Opel omega A 3000, C30NE [177PS].
Moja omega jest samochodem, który wyjeżdża z garażu tylko latem, resztę roku spędza w nim, „pod kołdrą”. Od trzech lat odwiedzam nią w czerwcu zlot opla w Niemczech „Opel-Treffen Oschersleben” i jest to praktycznie jedyna "poważniejsza" aktywność tego samochodu.
Samochód jest w rewelacyjnej kondycji. Rzadko spotyka się omegę, która zachowała się w takim stanie, jak ten egzemplarz. Wszystkie podzespoły są sprawne i pracują idealnie. Silnik nie zużywa oleju. Skrzynia pracuje cicho, tylny most również nie hałasuje. Szpera pracuje bez zarzutów.
Auto nigdy nie było naprawiane blacharsko. Na całej karoserii są cztery niewielkie punkty korozji.
Nie chciałem odbiegać od oryginalnego wyglądu tego klasycznego youngtimera. Wprowadziłem tylko kilka niewielkich zmian. Jak widać na zdjęciach, omega stoi na oryginalnych felgach z modelu EVO 8Jx18 ET35. Zamontowane jest sportowe zawieszenie, nowe sprężyny K.A.W. (z kompletem dokumentów TUV), -50/35mm oraz nowe amortyzatory Bilstein B8 Sport. Tylne lampy wymieniono na oryginały Irmscher (z kompletem dokumentów TUV).
Omega wyposażona jest w ABS, wspomaganie kierownicy, cztery elektryczne szyby, elektryczne i podgrzewane lusterka, elektryczny szyberdach, centralny zamek oraz tempomat.
Z racji tego, że omega jest moją ulubioną zabawką, jest odpowiednio doinwestowana. Nigdy nie oszczędzałem na naprawach i wymianach podzespołów. Poniżej znajduje się lista wymienionych części. W większości nowe, oryginały, w kilku przypadkach dobrej jakości zamienniki.
• 1100 km temu olej, filtry powietrza, paliwa, oleju
• Olej w moście (specjalny do Sperrdifferential)
• Świece, kopułka, palec, przewody wysokiego napięcia
• Paski klinowe alternatora i pompy wspomagania
• Przegląd alternatora, wymiana regulatora napięcia oraz przewodów masowych (ładowanie idealne)
• Akumulator
• Tarcze 296mm, klocki (EBC Greenstuff), czujniki zużycia klocków przód, przewody hamulcowe elastyczne
• Tarczobębny, klocki, szczęki ręcznego, zestawy montażowe tył
• Płyn hamulcowy
• Nagrzewnica
• Płyn chłodniczy
• Sprzęgło wiskotyczne (wiskoza)
• Sprężyny sportowe K.A.W. -50/35mm
• Amortyzatory Bilstein B8 Sport Nürburgring Edition
• Silentblocki przednich wahaczy
• Końcówki zewnętrzne układu kierowniczego
• Ustawienie geometrii (auto prowadzi się idealnie)
• Pompa paliwa
• Wszystkie przewody paliwowe
• Bak paliwa
• Kompletny układ wydechowy
• Nowe halogeny przeciwmgielne przód (z kompletem dokumentów TUV)
• Nowe tylne lampy Irmscher (z kompletem dokumentów TUV)
• Komplet dywaników na podłogę, nowe skórzane mieszki lewarka skrzyni biegów oraz hamulca ręcznego.
• Felgi z modelu EVO, 8Jx18 ET35 plus komplet opon Dunlop SP Sport 9000 w bardzo dobrym stanie
Zwycięzcy aukcji, w prezencie, oferuje dwa nowe przednie czujniki ABS.
Ponadto, w samochodzie zamontowane jest przyzwoite car-audio – radioodtwarzacz, nawiązujący stylem do epoki, zmieniarka CD, dwa wzmacniacze, subwoofer, okablowanie. Jeżeli nabywca auta będzie chciał, by sprzęt pozostał w samochodzie, mogę go w nim zostawić, po niewielkiej dopłacie.
Samochód nie posiada żadnych wad prawnych, jest zarejestrowany, posiada ważne ubezpieczenie, badanie techniczne, komplet tablic rejestracyjnych i naklejek identyfikacyjnych.
kliknij, aby powiększyćZdjęcia przedmiotu |
|
|