Witam, z wielkim bólem muszę pozbyć się swojej perły, jest to
Opel Corsa C, rocznik 2004, wersja SPORT, poliftowa, z silnikiem 1.3 CDTI.
Samochód jest w moim posiadaniu od niecałych dwóch lat, przez ten czas przeszedł szereg kosmetycznych przemian, pojawiał się na zlotach, forach dyskusyjnych i tym podobnych (jestem klubowiczem/administratorem Corsa-C.pl); został sprowadzony z Włoch.
Kiedy go kupiłem już posiadał całkiem niezłe wyposażenie :
- klimatyzacja,
- białe zegary (wersja SPORT),
- elektryczne szyby,
- centralny zamek (pilot),
- lampy soczewkowe,
- halogeny,
- poduszki powietrzne w kierownicy, desce i fotelach,
- radio CD,
- immobiliser,
- ABS,
- alufelgi 15",
- wspomaganie kierownicy EPS,
- usunięte boczne listwy,
- ciemne lampy tył (GSI).
Od siebie dorzuciłem:
- AUDIO: JVC KD-X30 + głośniki PowerBass S-6C przód + tweetery tył + subwoofer ze wzmacniaczem;
(audio gra baaardzo przyzwoicie, potrafi wymasować plecy, jest możliwość zakupu bez subwoofera i wzmacniacza)
- zawieszenie FK Automotive; (samochód w zakrętach prowadzi się jak gokart, jest sztywny i niski; dorzucam oryginalne zawieszenie w komplecie)
- aktualnie jest zamontowany hokej od Renault Laguna pod przednim zderzakiem, jednak jest on w kiepskim stanie, stąd mogę zamontować oryginalny hokej z Corsy lub zostawić tak, hokej Opla dorzucam gratis;
- podświetlenie deski rozdzielczej niebieskie - pod kolor radia,
- halogeny zostały oklejone żółtą folią,
- na szybach wlepki zlotowe oraz klubowe (można zdjąć wedle życzenia),
- wypolerowana końcówka wydechu,
- panel środkowy deski rozdzielczej w kolorze piaskowym, przycisk awaryjnych ukryty w carbonie,
- oświetlenie środkowe SMD Canbus,
- usunięte oznaczenia z tylnej klapy.
Dodatkowo:
- niedawno została założona skrzynia biegów z Corsy D, biegi wchodzą jak złoto; - pół roku temu sprzęgło z dwumasą zostało zmienione na sprzęgło bez dwumasy,
- elementy zawieszenia były robione rok temu,
- hamulce przód robione niecały rok temu, oraz bębny tył pod koniec roku,
- opłaty do sierpnia.
Samochód rzuca się w oczy, a ponadto ku zdziwieniu mimo małego silnika potrafi wykrzesać z siebie całkiem niezły moment w stosunku do bardzo małej masy i wiem z autopsji że potrafi objeżdżać 1.9TDI... :) Turbina zdrowa, dmucha jak należy, jeszcze baaardzo długo pojeździ do regeneracji. Nie katowany na zimnym silniku, po 'cięższej nodze' turbina zawsze była schładzana.
Teraz wady:
- pasowałoby zmienić mieszki hamulca ręcznego i skrzyni biegów,
- półka bagażnika posiada 4 otwory na głośniki (wymysł poprzedniego właściciela),
- lekko podarta podsufitka w niewidocznym miejscu oraz zadarty fotel pasażera z boku koło poduszki powietrznej,
- wyświetlacz z zegarem i temperaturą chwilami nie łączy po zmianie podświetlenia na niebiesko,
- mały odprysk na dachu (wystarczy zaprawka),
- lekko pęknięty przedni zderzak na dole (przy samej ziemi, nie widać na pierwszy rzut oka),
- felgi Oplowskie pasowałoby odświeżyć.
Do samochodu dorzucam komplet opon letnich po jednym sezonie - NANKANG 165/55/15, samochód obecnie stoi na praktycznie nowych zimówkach i 15 calowych felgach Opla (srebrne na zdjęciach).
(FELG BBS ZE ZDJĘĆ NIE DODAJĘ)
Kontakt: 530-[zasłonięte] -540
Cena do negocjacji.
Zapraszam na jazdę próbną, by zobaczyć jakie rzeczy potrafi tak mały silniczek w takiej budzie :)