Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Opel Vectra C , 1.9 CDTI , 120 KM . Pewny !

27-06-2015, 14:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 17 500 zł     
Użytkownik marianoital_2009
numer aukcji: 5448238109
Miejscowość Kamyk
Wyświetleń: 91   
Koniec: 27-06-2015 14:32:23

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2004
Przebieg (km): 215000
Pojemność silnika (cm3): 1850
Moc silnika (KM): 120
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Kombi
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam , planuje sprzedać swoje auto Opel Vectra C , 2004 , z jednym z najmniej awaryjnych silnikow 1.9 CDTI , 120 KM , auto ma gwarantowany przebieg 215000 km , z czego ja zrobiłem około 70.000 km w dwa lata . Jedni mogą odebrać szczegolowe opisanie jako tzw lanie wody, ale ja pisze szczerze jak jest bo wlasnie dlatego nidgy nie miałem problemu ze sprzedaniem własnego samochodu . Zaczne od tego ze jestem kierowca zawodowym od 2004 roku pracującym w Szwecji a mieszkającym w Polsce . Z tego powodu dojezdzam do rodziny raz w miesiącu na kilka dni , robiąc tym samym w jeden weekend 3000 km trasa Goteborg Padborg Hamburg Wroclaw Czestochowa . Tym samym musze mieć auto pewne , wygodne , oszczędne i w miare szybkie by w 4 dni robic ta trase lacznie z pobytem w domu . Ktos kto zna trochę ceny servisow lub auto holowania w Europie wie, ze tu trzeba mieć auto pewne w 100 proc . Nie mowie o jednorazowym wypadzie na szparagi do Niemiec tylko o stalej jedzie po Europie . Wiem ile szukałem 7 letniego, nie wyjezdzonego kombi wśród używanych samochodow. A, ze to nie moje pierwsze auto to od razu odpuscilem polski rynek kręconych aut i także tych najtańszych z zagranicy . Auto kupiłem sam od Niemki placac za nie 1000 euro więcej niż polska cena gieldowa . Wrocilem na kolach i od tej pory tylko jedze . Od razu przy przebiegu 160.000 km wymieniłem kompletny rozrząd z pompa wody , wszystkie paski , i zrobiłem PORZADEK z DPF . Olej silnikowy syntetyk od czasu kiedy kupiłem nigdy nie miał więcej przejechane niż 11.000 km do następnej wymiany . Nigdy nie dolałem nawet grama oleju od wymiany do wymiany . Zaliczylem 2 razy Chorwacje , Dalmacje, wiec i klima jest systematycznie kontrolowana , ostatnio wymieniłem chlodnice klimatyzacji ze względu na nieszczelność od kamieni . Samochod nigdy nie miał wymienianego zadnego elementu z karoserii , lakierowany był już w Niemczech przedni zderzak ale bez zdejmowania , co gwarantuje. Powod sprzedaży . sa dwa , pisze krotko... wiem ze w Polsce jest utarty tzw glupi schemat dotyczący stanow licznika w 10 letnich autach tzn musi mieć do 200.000 km bo powyżej się nie sprzedaje , wiec wiem ze jak będę trzymal to auto jeszcze 2 lata to bez problemu na liczniku będzie trojka z przodu a ze nie umiem oszukiwać i krecic licznikow to chce tego uniknąć , bo prowadzac szczerze historie servisowa auta jest to ciężko ukryc . Ktos kto zna trochę ten silnik 1.9 CDTI wie ze to wloski poczciwy fiatowski silnik który prawidłowo eksploatowany robi przebiegi ponad 400.000 km porównywalnie ze starym poczciwym silnikiem VW 1.9 TDI . Wiec ktoś kto robi 15.000 km w roku może jeszcze się nim długo pocieszyć. Od czasu kiedy kupiłem auto było max 10 razy zalane paliwem na polskich stacjach. Powod drugi . Może dla przeciętnego użytkownika to smieszne ale u mnie to było przeoczenie z braku czasu,tzn auto nie ma tempomatu , wiec po przejechaniu 1500 km w 12 godz za dobrze prawa noga i jej pieta nie wygląda .. i tak jest co miesiąc. Co do auta , nie ma zadnych oznak rdzy , wszystkie szyby w orginale procz przedniej , nigdy nie uczestniczyl w zadnej nawet kolizji . Przy szybkiej jedzie autostrada i miasto komputer nigdy nie przekroczyl 5,6 litra . Co do sprzegla to wszystko w orginale , mysle ze to zasluga dalekich tras , co potwierdzają moje klocki hamulcowe na których mam wg ks serwisowej ponad 100.000 km zrobione i nie zuzyly się nawet w polowie . Procz wymiany alternatora na calkiem nowy i termostatu nigdy nic przy tym aucie nie robilem. Te dwie rzeczy mam do wglądu , bo nie bawie się w żadne regenracje . Do wymiany mysle na zime będzie akumulator bo przy minus 25 st nie dal rady . Opony latnie na alufelgach tez już slaby bieznik 215.55.16. Zimowe komplet na stalowych 195.65.15 tez slaby bieznik ale daje 4 szt nowe opony bo nie zdazylem wymienić tej zimy . Ze względu na to ze bardzo cenie sobie porządek w aucie wnętrze wygląda idealnie , nie palone itd. Samochod na zdjęciach nie myty a i jakość zdjęć slaba, za co przepraszam . Mysle, ze szczerze opisałem temat. Zainteresowanych proszę o kont na 602 [zasłonięte] 963 , GG 10[zasłonięte]131 , lub na email . Odpowiem na kazde normalne pytanie dotyczące mojego samochodu . samochod od kierowcy z zawodu i zamilowania a nie od handlarza. Cena adekwatna do stanu technicznego i samochodu . Zapraszam. Mario.