Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Opel Omega B 3.0 V6 Sport 211 km, 99' full opcja!

18-05-2014, 16:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 7 500 zł     
Użytkownik Rad_89
numer aukcji: 4210626718
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 766   
Koniec: 18-05-2014 15:22:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest samochód Opel Omega B 3.0 V6 SPORT, 211km, benzyna, sedan, 12.1999r., przebieg 285 000 km, idealny silnik pod instalację LPG. Pierwszy właściciel, sprowadzony ze Szwajcarii (08.2011r.), garażowany i serwisowany tam w ASO, bezwypadkowy, posiada oryginalną książkę serwisową, w Polsce przejechane tylko 30000km!, najbogatsza wersja! Bardzo zadbany! Wszystkie podzespoły wymieniane na oryginalne! Alu felgi 17” z oponami TOYO + komplet „zimówek” Pirelli na felgach stalowych. Auto gotowe do jazdy bez wkładu finansowego. Wyprodukowany na rok 2000 – najmłodszy w swojej klasie!

 

Wyposażenie:

- oryginalne ksenony (z automatyczną regulacją wysokości + spryskiwacze lamp)

- światła przeciwmgłowe

- elektryczny szklany szyberdach (uchylny i otwierany)

- 4 poduszki powietrzne

- czujniki parkowania (tył)

- komputer pokładowy

- wielofunkcyjna kierownica

- regulacja wysokości kierownicy

- tempomat

- climatronic dwustrefowy

- oryginalne radio CD

- skórzana czarna tapicerka

- podgrzewane, sportowe fotele Recaro

- elektryczne i podgrzewane lusterka

- 4x elektryczne szyby

- centralny zamek

- dodatkowe światło STOP

- koło zapasowe

- podnośnik

- trójkąt ostrzegawczy

- 3 komplety kluczyków

 

Silnik:

V6 3.0 211 km, benzynowy, chodzi idealnie, wymienione w ostatnich 12 miesiącach: silnik krokowy (Bosch), przepływomierz powietrza (Bosch), czujnik położenia wału korbowego, pasek klinowy (Bosch), pasek rozrządu i wałki (SKF).

 

Skrzynia biegów:

Automatyczna z funkcjami „sport” i „tryb zimowy”, nie szarpie, biegi zmieniane idealnie.

 

Zawieszenie:

Przód: Wymienione tuleje wahaczy, łączniki stabilizatora, oraz krótsze końcówki drążków kierowniczych (wszystko Lemforder!).

Tył: Wymienione amortyzatory i sprężyny (wszystko Bilstein!).

 

 

Kontakt (Tel.):

 

530-[zasłonięte]-667