Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

OPEL VECTRA 2.8 V6 OPC 280KM,SALON POLSKA

29-02-2012, 0:30
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 70 000 zł     
Użytkownik Usl_Budowlane
numer aukcji: 2085057883
Miejscowość Legionowo
Wyświetleń: 7579   
Koniec: 11-02-2012 10:52:30
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Opel Vectra 2.8 V6 OPC 280 KM Salon Polska, Oryginał OPC.
To nie jest OPC-line !!!

Opis pojazdu:

AUTO KUPIONE W POLSKIM SALONIE OPEL - NEXTEAM - CHINIEWICZ

ul. Modlińska 57A, 03-199 Warszawa, tel. (022)[zasłonięte]519 40

W DNIU 24.12.2008.

NUMER VIN: WOLOZCF358[zasłonięte]0038

STAN - BARDZO DOBRY, BEZWYPADKOWY, SERWISOWANY W ASO

WERSJA 2.8 V6 280 KM Z 6-STOPNIOWĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW

WYPOSAŻENIE:

SAMOCHÓD POSIADA PEŁNE WYPOSAŻENIE, JAKIE OPEL PROPONOWAŁ W TYM MODELU W 2008 ROKU.

BIKSENONY SKRĘTNE AFL + SPRYSKIWACZE

HALOGENY

ESP, ABS, TRC, VSC

AKTYWNE ZAWIESZENIE OPC

PEŁNA SKÓRZANA TAPICERKA

FOTELE RECARO ELEKTRYCZNIE REGULOWANE

PODGRZEWANE FOTELE PRZEDNIE

PODGRZEWANE FOTELE TYLNIE (jedyny taki egzemplarz w Polsce)

PEŁNY PAKIET ELEKTRYCZNY SZYB, LUSTEREK ORAZ KLAPY BAGAŻNIKA ( lusterka składane, szyby samo-domykające, tylnia klapa otwierana pilotem)

KLIMATRONIC CZTEROSTREFOWY

CENTRALNY ZAMEK + ALARM + IMMOBILIZER

FABRYCZNE RADIO CD/MP3 (MODEL DVD90) + 6 GŁOŚNIKÓW + SYSTEM DUOAUDIO (możliwość słuchania innej muzyki przez pasażerów z tyłu za pomocą słuchawek - w praktyce bezużyteczny)

NAWIGACJA FABRYCZNA Z AKTUALIZACJĄ Z 09/2011

MULTIFUNKCYJNA SKÓRZANA KIEROWNICA Z PEŁNĄ 3-KIERUNKOWĄ REGULACJĄ

AKTYWNY TEMPOMAT

KOMPUTER POKŁADOWY Z PEŁNYM OPROGRAMOWANIEM

CZUJNIKI PARKOWANIA - PRZÓD/TYŁ

CZUJNIK DESZCZU

CZUJNIK ZMIERZCHU

PODUSZKI ORAZ KURTYNY POWIETRZNE

FABRYCZNY PORT TELEFONU (potrzeba dokupienia nakładki na konkretny model)

BLUETOOTH + ZESTAW GŁOŚNO-MÓWIĄCY ZINTEGROWANY Z RADIEM ORAZ POLECENIAMI GŁOSOWYMI

PODWÓJNY WYDECH OPC

FELGI ALUMINIOWE - 17" + LATO (Continental 215/50 - 1,5 SEZONU) + ZIMA (Pirelli Sottozero 215/50 - 2 SEZONY)

FELGI ALUMINIOWE - 19" + LATO (1,5 SEZONU) (widoczne na ostatnim zdjęciu)

PRZYCIEMNIANE FABRYCZNIE TYLNIE SZYBY

PAKIET SPOJLERÓW, NAKŁADEK, WYKOŃCZEŃ OPC (nie Opc-line !!!)

TRYB SPORT-OPC (po włączeniu - usztywnione zawieszenie, czulsza przepustnica, wyższy moment obrotowy, wyższy próg odcięcia zapłonu)

RADIO CB PRESIDENT WALKER + ANTENA MIDLAND ML-145 (porządnie i z głową zamontowane, antena na magnesie z podkładką foliową)

BRAK KOŁA ZAPASOWEGO ! (dojazdówki oraz felgi stalowej nie można dokupić - za duże zaciski hamulcowe)

STAN TECHNICZNY - BARDZO DOBRY

(samochód przejechał ponad 100 tyś. km, więc nie napiszę "idealny", bo byłaby to bzdura)

SAMOCHÓD JEŹDZI TYLKO NA PB98 Z BP (SPORADYCZNIE PKN ORLEN)

REALISTYCZNE ZUŻYCIE PALIWA: TRYB MIEJSKI ZIMA: 11,8 TRYB MIEJSKI LATO: 11,1 TRYB SZOSOWY(do 180km/h): 10,5 TRYB SZOSOWY BARDZO OSZCZĘDNY(do 130km/h): 9,5 (wszystkie powyższe dane jestem w stanie udowodnić za pomocą zdjęć oraz odczytów komputera pokładowego)

PRZYGODY:

WYMIENIONE LUSTERKO OD STRONY KIEROWCY (rozbite podczas wymijania)

WYMIANA PRZEDNIEJ SZYBY (uszkodzona od latającego kamienia)

WYMIANA DOLNEJ NAKŁADKI ZDERZAKA PRZEDNIEGO (uszkodzona po nieudanym natarciu na zaspę śnieżną)

WSZYSTKIE POWYŻSZE USTERKI BYŁY NAPRAWIANE Z AC W PZU. POSIADAM PEŁNĄ DOKUMENTACJE FOTOGRAFICZNĄ ORAZ PAPIEROWĄ !!!

NAPRAWY:

- DWUKROTNIE KOŃCÓWKI DRĄŻKÓW (za długo jeździłem na 19" felgach)

- GUMY STABILIZATORA PRZEDNIEGO (naprawdę za długo na nich jeździłem)

- MECHANIZM ZAMYKANIA TYLNIEJ KLAPY (jak to bywa - za dużo elektroniki)

- BEZPIECZNIK NAWIEWU POWIETRZA KABINY

WSZYSTKIE POWYŻSZE USTERKI BYŁY NAPRAWIANE W OPEL NEXTEAM. POSIADAM PEŁNĄ DOKUMENTACJE.

SERWIS: (przeglądy)

1 - 09/12/2009 przy przebiegu: 30455 km

2 - 21/12/2010 przy przebiegu: 60071 km

3 - 20/06/2011 przy przebiegu: 87487 km

4- 06/12/2011 przy przebiegu: 105500 km

OLEJ: MOBIL 5W50

PEŁNA KSIĄŻKA SERWISOWA WYPEŁNIONA STARANNIE I PO POLSKU (co w przypadku Opla jest mało spotykanym zjawiskiem)

EKSPLOATACJA: (dodatkowe wymiany, nieujęte w książce serwisowej)

- dwa komplety klocków hamulcowych

- jeden komplet tarcz przód i tył

PEŁNA FAKTURA VAT !!!

OBIEKTYWNIE O SAMOCHODZIE:

Auto zostało zamówione w salonie na przełomie czerwca/lipca 2008 roku. Samochód został wyprodukowany w sierpniu 2008 roku na rynek niemiecki. (jest to ostatni egzemplarz OPC wyprodukowany przez fabrykę Opla) W związku z rezygnacją Helmuta z tego modelu, samochodzik trafił w moje ręce. Odebrany w wigilie 2008. Samochodem jeżdżę tylko i wyłącznie ja. Samochód sprawuję się bez zarzutu, zważywszy iż jest to "Opel". Podczas projektowania najważniejsze elementy zostały wymienione na wytrzymalsze i przystosowane do mocy silnika w porównaniu ze standartową pojemnością. (skrzynia, hamulce, zawieszenie, sprzęgło) Charakterystyka pracy silnika: brak tzw. turbo-dziury, kosztem większego zużycia paliwa, i brakiem przysłowiowego "kopa" na wyższych obrotach. Turbo osiąga pełną moc doładowania przy 2700 rpm. Silnik jest wyjątkowo elastyczny - bez większych problemów pracuje na szóstym biegu w zakresie prędkości 60-250 km/h. Osiągi - 6,5 s do 100 km, V max. 250 km/h ograniczona elektronicznie. Komfortowa prędkość - 230 km/h, powyżej zaczyna się już walka. Spalanie przy takiej prędkości: 15,5 l. Samochód posiada ślady zużycia odpowiednie dla swojego przebiegu oraz wieku. Nie jeździła nim kobieta lub emeryt, nie był drugim samochodem w rodzinie, nie był dmuchany ani chuchany czy przykrywany na noc brezentem. Był po prostu normalnie użytkowany bez katowania lub wygłupów. 19" fabryczne felgi OPC z profilem opony 35 pomimo, iż auto prezentuje się na nich wyśmienicie nie nadają się do jazdy po polskich drogach. Stąd wymiana na 17".

Dlaczego sprzedaje? - Podoba mi się Skoda Yeti !

Na wszelkie pytania chętnie odpowiem - najlepiej meilowo: [zasłonięte]@poczta.onet.pl lub telefonicznie: +48 [zasłonięte]325300

Zastrzegam sobie prawo do wcześniejszego zakończenia aukcji bez podania przyczyny.