGL Shading Language i zaczniesz sprawnie pisać własne programy, wprowadzać do nich rozmaite efekty wizualne oraz zwiększać ich wydajność. Poznasz wszystkie najnowsze techniki programowania przy użyciu biblioteki OpenGL, takie jak przekształcenia, nakładanie tekstur, cieniowanie, zaawansowane bufory czy zarządzanie geometrią. Przejdziesz także szczegółowy kurs programowania grafiki w urządzeniach iPhone, iPod touch oraz iPad!

W tym wyczerpującym podręczniku znajdziesz:

  • praktyczne wprowadzenie do technik programowania grafiki trójwymiarowej czasu rzeczywistego
  • rdzenne techniki OpenGL 3.3 w zakresie renderowania, przekształcania i teksturowania geometrii
  • wiedzę na temat pisania programów cieniujących, popartą praktycznymi przykładami
  • opis technik programowania na różnych platformach — Windows (także Windows 7), Mac OS X, GNU/Linux, Unix — oraz układach wbudowanych
  • informacje na temat programowania przy użyciu biblioteki OpenGL aplikacji przeznaczonych dla urządzeń iPhone, iPod touch oraz iPad (kurs prowadzony krok po kroku i ilustrowany przykładowymi programami)
  • zaawansowane techniki buforowania, renderowanie w pełnej rozdzielczości przy użyciu buforów i tekstur zmiennoprzecinkowych
  • możliwości przetwarzania fragmentów, czyli zarządzania końcową częścią potoku przetwarzania grafiki
  • zaawansowane techniki cieniowania i zarządzania geometrią