Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE
Przedmiotem aukcji jest auto
Opel Astra Coupe 2.2 16v 2001r z LPG
Auto w moim posiadaniu od 5 lat. Sprzedaje je ponieważ potrzebuje dużego 5ciodrzwiowego auta. Przez okres 5 lat wprowadziłem wiele modernizacji które miały na celu poprawienie wyglądu auta oraz zwiększenie przyjemności z samego użytkowania pojazdu. Posiadam dokumentację jak auto wyglądało przed i w trakcie modyfikacji. Astra odwiedzała kilka zlotów i jest samochodem zarejestrowanym na forum astra-g.pl
Auto posiada:
Instalacje gazowa LANDIRENZO (z nowymi wtryskiwaczami jeszcze na gwarancji koszt wtryskiwaczy 1100zł) Spalanie w cyklu mieszanym 11L LPG;
Sportowy 2 calowy tłumik nierdzewny (środkowy wymieniony na nowy);
Lustrzane tylne szyby;
Przedni zderzak standardowy zastąpiłem deficytowym towarem OPC 2 ze spryskiwaczami reflektorów (koszt zderzaka to 1300zł, jest to oryginał nie laminat);
Reflektory przednie Xenon z żarnikami D2S Philips;
W zderzak zamontowałem światła do jazdy dziennej DRL z homologacją;
Zmienione podświetlenie zegarów na białe zimne LED, przyciski w konsoli podświetlone na niebiesko;
Auto posiada komputer pokładowy pokazujący parametry: chwilowe, średnie spalanie dystans pokonany, zasięg auta na pozostałej benzynie oraz informuje o przepalonych żarówkach, kończących się klockach itp;
Centralny zamek z pilota + domykanie szyb;
Elektryczne szyby;
Elektryczne lusterka + podgrzewane;
Tempomat;
Auto ma odgrzybioną i w pełni działającą klimatyzację;
Felgi 17 cali firmy Zander z oponami 205/45 oraz 215/45;
Oryginalny podłokietnik dla kierowcy;
Kierownica z Bicepsami z wersji OPC;
Zmieniony większy łapacz powietrza z Vectra C 2.2 D;
Zaciski hamulcowe pomalowane na kolor srebrny;
montaż i podłączenie przycisku od kontroli trakcji - teraz można włączać i wyłączać kontrolę jednym przyciskiem jak to ma miejsce w wersjach OPC;
Teraz więcej od strony mechanicznej
Auto posiada silnik z22se dość dynamiczna jednostka mająca różne opinie mnie osobiście nigdy nie zawiodła.
-Nowy przegląd techniczny
- 2 letni akumulator Bosch S4
- przebieg 259 tyś
- zregenerowałem zaciski wymieniłem tarcze/klocki przód/tył TRW
-Wymienione sprężyny przód i tył.
-Wymieniona pompa wody na SKF
-Zregenerowana maglownica
-Wymieniona chłodnica Wody
-Wymienione dwie piasty przód na SKF
-końcówki, drążki , sworznie wymieniane na TRW lub FEBI.
-Cewka zapłonowa
- Płyny eksploatacyjne wymieniane zawsze na czas.
-Jest jeszcze pewnie masa rzeczy, których nie wymieniłem bo po prostu nie pamiętam, na większość części posiadam faktury.
Jeśli chcesz kupić auto od fana tego modelu to zapraszam ....606-[zasłonięte] -965