Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Once Upon a Monster - Xbox 360 ZAFOLIOWANA !!!

22-01-2015, 15:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 45 zł     
Użytkownik EuroGsm-Zamosc
numer aukcji: 4926923463
Miejscowość Zamość
Wyświetleń: 23   
Koniec: 22-01-2015 14:42:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wersja językowa gry: Angielska
Dodatkowe informacje: Folia
Granice wiekowe: Dla dzieci
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Plik:PS2-Versions.png                     Plik:PS3Versions.png                   Plik:Wii console.png                     Plik:Xbox-360S-Console-Set.png
ADRES: Sesame Street: Once Upon a Monster
"RAJUS"
 22-400 Zamość 
ul. Nowy Rynek 14

NIP: 922[zasłonięte]225-85
Gra używana. Stan IDEALNY - ZAFOLIOWANA !
Wersja językowa: angielska
Producent: Warner Bros
Rodzaj gry: KINECT, towarzyska
KONTAKT:
PEGI 3.svg 
 Gadu Gadu - najpopularniejszy polski komunikator. 
[zasłonięte]63028


(084)[zasłonięte]638-11
Godziny pracy:
pon.-piątek 9.00-16.00
sobota  9.00-13.00

Sesame Street: Once Upon a Monster to stworzona przez Double Fine Productions pozycja dla młodszych graczy, z bohaterami z Ulicy Sezamkowej w rolach głównych. Double Fine, studio prowadzone przez weterana branży - Tima Schafera, za sprawą Sesame Street po raz kolejny udowadnia, swoją wszechstronność. W Once Upon a Monster prowadzimy dwójkę bohaterów znanych z popularnego programu dla dzieci. Fabułę otwiera Elmo, który w bibliotece wypożyczył tajemniczą książkę. Nieco lepiej na literaturze zna się druga grywalna postać - Ciasteczkowy Potwór. Ten w mig identyfikuje to dzieło. Informuje on Elmo, że jest to opowieść o potworach, w której sami musimy zadbać o pozytywne zakończenie. Każda kolejna strona to nowa mini-gra, w której możemy wziąć udział. Po "przekartowaniu" kilku stron przechodzimy do następnego rozdziału. Zadania są różnorodne. W jednym z nich spotykamy smutnego potwora Marco. Jako, że poznajmy go w dniu jego urodzin, naszym zadaniem jest rozweselenie solenizanta. Elmo wskakuje na jego plecy i zbiera rozrzucone w tunelu znajdźki, podczas gdy drugi gracz kontroluje smutasa, tak by ten ominął stojące na drodze przeszkody. W następnym etapie na scenę wkracza Grover, który uczy nas kilku kroków tanecznych. Te musimy następnie powtórzyć, wykonując odpowiednie ruchy przed kontrolerem.

NUMER KONTA:
 KREDYT BANK
  
87 1500 [zasłonięte] 1[zasłonięte]8071804 [zasłonięte] 403700
stop    UWAGA !!!         stop
Wysyłki za pobraniem tylko dla Kupujących posiadających co najmniej 10 pozytywnych komentarzy !!!!