Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Opel tigra

06-11-2014, 12:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 2 500 zł     
Użytkownik jacek74_2008
numer aukcji: 4751180210
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 302   
Koniec: 06-11-2014 12:08:50

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1995
Przebieg (km): 180000
Pojemność silnika (cm3): 1600
Moc silnika (KM): 106
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Liczba drzwi: 2/3
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam
Na sprzedaż mam opla tigrę po swapie na 2.0 8v i licznych modyfikacjach. 1995r ,świeżo po przeglądzie i z ubezpieczeniem do stycznia ;)zarejestrowany jako 1.6
W skrócie dlaczego sprzedaje auto,jest to projekt którego nie jestem w stanie ukończyć z powodu pracy za granicą,nie dlatego że się sypię,bądź silnik jest zajeżdżony


więc tak najpierw co jest do zrobienia jest tego sporo z racji wieku auta międzyjnymi blacha i lakierowanie,miałem się tym zając

kupiłem go z zaprawką na lewym tylnim nadkolu i nie ogarniałem tego jeszcze wygląda to fatalnie tak jak zaprawka na prawym tylnym nadkolu ale idzie ładnie to wyprowadzić,środek zdemontowany ale posiadam wszystkie jego elementy które dorzucam,zerwana linka ręcznego i uszkodzony licznik(ktoś grzebał przy nim) pewnie jeszcze kilkadziesiąt rzeczy by się znalazło ale blacharka jak na ten rok jest w stanie dobrym ;)

teraz co zrobiłem :

Zrobiłem swap z 1.6 na 2.0 osobiście

silnik 20seh po kapitalnym remoncie i licznych modyfikacjach

-wymienione wszystkie uszczelki,pierścienie,panewki,popychacze,pastylki,simmeringi,oleje(silnik,skrzynia)

-korbowody i tłoki c20xe ładnie do prężyły silnik

-głowica z powiększonymi kanałami ssącymi i wydechowymi,po generalce(wymiana,uszczelniaczy,minimalnie planowana,wymiana prowadnic,dotarcie zaworów,sprawdzenie na mikropęknięcia,mycie myjką ultradzwiękową

-blok mierzony idealnie trzyma wymiar

-wał po polerowaniu(nie jest owalny)

-wałek 18E 297 stopni o oznaczeniu B

-kolektor wydechowy c20xe 4-2-1 rurowy

-lekki zamach od pana otoczaka x17dtl razem ze sprzęgłem i dociskiem(znosi moc nie ślizga się)

-sterowanie od 20seh bez sondy lambda

-wtryski od x20xev kremowe oraz regulator paliwa 3 barowy

-skrzynia od tigry f15cr z krótkim przełożeniem

-wydech 2 cale na 2 tłumikach przelotowych zakończony ulterem basowym

-dolot to zwykły stożek firmy krzak(był k&N w puszce simoty ale zabieram go do 2 auta)

-nowy aparat zapłonowy,paluch,przewody i świece

silnik przejechał max 6 tys km i sprawuję się super jedzie jak 2.0 16v tzw redtop

Chyba wszystko na temat silnika,możliwe że o czymś zapomniałem

zawieszenie całe w poliuratenach żółtych o twardości sh90

amortyzatorach o krótkim skoku MTS i sprężynach -40/60 FK sport

układ hamulcowy

-tył seryjna belka

-przód to tarcze od astry h 288mm,zaciski i klocki od vectry b 2,5 v6

-serwo od tigry(daje radę)

dodatkowo lampy angel eyes z niebieskimi ringami,oraz masa gratów w cenie takie jak oryginalne części od silnika czy zawieszenie, tylna szyba z idealną uszczelką,2 listwy progowe do ogarnięcia,wnętrze(wszystkie plastiki itp)

Na prawdę auto daję rade objeżdża takie samochody jak bmw 2.5 193 km czy różnej maści hondy

super baza na kjs bądz 1/4 ,moc nie mierzona ale jest to dość mocno wykręcone 2.0 8v mocą może być zbliżoną do c20xe

nie będę wymieniał co ile kosztowało bo to i tak nie zwróci mi kosztów budowy a cena podana przeze mnie to cena za połowę remontu i części do podniesienia mocy w tym silniku

Cena do bardzo małej negocjacji więcej pod tel.798-[zasłonięte]-913

bądź na mailu : [zasłonięte]@wp.pl

cena niska ponieważ chcę się szybko pozbyć z powodu nabycia e36 m3 a nie mam zamiaru płacić za coś czym nie będę miał czasu jeździć .Pozdrawiam