Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

OPEN INNOVATION Henry Chesbrough

22-05-2014, 23:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 190.05 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4177986601
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 22-05-2014 23:30:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28866, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85183, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>74621, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>76836, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91495, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28866, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85183, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>74621, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>76836, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91495

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Open Innovation: The New Imperative for Creating and Profiting from Technology

OPEN INNOVATION Henry Chesbrough

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Henry W Chesbrough
Language: English
Publisher: Harvard Business School Press
Publication Date: 1 April 2003
Dimensions: 16.2 x 3 x 23.6 cm
Format: Hardcover
Pages: 272
Condition: NEW
Product_ID: 157D51D377

 

 

In today's information-rich environment, companies can no longer afford to rely entirely on their own ideas to advance their business, nor can they restrict their innovations to a single path to market. As a result, says Harvard Business School professor Henry W. Chesbrough, the traditional model for innovation - which has been largely internally focused, closed off from outside ideas and technologies - is becoming obsolete. Emerging in its place is a new paradigm, 'open innovation', which strategically leverages internal and external sources of ideas and takes them to market through multiple paths. This path-breaking analysis is based on extensive field research, academic study, and the author's own longtime experience working in Silicon Valley.Through rich descriptions of the innovation processes of Xerox, IBM, Lucent, Intel, Merck, and Millennium, and the many spin-offs that have emerged from these firms, ''Open Innovation'' shows how companies can use their business model to identify a more enlightened role for R&D in a world of abundant information, better manage and access intellectual property, advance their current business, and grow their future business.Arguing that companies in all industries must transform the way they commercialize knowledge, Chesbrough convincingly shows how open innovation can unlock the latent economic value in a company's ideas and technologies. Author Bio: Henry W. Chesbrough is an Assistant Professor and the Class of 1961 Fellow at Harvard Business School.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 TEN TYPES OF INNOVATION Keeley, Walters

 OPEN BUSINESS MODELS Henry Chesbrough

 OPEN INNOVATION: RESEARCHING A NEW PARADIGM

 OPEN SERVICES INNOVATION Henry Chesbrough

 COMMUNITIES OF PRACTICE Etienne Wenger

 A GUIDE TO OPEN INNOVATION AND CROWDSOURCING