Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

OpenGL i wprowadzenie do programowania gier

19-01-2012, 14:51
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 49.90 zł     
Użytkownik informatyka_ke
numer aukcji: 1998222202
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 26   
Koniec: 13-01-2012 17:47:12
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wojciech Sterna, Bartosz Chodorowski

Lubisz gry komputerowe? Interesujesz się programowaniem? Znasz dość dobrze język C i chciałbyś tworzyć własne, trójwymiarowe światy? 
Jeśli na wszystkie te pytania odpowiedziałeś twierdząco – ta książka jest dla Ciebie! 
„OpenGL i wprowadzenie do programowania gier” przedstawia zasady posługiwania się biblioteką OpenGL, dzięki której możliwe jest tworzenie trójwymiarowych efektów graficznych. 
Jednak aby stworzyć grę, nie wystarczą jedynie umiejętności z zakresu programowania grafiki. Potrzebna jest także znajomość matematyki i fizyki, wiedza jak zaprogramować przestrzenny dźwięk, jak zaimplementować moduł matematyczny, czy jak w przypadku gier sieciowych – zaprogramować wydajną sieć.
Niniejsza książka porusza wszystkie te zagadnienia.
Aby stworzyć grę zapierającą dech w piersiach niezbędna jest przede wszystkim umiejętność programowania efektów specjalnych. 
Dlatego temu zagadnieniu Autorzy poświęcają szczególnie dużo miejsca i uwagi. 
Rozpoczęcie przygody z programowaniem gier nie jest zadaniem łatwym. Trzeba dokładnie, od podstaw poznać wszystkie tajniki programowania. 

Ta książka z pewnością w tym pomoże!
ISBN[zasłonięte]978-83529-49-7
Objętość 414 ss 
Format 160 x 230 mm, okładka miękka

Książka z płytą CD