Cechy zewnętrzne: alufelgi, szyberdach, światła przeciwmgłowe, przyciemniane szyby Bezpieczeństwo: ABS, autoalarm, immobiliser Komfort: el. lusterka, centralny zamek, wspomaganie kierownicy, komputer, tapicerka welurowa Auto w bieżącej eksploatacji. Żadne tuningi czy wieś tuningi. Posiada oznaki korozji którymi należało by się zając. Silnik 2.0 8V (prawie niezniszczalny) w dobrym stanie, regularne wymiany oleju wraz z filtrem co 10.000 -12.000 km zawsze Mobil 15w40. Auto zarejestrowane na 5 osób posiadające 5 pasów. Przegląd do 24 maj 2015 OC do pazdziernik 2015 Wyposażenie: - centralny zamek - komputer pokładowy - szyber dach (ma problemy z otwieraniem i trzeba mu pomagać – niekompetentna osoba chciała otworzyć szyber w zimie bez wcześniejszego ogrzania wnętrza) - elektryczne podgrzewane lusterka - autoalarm - immobiliser - wspomaganie kierownicy Spalanie gazu: - przy normalnej spokojnej jeździe w trybie mieszanym 10,5-11 l - w trasie około 8,6-9,2 l Co zostało zrobione: * przed czerwcem 2009: - wymieniony błotnik prawy tylni * listopad 2011: - zamontowano nowy akumulator - wymieniono rozrząd * maj 2013: - wymiana uszczelniacza aparatu zapłonowego - wymieniono końcówkę drążka prawą (zalecenie z przeglądu ale stara była dobra) * lipiec 2013: - zastąpiono łączenie fabryczne opla na układzie wydechowym na siatkę - zamontowano nowe przewody elektryczne(masa od alternatora do silnika, masa karoserii akumulator, plusowy akumulator-rozrusznik-alternator) - wymiana świec zapłonowych - wymiana przewodów zapłonowych grudzień 2013: wymiana reperaturki błotnika tylnego lewego(z konieczności używania auta nie została doszlifowana i pomalowana w kolor) - zabezpieczenie podwozia - płukanie układu chłodzenia oraz napełnienie koncentratem - wymiana filtra powietrza - wymiana filtra gazu - czyszczenie filtra odmy - wymiana uszczelki dekla zaworów luty 2014: - wymiana prowadnic klocków hamulcowych tylnych - zregenerowany parownik gazu maj 2014: - wymiana oleju w silniku Mobil 15w40 wraz z filtrem - wymiana osłony przegubu - wymiana filtra gazu - wymiana uszczelki kolektora wydechowego na łączeniu z rurą wydechową - wymiana klocków hamulcowych przednich - wymienione łożysko koła przednie lewe czerwiec 2014: - wymiana uszczelki pod rurą odmy (przepuszczała i zalewała silnik) Co należało by zrobić: - przetarte i wygniecione siedzenie kierowcy - pęknięty zderzak przedni (dwukrotnie potrącony pies) - naprawić wkładkę zamka prawych drzwi (po drugiej próbie włamania już jej nie nie wymieniałem) - w styczniu 2010 roku pękła koronka ABS na przednim lewym przegubie. Została zdjęta żeby nie uszkodziła czujnika w czasie jazdy. Miała być wymieniona ale już tak zostało i nie przeszkadza w normalnej zjeździe. - Łożysko koła przedniego prawego (daje o sobie już znać) - Auto posiada otarcia parkingowe których w Polsce są na porządku dziennym !!! - wymienioną reperaturkę błotnika należało by doszlifować i pomalować w kolor - za około 20 tyś. przydało by się wymienić rozrząd koszt niewielki. - po 22 latach pękła oryginalna guma dolotu powietrza, powinienem ją na dniach wymienić Auto można sprawdzić na historiapojazdu.gov.pl - WG 61104 - VIN : W0L000085N[zasłonięte] 11972 - Data pierwszej rejestracji : 08.07.1992 Na wszelkie pytania odpowiem telefonicznie 723-[zasłonięte] -618 lub mailowo.