więc tak najpierw co jest do zrobienia jest tego sporo z racji wieku auta międzyjnymi blacha i lakierowanie,miałem się tym zając
kupiłem go z zaprawką na lewym tylnim nadkolu i nie ogarniałem tego jeszcze wygląda to fatalnie tak jak zaprawka na prawym tylnym nadkolu ale idzie ładnie to wyprowadzić,środek zdemontowany ale posiadam wszystkie jego elementy które dorzucam,zerwana linka ręcznego i uszkodzony licznik(ktoś grzebał przy nim) pewnie jeszcze kilkadziesiąt rzeczy by się znalazło ale blacharka jak na ten rok jest w stanie dobrym ;)
teraz co zrobiłem :
Zrobiłem swap z 1.6 na 2.0 osobiście
silnik 20seh po kapitalnym remoncie i licznych modyfikacjach
-wymienione wszystkie uszczelki,pierścienie,panewki,popychacze,pastylki,simmeringi,oleje(silnik,skrzynia)
-korbowody i tłoki c20xe ładnie do prężyły silnik
-głowica z powiększonymi kanałami ssącymi i wydechowymi,po generalce(wymiana,uszczelniaczy,minimalnie planowana,wymiana prowadnic,dotarcie zaworów,sprawdzenie na mikropęknięcia,mycie myjką ultradzwiękową
-blok mierzony idealnie trzyma wymiar
-wał po polerowaniu(nie jest owalny)
-wałek 18E 297 stopni o oznaczeniu B
-kolektor wydechowy c20xe 4-2-1 rurowy
-lekki zamach od pana otoczaka x17dtl razem ze sprzęgłem i dociskiem(znosi moc nie ślizga się)
-sterowanie od 20seh bez sondy lambda
-wtryski od x20xev kremowe oraz regulator paliwa 3 barowy
-skrzynia od tigry f15cr z krótkim przełożeniem
-wydech 2 cale na 2 tłumikach przelotowych zakończony ulterem basowym
-dolot to zwykły stożek firmy krzak(był k&N w puszce simoty ale zabieram go do 2 auta)
-nowy aparat zapłonowy,paluch,przewody i świece
silnik przejechał max 6 tys km i sprawuję się super jedzie jak 2.0 16v tzw redtop
Chyba wszystko na temat silnika,możliwe że o czymś zapomniałem
zawieszenie całe w poliuratenach żółtych o twardości sh90
amortyzatorach o krótkim skoku MTS i sprężynach -40/60 FK sport
układ hamulcowy
-tył seryjna belka
-przód to tarcze od astry h 288mm,zaciski i klocki od vectry b 2,5 v6
-serwo od tigry(daje radę)
dodatkowo lampy angel eyes z niebieskimi ringami,oraz masa gratów w cenie takie jak oryginalne części od silnika czy zawieszenie, tylna szyba z idealną uszczelką,2 listwy progowe do ogarnięcia,wnętrze(wszystkie plastiki itp)
Na prawdę auto daję rade objeżdża takie samochody jak bmw 2.5 193 km czy różnej maści hondy
super baza na kjs bądz 1/4 ,moc nie mierzona ale jest to dość mocno wykręcone 2.0 8v mocą może być zbliżoną do c20xe
nie będę wymieniał co ile kosztowało bo to i tak nie zwróci mi kosztów budowy a cena podana przeze mnie to cena za połowę remontu i części do podniesienia mocy w tym silniku
Cena do bardzo małej negocjacji więcej pod tel.798-[zasłonięte]-913
bądź na mailu : [zasłonięte]@wp.pl
cena niska ponieważ chcę się szybko pozbyć z powodu nabycia e36 m3 a nie mam zamiaru płacić za coś czym nie będę miał czasu jeździć .Pozdrawiam
|