Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Opel Signum 1.9 CDTI 150 KM

15-04-2015, 17:03
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 19 990 zł     
Użytkownik kiois
numer aukcji: 5230337766
Miejscowość Wieliczka
Wyświetleń: 294   
Koniec: 15-04-2015 16:17:26

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2005
Przebieg (km): 206000
Pojemność silnika (cm3): 1900
Moc silnika (KM): 150
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Hatchback
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Parktronic, Tempomat, Reflektory ksenonowe, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, Kontrola trakcji, Nawigacja GPS, Podgrzewane fotele
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam

Do sprzedania posiadam pięknego Opla Signum z 2005 roku  z silnikiem 1.9 CDTI o mocy 150 KM.

Samochód posiadam 5 lat i jestem z niego zadowolony. Jest to duży, komfortowy choć sztywno zestrojony samochód. Bardzo dobrze wygłuszony (cichszy od nowego zakupu czyli Insigni 2.0 CDTI). Posiada bardzo dużo miejsca z przodu a zwłaszcza  tyłu dzięki dużemu rozstawowi osi. Silnik to bardzo udana konstrukcja na licencji fiata. Silnik jest dynamiczny a spalanie realne w ruchu miejskim to 7,5 litra a na trasie 5,5 litra(nie jeżdżę jak wariat, za bardzo lubię to auto, ale lubię dynamiczna jazdę). Większość  napraw w samochodzie robię  sam. Wyjątkiem jest rozrząd i sprzęgło. Samochód kupiłem sprowadzony z Niemiec. Z tego co udało mi się sprawdzić wyglądał na bezwypadkowy a przynajmniej nie miał poważnego dzwona.(Nie piszę jak wszyscy, że jest bezwypadkowy gdyż nie wiem co się z nim działo przez 5 pierwszych lat, mogę jedynie zagwarantować bezwypadkowość przez pięć lat gdy go użytkuję.) Przez pięć lat użytkowania samochód nie miał najmniejszej stłuczki. Na karoserii są 3 widoczne ślady po przygodach parkingowych, a mianowicie:

 

-tylny lewy błotnik wraz ze zderzakiem uszkodzony przez upadające kamienie elewacyjne składowane w garażu (uszkodzenia widoczne na zdjęciu). Nie naprawiałem ze względu na nieuszkodzenie lakieru na błotniku.

- wgnieciony rant przedniego lewego nadkola. Kobieta nawet nie uderzyła tylko oparła się na błotniku (widoczne na zdjęciach)

- zerwany zaczep zderzaka przy przedniej prawej lampie. Takiego już kupiłem 

 

Samochód bardzo bogato wyposażony, wymienię tylko najważniejsze elementy:

 

Reflektory biksenonowe skrętne z doświetlaniem zakrętów + spryskiwacze (rewelacja w nocy na łuku drogi)

Skórzana tapicerka + podgrzewane fotele z przodu ( super do utrzymania czystości w samochodzie  na której punkcie mam bzika)

Fotele przednie sterowane w każdym położeniu elektrycznie- fotel kierowcy z pamięcią ustawień

Nawigacja GPS

Lodówka w tylnym podłokietniku

Elektryczne szyby z przodu i z tyłu z domykaniem z kluczyka.

Czujniki parkowania z przodu i z tyłu. 

Bardzo ładne alufelgi 17" z ładnymi oponami zimowymi

Nie będę wymieniał taki oczywistych rzeczy jak centralny zamek, elektryczne lusterka bo to każdy egzemplarz Signum ma na wyposażeniu.

 

Samochód oprócz elementów blacharskich naprawdę bez wkładu na długi czas o to dlaczego:

- Kompletne sprzęgło z dwumasą wymienione  przy przebiegu  170 000 km 10.2012 roku (Dwumasa SACHS stosowana na pierwszy montaż. Przy założeniu że wytrzyma tyle co pierwsza to spokój na kolejne 135 000 km przy stosowaniu odpowiedniej techniki jazdy. Nowoczesne diesle wymagaja niestety brania pod uwage pewnych zasad).

-Wtryski sprawdzone w 2013 roku ( jeden był do regeneracji a reszta została wyczyszczona, zamontowana i zaprogramowana)

- Rozrząd wymieniony przy przebiegu 189 000 tyś km 1. 2014 Wymieniono kompletny rozrząd  z pompą wody + pasek wielorowkowy + wszystkie rolki oraz sprzęgło alternatora(spokój na kolejne 85 000 km). Silnik chodzi jak nowy, żadnego wycia, czy piszczenia.

- w kwietniu 2014 zostały wymienione :

Tarcze + klocki z przodu

Amortyzatory tył i przód wraz z poduszkami i łożyskami kolumny McPhersona (niestety wybór padł na amory KYB można poczytać na forum opla o stukających nowych amorach tej firmy. Stąd delikatne stuki właśnie z przednich amorów. Niestety producent nie uznaje gwarancji twierdząc że są w porządku - może i są ale stuki też są)

Tuleje wachaczy przód

Końcówki wachacza poprzecznego (tzw. banan) tył reszta tylnego zawieszenia raczej jest trwała

Wszystkie filtry (powietrza, kabinowy i paliwa

Z innych napraw to :

Wymiana cewki sprężarki klimy

łączniki stabilizatora

czyszczenie egr (był sprawdzony ale nie wymagał czyszczenia)

ostatnia wymiana oleju z filtrem 10 2014 przy przebiegu 199 500 ( w tym modelu wymiana oleju co 15 000 lub co rok)

Filtr cząstek stałych w dobrym stanie wypala się średnio co 1000 km. Codziennie trasa do pracy to średnio 30 km w jedna stronę, więc filtr się nie zapycha i nigdy nie miałem z nim problemów. Jeżeli ktoś myśli o samochodzie z dpf do miasta to odradzam z wiadomych przyczyn.

Z droższych elementów zostaje nam turbina, EGR, oraz klapy w kolektorze dolotowym. Wszystko sprawdzone przez mechanika i w dobrym stanie.

 

Przegląd do kwietnia 2016

Ubezpieczenie do lutego 2016 

 

Samochód naprawdę zadbany i pewny, gdyż wszystko jest zrobione tak jak należy.

 

W razie pytań proszę pisać na maila lub tel 664 [zasłonięte] 115

 

Pozdrawiam

 

Galeria zdjęćZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcie

(kliknij, aby powiększyć)

pokazywarka.pl