|
|
Zapraszamy do sklepu
Poniedziałek- Piątek w godz. 9.00-17.00
Sobota w godz od 9.00 do 12.00
|
|
|
|
W tytule przelewu proszę podać koniecznie swój NICK Z ALLEGRO oraz nr AUKCJI. Jeśli adres do wysyłki rózni się od tego podanego na Allegro proszę o maila z informacją. Allegrowicze ilością punktów mniejszą niż 5 - tylko wpłata na konto
Aukcja posiada opcję KUP TERAZ. Oznacza to, że nie musisz czekać do jej zakończenia.
Do ceny produktu/ów należy doliczyć KOSZTY PRZESYŁKI. W przypaku zakupu kilku produktów, bardzo prosze o kontakt w celu ustalenia kosztów przesyłki
|
|
|
|
Preferowane formy zapłaty za zakupione produkty
Wpłata na konto
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]52960[zasłonięte]144
Za pobraniem
Płarności Allegro
Odbior osobisty w sklepie
|
|
|
|
Wszystkie produkty wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem GLS. Każdy produkt pakowany jest w specjalny kartonik lub kopertę bąbelkową, oklejony taśmą bezpieczeństwa.
ODBIÓR
OSOBISTY
|
|
|
|
NAGIETEK LEKARSKI jest znany dzięki swemu szerokiemu działaniu. Ma szerokie zastosowanie przy aplikacji na naskórek. Wpływa kojąco na skórę po oparzeniach słonecznych, wzmacnia naczynia krwionośne, wykazuje kojące działanie, likwiduje świąd i podrażnienia. Olejek wyprodukowano nowoczesną metodą zapewniającą maksymalne wykorzystanie właściwości nagietka.
Zastosowanie: Działa kojąco na skórę, wzmacnia i wygładza zdrowy naskórek .
Opakowanie: 100 ml
Skład: Hellianthus Annus, Calendula Officinalis, Tocopherol.
Przechowywać w temperaturze: 18-25 °C.
|
|
Świadectwem jakości produktów Virdepol jest otrzymany w 2008 roku Eko Laur Konsumenta. Jest to wyróżnienie przyznawane przez Polaków jako dowód najlepszej marki / produktu. Organizatorem programu "Laur Konsumenta" jest Przegląd Gospodarczy ukazujący się na łamach Gazety Prawnej - ogólnopolskiego dziennika zajmującego się tematyką prawną i ekonomiczną. Wyróżnienia te przyznawane są na podstawie badań przeprowadzanych za pomocą ankiet w 12 największych miastach w Polsce na około 1000 respondentów. Oceniana jest znajomość marki, jakość produktu, chęć rekomendacji znajomym, przywiązanie klienta do marki oraz wpływ doświadczeń osobistych na decyzję zakupu.
|
|