Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

OPEL ASTRA G 2.0 DI DOINWESTOWANA!PRYWATNA OFERTA

30-04-2014, 20:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 5 500 zł     
Użytkownik zategesss
numer aukcji: 4160264621
Miejscowość Olsztyn
Wyświetleń: 112   
Koniec: 30-04-2014 20:21:43

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1998
Przebieg (km): 250000
Pojemność silnika (cm3): 1998
Moc silnika (KM): 82
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Kombi
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Biały
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Radio+CD, Elektryczne lusterka, Immobilizer
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Zarejestrowany w Polsce, Możliwa zamiana
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Witam wszystkich zainteresowanych!

Na mojej dzisiejszej aukcji posiadam do sprzedania bardzo mocno doinwestowany samochód osobowy marki Opel Astra G.

Auto charakteryzuje się niskim zużyciem paliwa(średnio w mieście 6,5 l/ON/100km),dobrą dynamiką i niskimi kosztami eksploatacji.


Astra w styczniu b.r. przeszła regeneracje pompy wtryskowej w profesjonalnych warsztacie.

Podczas wizyty związanej z regeneracją pompy została wymieniona również półoś napędowa,napinacz paska alternatora, tylna poduszka pod silnikiem,uszczelka kolektora ssącego,klocki hamulcowe przód oraz został zregenerowany zacisk hamulcowy(lewy przód).

 

Wyżej wymienione naprawy kosztowały mnie ponad 2500 zł!

 

W grudniu 2013 został kupiony komplet opon zimowych z 2 letnią gwarancją,które do tej pory są założone na aucie(nie miałem czasu wymienić).

Do auta dokładam również komplet kół letnich z zeszłego sezonu!

Wrzesień 2013:

-wymienione zostały:

-amortyzatory,sprężyny,poduszki wraz z łożyskami(przednia oś)

-tarcze,klocki,tuleje tylnej belki oraz sprężyny(oś tylna)

 

Co do wad auta to trzeba przejrzeć przewody idące do wentylatora klimatyzacji ponieważ tylko na jednym pinie jest prąd a na dwóch pozostałych nie ma. Dla dobrego elektryka wydaje mi się ze to kwestia kilku chwil.

 

Astra jak to bywa w oplach wymaga paru poprawek lakierniczych lecz nie przeszkadza to w użytkowaniu auta.

 

Cała reszta działa jak należy,w tej cenie wydaje mi się z czystym sumieniem ,że ciężko jest kupić auto tej klasy z takim wyposażeniem i tak mocno doinwestowany egzemplarz.

 

SZCZERZE POLECAM I ZAPRASZAM ZAINTERESOWANYCH KUPNEM DO OGLĄDANIA ORAZ NA JAZDĘ PRÓBNĄ.

 

OFERTA PRYWATNA!

 

TEL.603 [zasłonięte] 333

 

POZDRAWIAM!