Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

OPEL USZCZELKI WTRYSKIWACZA 2.0 2.2 DTI DT DTL ORG

24-12-2014, 18:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 19.70 zł     
Użytkownik AUTO-MOTO-HITY
numer aukcji: 4833257058
Miejscowość Działdowo
Wyświetleń: 66   
Koniec: 24-12-2014 18:32:45

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.70 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 




I


numer GM[zasłonięte]91172

Przedmiotem aukcji jest nowa uszczelka ( uszczelniacz pod  wtryskiwacz) przeznaczony do następujących modeli aut:

  2-430-[zasłonięte]-003

 


 

***********************


 
Opel Astra G 1998 - 2009:

 

2.0 DI, 82 KM, 60 kW, kod X20DTL, Y20DTL

 

2.0 DTI 16V, 101 KM, 74 kW, kod Y20DTH

 

2.2 DTI, 125 KM, 92 kW, kod Y22DTR

 

 

 

 

Opel Frontera B 1999 - 2004:

 

2.2 DTI, 116 KM, 85 kW, kod X22DTH

 

2.2 DTI, 120 KM, 88 kW, kod Y22DTH

 

 

 

 

Opel Omega B 1994 - 2003:

 

2.0 DTI 16V, 101 KM, 74 kW, kod X20DTH

 

2.2 DTI, 120 KM, 88 kW, kod Y22DTH

 

 

 

 

Opel Signum 2003 - 2008:

 

2.0 DTI, 101 KM, 74 kW, kod Y20DTH

 

2.2 DTI, 125 KM, 92 kW, kod Y22DTR

 

 

 

 

Opel Sintra 1997 - 1999:

 

2.2 DTI, 116 KM, 85 kW, kod X22DTH

 

 

 

Opel Vectra B 1996 - 2002:

 

2.0 DI 16V, 82 KM, 60 kW, kod X20DTL

 

2.0 DTI 16V, 101 KM, 82 kW, kod X20DTH, Y20DTH

 

2.2 DTI 16V, 125 KM, 92 kW, Kod Y22DTR

 

 

 

 

Opel Vectra C 2002 - 2008:

 

2.0 DTI 16V, 101 KM, 74 kW, kod Y20DTH

 

2.2 DTI 16V, 125 KM, 92 kW, kod Y22DTR

 

 

 

 

Opel Zafira A 1998 - 2005:

 

2.0 DI, 82 KM, 60 kW, kod X20DTL, Y20DTL

 

2.0 DTI 16V, 101 KM, 74 kW, kod Y20DTH

 

2.2 DTI, 125 KM, 92 kW, kod Y22DTR

 

*****************************

 

 

 

  • Uszczelki  są fabrycznie nowe
  • Oferowana przez nas komplet to oryginał renomowanej firmy BOSCH - oryginał na pierwszy montaż dla GM OPEL!
  • Cena BRUTTO ( z VATem) za 1 sztukę pod 1 wtrysk! Jeżeli potrzebujesz do wszystkich wtrysków trzeba kupić 4 sztuki

 

Jeżeli po dłuższym postoju występuje PROBLEM Z ROZRUCHEM silnika, trzeba długo kręcić rozrusznikiem aż zapali to najprawdopodobniej jest przyczyną nieszczelnego układu paliwowego - czyli zużytych uszczelniaczy! Przez zużyte uszczelnienie układ zapowietrza się i trzeba długo kręcić to negatywnie wpływa na zużycie rozrusznika, akumulatora i innych podzespołów silnika~!

Zużyty uszczelniacz powoduje iż paliwo cofa się do zbiornika i układ zapowietrza się. Czasem zdarza się iż olej dostaje się do pompy wtryskowej co może powodować uszkodzenie pompy wtryskowej!