Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Opel Calibra 4x4 Turbo

17-03-2015, 12:30
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 18 000 zł     
Użytkownik wp1980
numer aukcji: 5143695551
Miejscowość Lidzbark Warmiński
Wyświetleń: 5015   
Koniec: 17-03-2015 12:14:05

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1992
Przebieg (km): 250000
Pojemność silnika (cm3): 2000
Moc silnika (KM): 204
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Liczba drzwi: 2/3
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Sprzedam OPEL Calibra Turbo 4x4.

Rok: 1992

 

 

VIN samochodu to oryginalna wersja turbo 4x4.

 

Silnik:

- 2.0 16V z fabryczną turbosprężarką KKK16

 

W 2010 roku przeszedł remont:

WAŁ: oryginał z c20let, nominał

PANEWKI GŁÓWNE: Mahle, nominały

PANEWKI KORBOWODOWE: Mahle, nominały, z nawiercanym otworem pod kute korby

KORBOWODY: S.P.M. 17P, kute

TŁOKI: Wossner, 86,50mm, kute (pasowanie 0.08mm) obniżenie kompresji: 8,5:1 (w oryginale 9,0:1)

USZCZELKA POD GŁOWICE: Cometic .051’’

ŚRUBY PODPORY WAŁU: ARP

ŚRUBY KORBOWODÓW: ARP

SZPILKI GŁOWICY: ARP

GŁOWICA: Coscast (pełen remont, zawory GM, sprężynki GM, popychacze AEL Federal Mogul, wałki GM /ssący: ,wydechowy:/ )

POMPA OLEJU: oryginał GM, nowa

ROZRZĄD: Pompa wody SKF, rolki INA, pasek GATES

UKŁAD ZAPŁONOWY:  Rozdzielacz BOSCH, palec rozdzielacza BOSCH, świece BOSCH Platin, kable WN BOSCH (kolejna wymiana kabli była w 2014 roku)

Kilka nowych czujników:

Czujnik stukowy BOSCH,

Silniczek jałowych obrotów BOSCH

Sonda lambda BOSCH

Wieksze wtryskiwacze BOSCH (uzywane)

W ECU faza II (zrobiona przez Martiniego)

 

Układ wydechowy:

Uniwersalny tłumik  środkowy i końcowy „Płuciennik”

 

Sprzęgło:

Nowy komplet SACHS RACE – 4-ro łopatkowy spiek, mocniejszy docisk i nowe łożysko – wszystko założone w 2012 roku na odelżone koło zamachowe.

 

Skrzynia biegów:

F28 ze szpera ala Phantom Grip

Short shifter

 

Napęd 4x4:

Fabryczny z tylnym mostem z fabryczną szpera od Omegi A.

Skrzynka 4x4 i most po przeglądzie. Wał z nowymi podporami i łożyskami – wyważony. Założony nowy przegub z nową osłona  - oryginał GM

Napęd odłączany po zaciągnięciu hamulca ręcznego.

 

Hamulce:

Fabryczne w bardzo fajnym stanie – tylne tarcze GM założone w 2011, nowe przewody hamulcowe tylne (2014rok)

 

Zawieszenie:

Sprężyny fabryczna wysokość

Amortyzatory Bilstein (czarne)

Poliuretany na tylnej belce, tylnych wahaczach reszta gum z tyłu nowa (2014 rok), na przodzie nowe kompletne wahacze TRW, końcówki drążków, łozyska kół – cały przód 2010 rok

 

Nadwozie:

Śladowe ilości rdzy, wymieniane progi i tylne reperaturki, kolor zgodny z oryginałem E266.

Poprawienie konserwacji w 2014roku

 

Wnętrze:

Czarna skóra, czarna podsufitka

 

Minusy samochodu:

Turbosprężarka cieknie

Fabryczne światła świecą beznadziejnie

Fotel kierowcy połamany

Prawe drzwi mają luz na zawiasie

Przednie błotniki mają delikatne uszkodzenie lakieru, dach małe dwa wgniecenia a szyba przednia jest nieoryginalna – skutki otwarcia się maski w czasie jazdy

Uszczelki drzwi nie są szczelne, kropelki wody dostają się do środka – dlatego auto jest zawsze pod wiatą lub plandeką

Słabe amory

Słaby układ wydechowy (jest szczelny ale żeby pasowął do reszty powinien być z nierdzewki)

Słaby  akumulator zimą – w lato jest jeszcze ok.

I pewnie wiele innych które teraz nie przychodza mi do głowy.

 

Wyposażenie:

Centralny z pilotem,

ABS,

Komputer pokładowy (nie działa, popsułem wyswietlacz)

Elektrycznie sterowane lusterka

Elektrycznie grzane lusterka

Zabudowane radio CB z anteną dachową SIRCO (jedna antena do CB i radia)

Zegary: BOOT, EGT, ciśnienie oleju, temperatura oleju, temperatura oleju skrzynki 4x4

Koła letnie to fabryczne 16’ ze średnimi oponami

Koła zimowe stalowki 15’ z ładnymi oponami po jednym sezonie

 

 

 

 

Przegląd techniczny do grudnia 2015 roku, a OC do stycznia 2016 roku.

 

Samochód służy mi do zabawy, niestety ciężko z wolnym czasem, a dodatkowo zimy słabe ostatnio.

 

Trochę zostało przy samochodzie zrobione, sporo jeszcze do zrobienia.

 

Dla mnie już „nie jedzie, nie skreca i nie hamuje” J Ale polecam, zdecydowanym dorzuce coś na podniesienie mocy, aby przekroczyć 300KM. Mam tez sporo części 4x4.

 

Nie zamieniam się- chyba że na dwa tiry tynku renowacyjnegoJ 

 

Kilka filmów:

 https://www.youtube.com/watch?v=X4WV2am23BY

 

https://www.youtube.com/watch?v=AeLq8QDaNc8

 

https://www.youtube.com/watch?v=J21A9bRqpx8

 

https://www.youtube.com/watch?v=EsWmUnWTqio