Witam,
Posiadam do sprzedania samochód Opel Vectra B 1.8 16v kombi z 1998r. Oferta od osoby prywatnej, auto posiadam od 3 lat.
UWAGA: VECTRĘ MOGĘ ODDAĆ DOPIERO W LUTYM KIEDY ODBIORĘ NOWE AUTO SŁUŻBOWE.
Proszę wziąć to pod uwagę i nawet po kliknięciu "kup teraz" auto nie będzie dostępne wcześniej. Przed kliknięciem "kup teraz" proszę o kontakt, spotkanie i obejrzenie i sprawdzenie auta na wybranej stacji diagnostycznej.
Autko wystawiam już teraz, bo pewnie oferta chwilę powisi.
KRÓTKA HISTORIA: Kupione dla siebie od młodej rodziny, która woziła nim dzieci i dużego psa. Sprowadzili samochód dla siebie z Francji kilka lat wcześniej od pierwszej właścicielki. Mam komplet faktur oraz kartę pojazdu. Poprzednicy serwisowali samochód często w ASO, ja również wykonuję naprawy w autoryzowanym serwisie Opla (Trax Łódź), mam na to wszystkie faktury. Auto wystawiam do sprzedaży tylko i wyłącznie w związku ze zmianą stanowiska i przysługującego samochodu służbowego, nie widzę sensu trzymać pod domem dwóch aut z czego jedno nie używane.
Cena może wydawać się nieco wysoka, ale jeśli wziąć pod uwagę ile w auto zostało zainwestowane i jeśli ktoś szuka samochodu którym jeszcze kilka lat pojeździ, to warto się ofercie bliżej przyjrzeć. Jeżeli nie będzie zainteresowania, rozważam przekazanie auta komuś z rodziny. Nadmienię, że kiedyś chciał je ode mnie kupić facet z ASO :)
SILNIK 1,8 16V 116KM, benzyna + gaz. Przebieg 270k km, na bieżąco wymieniane wszelkie płyny, silnik pracuje bardzo równo, sprawdzony na hamowni po założeniu gazu i praktycznie nie stracił przez te lata mocy (mam wydruk z hamowni z wykresami). Założyłem bardzo dobrą sekwencyjną instalację gazową na swój użytek (na komponentach Zavoli, AC Stag4, Stako) w łódzkim Nagazie (mam naturalnie komplet wszystkich papierów i rachunków). Ostatnio robiony był standardowy przegląd po 40k km, wszystkie parametry idealne, dane w każdej chwili do wglądu w Nagazie. Silnik potrafi ładnie zamruczeć.
WNĘTRZE Bardzo czyste, nie palone, zwracam uwagę na szczegóły dlatego wymieniłem też kilka zużytych elementów, wszystko działa! Klimatyzacja sprawna i funkcjonuje. Nabijałem ją ostatnio w sierpniu świeżym czynnikiem. Radio z CD i nowe głośniki.
BLACHARKA Na lakierze widać lata bo widać trochę rys i być może nowy właściciel mógłby się pokusić o polerkę jeżeli bardzo mu zależy na błyszczącym, odświeżonym lakierze (sprawdzałem - koszt około 400PLN w ASO). Wg mojej najlepszej wiedzy auto jest rzeczywiście bezwypadkowe (potwierdzane też w ASO Opla), ale nie obyło się natomiast bez kilku drobnych zdarzeń - ja osobiście lakierowałem błotnik i fragment drzwi bocznych po obtarciu przez inny samochód, wymieniłem tylni zderzak oraz polakierowałem tylnią klapę (kiedyś nie zauważyłem cienkiej barierki i przy cofaniu zrobiłem sobie małą wgniotkę). Wszystko robione u jednego i tego samego porządnego lakiernika (mam fotki do wglądu). Zainwestowałem też we wrześniu ponad 1,1k PLN i naprawiłem również dół we wszystkich drzwiach, bo zaczęły się tam pojawiać małe ogniska korozji a tym samym na aucie nie ma śladu rdzy. Spód auta nienaruszony, oczywiście do obejrzenia i sprawdzenia w wybranej stacji diagnostycznej. Na tylnim błotniku jest mała wgniotka (mniej więcej 10cm średnica) z którą auto już kupiłem, blacharz stwierdził, że szkoda to ruszać, bo lakier nie został naruszony i blacha jest bezpieczna. Wszystkie szyby oryginał od kompletu.
Do auta oprócz standardowego koła zapasowego dodaję też dojazdówkę którą dodatkowo dokupiłem a która zajmuje znacznie mniej miejsca w bagażniku. W komplecie opony zimowe i letnie.
TO CO REKOMENDOWAŁBYM DO ZROBIENIA: - Podczas deszczu w którymś miejscu przedniej szyby przedostaje się lekko woda i parują szyby. Nie jest to duży problem dlatego nie robiłem tego jeszcze, ale uczciwie informuję. Wycięcie i wklejenie ponowne szyby to koszt 190PLN - Podsufitówka - trochę się odkleja nad głową kierowcy, ale znowu raz że nie rzuca mi się to w oczy, dwa że nie przeszkadza. - Poduszka powietrzna - poduszki na 1000% są i są sprawne, nie wystrzelone, natomiast pod siedzeniem są kostki, które w tych modelach lubią czasem nie łączyć i przy przesuwaniu siedzenia lubi się zapalić kontrolka poduszki powietrznej. Taki błąd trzeba każdorazowo zresetować. Rozwiązaniem może być po prostu zalutowanie wtyczek
- być może uszczelki drzwi - groszowy wydatek - i w zasadzie to wszystko.
Ubezpieczenie do końca maja, przegląd do końca marca. W komplecie 2 kluczyki, z zabezpieczeń: immobilizer i odcięcie zapłonu.
Cena do rozsądnej negocjacji.
W razie pytań zachęcam do kontaktu mailowego lub telefonicznego, postaram się odpowiedzieć na wszystkie wątpliwości. O kontakt telefoniczny prosiłbym w miarę możliwości po 16.00.
602-[zasłonięte]-542
|