Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ONCE UPON A MONSTER ---X360---KONSOLKI_PL

01-02-2014, 20:28
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 49 zł     
Użytkownik konsolki_pl
numer aukcji: 3917867281
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 7   
Koniec: 01-02-2014 20:00:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wersja językowa gry: Angielska
Dodatkowe informacje: Folia
Granice wiekowe: Dla dzieci, Dla młodzieży, Dla dorosłych
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

 

DO KAŻDEJ ZAKUPIONEJ U NAS GRY

WYSTAWIAMY PARAGON LUB FAKTURĘ VAT.

ZAPRASZAMY PO ODBIÓR OSOBISTY:

PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK OD GODZINY 11 DO 18.

SOBOTA OD GODZINY 11 DO 15.

 

GRA JEST NOWA I ORYGINALNIE ZAFOLIOWANA.

KONSOLKI_PL

ULICA PIŁSUDSKIEGO 28/30/1A ( WEJŚCIE OD PODWÓRKA )

50-033 WROCŁAW

TEL 71 [zasłonięte] 63

Sesame Street: Once Upon a Monster to stworzona przez Double Fine Productions pozycja dla młodszych graczy, z bohaterami z Ulicy Sezamkowej w rolach głównych.

Double Fine, studio prowadzone przez weterana branży - Tima Schafera, za sprawą Sesame Street po raz kolejny udowadnia, swoją wszechstronność. W Once Upon a Monster prowadzimy dwójkę bohaterów znanych z popularnego programu dla dzieci. Fabułę otwiera Elmo, który w bibliotece wypożyczył tajemniczą książkę. Nieco lepiej na literaturze zna się druga grywalna postać - Ciasteczkowy Potwór. Ten w mig identyfikuje to dzieło. Informuje on Elmo, że jest to opowieść o potworach, w której sami musimy zadbać o pozytywne zakończenie.

Każda kolejna strona to nowa mini-gra, w której możemy wziąć udział. Po "przekartowaniu" kilku stron przechodzimy do następnego rozdziału. Zadania są różnorodne. W jednym z nich spotykamy smutnego potwora Marco. Jako, że poznajmy go w dniu jego urodzin, naszym zadaniem jest rozweselenie solenizanta. Elmo wskakuje na jego plecy i zbiera rozrzucone w tunelu znajdźki, podczas gdy drugi gracz kontroluje smutasa, tak by ten ominął stojące na drodze przeszkody. W następnym etapie na scenę wkracza Grover, który uczy nas kilku kroków tanecznych. Te musimy następnie powtórzyć, wykonując odpowiednie ruchy przed kontrolerem.

Każda mini-gra wystarczy na kilka minut, rozdział ukończymy więc w około pół godziny. Żadne z naszych poczynań nie jest punktowane - chodzi tu wyłącznie o dobrą zabawę i osiągnięcie pozytywnego rezultatu, którym jest na przykład pocieszenie smutnego potwora w dniu jego urodzin.

Grafika przygotowana jest dla grupy docelowej tego produktu - dzieci w wieku od 4 do 8 lat. Wszystko jest tu śliczne, kolorowe, puszyste i wesołe. W tle przygrywa wesoła muzyka, a postacie mówią charakterystycznymi głosami. Gra w pełni korzysta z funkcjonalności jakie oferuje kontroler Kinect.