WITAM WSZYSTKICH ALLEGROWICZÓW.
Przedmiotem ogłoszenia jest piękny OPEL ASTRA z benzynowym silnikiem 1,4 Turbo
( spalanie na poziomie 6,7 l - latem, 7,0 litrów zimą )
Auto posiada najbogatszą możliwą wersję wyposażenia *COSMO*
Sprowadzony, opłacony, zarejestrowany, ubezpieczony!!!
W pełni serwisowany do końca, oryginalny przebieg potwierdzony książką serwisową,
w 100% bezwypadkowy, możliwość sprawdzenia miernikiem.
Auto nie wymaga żadnego wkładu finansowego, po wymianie oleju, wszystkich filtrów,
świec, płynu chłodniczego, hamulcowego, itd...
ZIMOWE OPONY
STAN ABSOLUTNIE PERFEKCYJNY, ZARÓWNO TECHNICZNIE JAK I WIZUALNIE....
ŻADNYCH RYS, PRZETARĆ, ITP....
Wyposażenie:
ABS
ESP
ASC
8 X AIRBAG
* TRZY ZAKRESY JAZDY : SPORT - NORMAL - TOUR (opis poniżej)
DUŻA KOLOROWA NAWIGACJA
SKÓRZANA TAPICERKA
ELEKTRYCZNIE REGULOWANE KUBEŁKOWE FOTELE
PAKIET SPORT + CHROM
PAKIET OŚWIETLENIOWY W ŚRODKU - PODŚWIETLANE KLAMKI + TUNEL
PODGRZEWANE FOTELE
KLIMATRONIC DWUSTREFOWY
ŚWIATŁA DO JAZDY DZIENNEJ
DOŚWIETLANIE ZAKRĘTÓW
MANUALNA SKRZYNIA 6-CIO BIEGOWA
ELEKTRYCZNY HAMULEC + FUNKCJA RUSZANIA POD GÓRĘ
KOMPUTER POKŁADOWY
WSPOMAGANIE KIEROWNICY
CENTRALNY ZAMEK
ELEKTRYCZNE SZYBY
ELEKTRYCZNE LUSTERKA + DOMYKANIE ELEKTRYCZNE
FOTOCHROMATYCZNE LUSTERKO
REGULACJA KIEROWNICY W DWÓCH PŁASZCZYZNACH
RADIO CD MP3
WEJŚCIE AUX-IN + USB + Bluetooth
IMMOBILIZER
TEMPOMAT
DOMYKANIE SZYB PILOTEM
WIELOFUNKCYJNA SKÓRZANA KIEROWNICA
PARKTRONIC PRZÓD / TYŁ
SENSOR DESZCZU
SENSOR ZMROKU
HALOGENY
DOŚWIETLANIE DROGI DO DOMU
MOCOWANIE FOTELIKÓW ISOFIX
ALUMINIOWE FELGI 18'
SYSTEM "QUICKHEAT" - SZYBKIE NAGRZEWANIE
więcej informacji pod numerem telefonu: 697-[zasłonięte]-501, 605-[zasłonięte]-877
(możliwość dosłania więcej zdjęć)
ZAPRASZAM!!!!
W prezentowanym modelu kierowca ma do wyboru trzy tryby jazdy: Sport, Normal i Tour, które regulują i ustawiają m.in. sztywność zawieszenia, charakterystykę skrzyni biegów oraz wrażliwość pedału gazu na nacisk buta kierowcy. Zmienia się również kolor podświetlenia zegarów. Na czerwony, gdy włączymy Sport, lub na biały, gdy jedziemy na Tour. Różnice pomiędzy poszczególnymi ustawieniami są odczuwalne, zwłaszcza jeżeli chodzi o spalanie i czułość układu jezdnego, który ogólnie zestrojony jest dość miękko. Co dziwne, nie przeszkadza to jednak w pewnym prowadzeniu auta, nawet w ciasnych łukach. To zasługa tylnej belki skrętnej z drążkami Watta, które w zależności od potrzeby i stylu jazdy kierowcy odpowiednio regulują jej sztywność. Efekt? Podczas jazdy na wprost i po łagodnych łukach zawieszenie jest mięciutkie i doskonale tłumi wszelkie nierówności. Kiedy zaś zajdzie potrzeba szybszego pokonania zakrętu, drążki usztywniają zawieszenie, co przekłada się na pewność prowadzenia.