Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

OpenGL i wprowadzenie do programowania gier Nowa

08-03-2012, 0:06
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 45 zł      Najwyzsza cena licytacji: 45 zł     
Użytkownik basiapilawa
numer aukcji: 2106446596
Miejscowość Kielce
Kupiono sztuk: 1    Zostało sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 53   
Koniec: 08-03-2012 16:02:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

OpenGL i wprowadzenie do programowania gier


OpenGL i wprowadzenie do programowania gier
Tytuł: OpenGL i wprowadzenie do programowania gier
Autor: Wojciech Sterna, Bartosz Chodorowski
ISBN:[zasłonięte]978-83529-49-7
Ilość stron: 414
Data wydania: 2008
Zawiera CD
Wydawnictwo: Nakom


Lubisz gry komputerowe? Interesujesz się programowaniem? Znasz dość dobrze język C i chciałbyś tworzyć własne, trójwymiarowe światy?

Jeśli na wszystkie te pytania odpowiedziałeś twierdząco – ta książka jest dla Ciebie!

„OpenGL i wprowadzenie do programowania gier” przedstawia zasady posługiwania się biblioteką OpenGL, dzięki której możliwe jest tworzenie trójwymiarowych efektów graficznych.

Jednak aby stworzyć grę, nie wystarczą jedynie umiejętności z zakresu programowania grafiki. Potrzebna jest także znajomość matematyki i fizyki, wiedza jak zaprogramować przestrzenny dźwięk, jak zaimplementować moduł matematyczny, czy jak w przypadku gier sieciowych – zaprogramować wydajną sieć.

Niniejsza książka porusza wszystkie te zagadnienia.
Aby stworzyć grę zapierającą dech w piersiach niezbędna jest przede wszystkim umiejętność programowania efektów specjalnych.
Dlatego temu zagadnieniu Autorzy poświęcają szczególnie dużo miejsca i uwagi.

Rozpoczęcie przygody z programowaniem gier nie jest zadaniem łatwym. Trzeba dokładnie, od podstaw poznać wszystkie tajniki programowania.

Rozdziały:
1. Wstęp do programownaia gier 13
2. Podstawy WinAPI i szkielet aplikacji OpenGL 21
3. Matematyka 52
4. Fizyka 95
5. Renderowanie w 3D 117
6. Manipulowanie przestrzenią 141
7. Materiały i oświetlenie 166
8. Bitmapy i teksturowanie 183
9. Optymalizacja 208
10. Wbudowane mechanizmy OpenGL 223
11. Modele 3D 257
12. Sposoby wykrywania kolizji 272
13. Przykładowy świat - małe podsumowanie 292
14. Dźwięk przestrzenny - OpenAL 332
15. Sieć 351
16. SDL 385


Za przesyłkę płacisz tylko raz, bez względu na ilość zakupionych książek.