Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Opel Omega 2.0 DTI, zadbany, doinwestowany!

20-01-2012, 3:36
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 8 500 zł     
Użytkownik rafal_s14
numer aukcji: 2045018170
Miejscowość Końskowola
Wyświetleń: 307   
Koniec: 15-01-2012 20:23:07
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

OPEL OMEGA 2.0 DTI (101KM) – 1998r.

 

Wyposażenie samochodu:

 

● ABS

● centralny zamek z pilotem (funkcja domykania szyb z pilota)

● wspomaganie kierownicy

● elektryczne i podgrzewane lusterka

● klimatyzacja automatyczna (dwustrefowa)

● 2x elektryczne szyby (w panelu dodatkowe przyciski na tylne szyby, doprowadzona wiązka, wystarczy dokupić silniczki i cieszyć się z el. tylnych szyb)

● tempomat

● 2 x airbag

● radio z CD + sterowanie z kierownicy (działa, jednak z braku oryginalnego radia funkcja ta jest niużywana) ● zestaw głośnomówiący Nokia (wyjęty z pojazdu, dla chętnego dokładam do samochodu)

● elektrycznie podnoszone siedzenia kierowcy i pasażera (przód)

●dogrzewacz silnika Eberspracher

●alufelgi

●regulowana kierownica w jednej płaszczyźnie

●hak holowniczy

 

Informacje o stanie technicznym (usterki):

 

●samochód ściąga lekko na prawą stronę, efektem tego jest krzywa felga (do wyprostowania bądź wymiany) ●brak siłowników maski, siłowniki nie spełniały swojego zadania i zostały wymontowane z zamiarem wymiany, jednak nigdy nie doczekały się tego :)

 

Wymienione w pojeździe:

 

●oryginalna świeca żarowa BERU

●olej półsyntetyczny + filtry

●oryginalna pompa wspomagania sprowadzona z Niemiec (w Polsce nigdzie nie można było dostać oryginału, a w zamienniki nie chciałem inwestować)

●na początku ubiegłego roku wymienione kompletne zawieszenie przód (bez amortyzatorów) – oryginalne firmy Lemforder (faktura do wglądu)

●regenerowany zawór EGR – firmy Wahler

●uszczelka pod pokrywą zaworów + uszczelka miski olejowej

●czujnik temperatury

●oryginalny napinacz paska + pasek
●klocki hamulcowe przód i tył

Wszystkiego nie jestem w stanie wypisać, jednak jeśli coś mi się przypomni na pewno dopiszę. 


Ogólnie o pojezdzie

 

Auto pali na dotyk. Nie ma problemów z odpalaniem zarówno na ciepłym jak i zimnym silniku. Turbosprężarka jak i pompa wtryskowa działają bez zarzutów. Przebieg: 273 tys. Samochód zadbany. Nigdy nie był „katowany” ani używany do tak zwanych „kręceń bączków”.  Wszystkie naprawy wykonywane były na bieżąco. Spalanie oscyluje w granicach 6-8l. Nigdy nie zdarzyło się, aby spalanie drastycznie wzrosło.

Zarówno przegląd jak i ubezpieczenie aktualne. 

Wiadomo doskonale, iż nie jest to nowy samochód z racji której można znaleźć gdzieniegdzie ryski czy małe ogniska korozji.

Jeśli chodzi o tłumik to już nie ma tego 'komina'. Dla zainteresowanych mogę przesłać więcej zdjęć.

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu: 500-[zasłonięte]-389

Interesuje mnie sprzedaż lub zamiana, najlepiej na Omegę B w systemie (benzyna + gaz sekwencja) bądź na inny pojazd podobnych gabarytów w nienagannym stanie o takim samym zasilaniu.

Rozważę każdą ofertę. Opcja KUP TERAZ możliwa po wcześniejszym obejrzeniu auta.

 

CENA DO NEGOCJACJI!

Zapraszam!