Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

OPEL FRONTERA B 5D KANAPA PASY

20-02-2014, 11:31
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 400 zł     
Użytkownik pablo_412
numer aukcji: 3905717662
Miejscowość chojnow
Wyświetleń: 5   
Koniec: 20-02-2014 11:29:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

AUTO CZĘŚCI

pablo_412                                       

Wszystkie aukcje | Komentarze | Strona "O mnie" | Wyślij wiadomość | Dodaj do ulubionych
HIT!   100 % PEWNY SPRZEDAWCA
Kontakt

tel 888[zasłonięte]412 

[zasłonięte]@o2.pl

"PABLO"

ul. Królowej Jadwigi 3/1

59 - 225 Chojnów

woj. Dolnośląskie
Wysyłka

KURIER

POCZTA POLSKA

ODBIÓR OSOBISTY
Płatności
Wpłata na konto lub pobranie

BANK PKO

841[zasłonięte]301700[zasłonięte]30203[zasłonięte]836

WITAM.

MAM DO SPRZEDANIA KANAPA KOMPLETNA

MOŻLIWOŚĆ WYSYŁKI

GWARANCJA ROZRUCHOWA 7 DNI.

POSIADAM WIECEJ CZESCI DO TEGO AUTA,

KTÓRE MOŻESZ ZNALEŹĆ NA INNYCH MOICH AUKCJACH ALLEGRO.

WERSJA EUROPEJSKA, ŻADEN ANGLIK.

TEL. 888 [zasłonięte] 412



Dodano 2[zasłonięte]013-10 13:18
Regulamin obowiązujący na aukcjach sklepu pablo_412:

1. Zapoznaj się dokładnie z opisem i zdjęciem sprzedawanej części, jeżeli to możliwe - porównaj ją ze swoją częścią.

2. Jeśli nie jesteś pewien czy dana część pasuje do Twojego samochodu - nie dokonuj zakupu.
Skontaktuj się z nami, aby rozwiać wszelkie wątpliwości.

3. Używane części samochodowe, sprzedawane przez firmę "PABLO", objęte są 7-dniową gwarancją rozruchową, począwszy od daty zakupu (przy odbiorze osobistym) lub 7-dniową gwarancją rozruchową, począwszy od daty otrzymania przesyłki.

4. Przyjmujemy wyłącznie reklamacje i zwroty towaru posiadające dowód zakupu (paragon lub rachunek) w firmie "PABLO".
Reklamacje i zwroty przyjmowane są tylko w ciągu 7 dni od daty zakupu (odbiór osobisty lub od daty otrzymania przesyłki).

5. Koszty przesyłki oraz koszty montażu/demontażu, wynikające z reklamacji bądź zwrotu towaru ponosi Klient.

6. Nie odpowiadamy za uszkodzenia spowodowane przez pocztę bądź firmę kurierską.

7. Nie odpowiadamy za opóźnienia wynikające z winy poczty lub firmy kurierskiej.

8. Nie wystawiamy faktury VAT.



Firma "PABLO" uczestniczy w programie "Rzetelna Firma" od 02.07.2013r.
Wiarygodność, uczciwość i rzetelność są podstawowymi zasadami, na których opieramy naszą działalność. Zależy nam na miłej i udanej współpracy oraz zadowoleniu naszych Klientów.