Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Opel Astra II Kombi, 2,0 Diesel wersja Njoy

16-07-2014, 23:41
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 10 200 zł     
Użytkownik Wolf88
numer aukcji: 4389199992
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 511   
Koniec: 16-07-2014 23:38:56

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2004
Przebieg (km): 245000
Pojemność silnika (cm3): 1995
Moc silnika (KM): 100
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Kombi
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Srebrny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Radio+CD, Lakier metallic, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Kontrola trakcji
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Kupiony w salonie, Pierwszy właściciel, Serwisowany w ASO, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam, mam do sprzedania:

 

Opel Astra II 2,00 DTI diesel  kombi,  2004 rok produkcji.

Przebieg 247 tyś. Km.   - (24 700 km /rok).

Podstawowe dane można sprawdzić na stronie www.historiapojazdu.gov.pl (VIN , datę pierwszej rej. i nr rejestracyjny prześlę po zapytaniu e-mailem).

 

Jest to najbogatsza wersja Opla Astry G dostępna w kraju, w czasie kiedy była kupowana.

 

 

 

Pali od 4,8 do 7,5 l/100km (max w zimie ~ 8 l/100km).  www.autocentrum.pl  raporty spalania

 

Auto mam od nowości.

Jest bezwypadkowe. Używane tylko przez 2 osoby.

Miało malowane 2 czy 3  elementy (szkoda parkingowa, nawet nie były klepane blachy). Mam fotki sprzed naprawy.

 

Wyposażenie (wszystko sprawne):

  •  Elektryczne lusterka (regulacja i podgrzewanie)
  • Elektrycznie opuszczane szyby przednie 
  • Skórzana kierownica ze sterowaniem radia
  • Radio Car500 z CD
  • Immobilizer fabryczny
  • Wspomaganie kierownicy
  • Poduszki kierowcy i pasażera
  • Zamek centralny
  • Regulowana kolumna kierownicy
  • Regulacja wysokości fotela kierowcy
  • Obrotomierz
  •  Światła przeciwmgielne z przodu
  • Klima manualna
  • ABS, ASR
  • Zestaw głośnomówiący bezprzewodowy Wi-Fi
  • 5 biegów + wsteczny
  • Relingi dachowe

Bez filtra DPF czy podobnych wynalazków.

Silnik nie do zajechania. Bezobsługowy łańcuch rozrządu. 

Olej (syntetyczny) i filtry wymieniane co 15 000 km (mimo zaleceń producenta co 30 000 km).

Nigdy nie były w nim palone papierosy.

Nie ciągało przyczepy.

 

Ponad 70% przebiegu zrobiło głównie na długich trasach.

Do ~170 tyś. km wszystkie przeglądy robione były w ASO, potem (ze względu na koszty) raz do roku i w miarę potrzeb wymieniane części które się psuły.

Auto nie bierze oleju, jeździło cały czas na syntetyku, nie ma wycieków.

Aktualny przegląd rejestracyjny.

 

W ostatnim czasie były wymienione n/w elementy (na większość są dokumenty lub paragony zakupu części):

  •  2 przeguby napędowe 1200+1400 zł w ASO
  • Kompletne sprzęgło (tarcza, hydrauliczne łożysko wyciskowe + docisk) z kołem dwumasowym Lucas ~  2600 zł. Wymiana przy 200 czy 210 tyś.KM.
  • Tarcze i klocki tył 300 zł  
  • Amortyzatory tył Sachs 400 zł
  • Chłodnicę klimy ze skraplaczem ~ 500 zł  lato 2013
  • Łożysko przednie z ABS- 300 zł
  • Świece żarowe 4x50 zł
  • Rozrusznik + alternator  ~ 500 zł
  • Akumulator 300 zł     ~ 1,5 roku temu
  • Nowe opony 4 szt. - 1000 zł.
  • Felgi po profesjonalnej regeneracji (piaskowanie i malowanie proszkowe - 280 zł)
  • Elementy zawieszenia z przodu (drążki stabilizatora - 200 zł) i końcówki w układzie kierowniczym
  • Wymienione przy przebiegu 245 tyś km olej i filtry (powietrza , oleju i ON)  - 320 zł.

W razie pytań -tel kom. +48/606 [zasłonięte] 017