Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

OPEL ASTRA GSI 2.0 C20XE

10-08-2014, 18:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 6 999 zł     
Użytkownik thunderbirt
numer aukcji: 4474258296
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 960   
Koniec: 10-08-2014 18:21:35

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1994
Przebieg (km): 251000
Pojemność silnika (cm3): 1998
Moc silnika (KM): 150
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Hatchback
Liczba drzwi: 2/3
Kolor: Czerwony
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Alufelgi, Komputer pokładowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

OPEL ASTRA GSI 2.0 C20XE

 

Samochód posiadam około półtora roku. Przez ten czas dawał mi wiele radości z codziennej jazdy. 

Jest to najmocniejsza astra GSI z silnikiem 2.0 16V o oznaczeniu kodowym C20XE. 

 

Samochód zadbany, posiada oryginalny lakier, dodatkowo malowane były tylko maska i przedni błotnik. Wykonał to poprzedni właściciel z racji tego, iż oryginalny lakier był poobijany przez kamienie. Przy szybkiej jeździe trudno tego uniknąć, dlatego w tej chwili z bliska widać w niektórych miejscach na masce czy zderzaku malutkie odbicia od kamyczków.

 

Astra zawsze była garażowana, zarówno w Polsce jak i w Niemczech. Brak rdzy na podwoziu. Nie potrzebowała dotąd żadnych reperaturek czy nowych progów. Wszystko w oryginale - jedyna odrobina rdzy pod wlewem paliwa.

 

Jednym słowem jest to idealna "buda" do codziennej jazdy oraz doskonała baza do budowy rajdówki.

 

Atuty tego egzemplarza:

- silnik c20xe z głowicą COSCAST (produkowana przez coswortha - mocniejsza od GM)

- większa chłodnica z wersji diesel, tak aby wytrzymać nawet najmocniejszą jazdę

- nacinane tarcze i sportowe klocki

- zawieszenie supersport (sprężyny przód i tył oraz amortyzatory).

Kolor sprężyn to czerwień, więc dość twardo i nisko około 50 do 60 mm w dół od serii.

Zawieszenie zapewnia niesamowitą trakcję w zakrętach.

- wydech końcowy supersprint

- dodatkowy stabilizator z tyłu

- piękne felgi AZEV w rozmiarze 16"

Prawie nowe opony PLATIN RP 400 Diamant SPORT  195/45/16.

 

Jak widać na zdjęciu fotel kierowcy to nie oryginalne gsi (posiadam oryginalny, stoi w piwnicy).

Z racji tego, iż jeździłem autem na co dzień, założyłem fotel z calibry, który jest znacznie bardziej komfortowy.

 

PROMOCJA NA KONIEC AUKCJI !!

 

ZAPRASZAM DO ZAKUPU :)

 

CENA NADAL PODLEGA MAŁEJ NEGOCJACJI

 

Proszę o kontakt telefoniczny:


509 [zasłonięte] 125