MULTIWAY 10W/30 WIELOFUNKCYJNY OLEJ KLASY STOU 10W/30 OPAKOWANIE 20 L Zastosowanie Charakterystyka MultiWay 10W-30 jest olejem uniwersalnym, przeznaczonym do stosowania w silnikach z zapłonem iskrowym, w silnikach z zapłonem samoczynnym (tak e z turbodoładowaniem). Nadaje si także do stosowania w przekładniach oraz mokrych hamulcach. Jest zamiennikiem oleju przekładniowego SAE 80W. Posiada doskonałe własno ci w niskich temperaturach, nadaje si do zastosowania w układach hydraulicznych sprzętu jezdnego. W zastosowaniach traktorowych zastępuje oleje hydrauliczne L-HM (HLP) w klasach lepko ci ISO VG od 32 do 68, mo na go stosowa w miejsce olejów silnikowych klasy CC 20W-30, CD/CE 15W-40, za DieselWay 10W, jak równie w miejsce olejów przekładniowych, np. za TransWay WB, GearWay G5 80W-90, GearWay G4 80W, GearWay G1 80W-90, oraz do traktorowych układów serwo. MultiWay 10W-30 jest wielosezonowym olejem klasy STOU (Super Tractor Oil Universal). MultiWay 10W-30 jest olejem uniwersalnym, produkowanym na bazie głeboko rafinowanych olejów mineralnych. Zawiera dodatki przeciwutleniają ce, przeciwkorozyjne, przeciwzużyciowe oraz dodatki zapewniające skuteczną pracę oleju z hamulcami mokrymi. Typowe parametry SAE G sto w 20°C Lepko kin. w 100°C Lepko strukturalna CCS w –25°C Wska nik lepko ci Temperatura płyni cia Temperatura zapłonu Metody - PN-90/C-04004 PN-81/C-04011 PN-88/C-04150 PN-79/C-04013 PN-83/C-04117 PN-EN 22592: 1999 Testy i aprobaty API CF-CE/SF, CD/SF i GL-4, CCMC D4, SAE 10W-30 i 80W, ISO VG 68, JDM J27 Deklarowany poziom jako ci: MB 227.1, Allison C-4, ZF TE ML06 partsB&C, MF M1135, MF M1139, MF M1143, MF M1144, Ford M2C134D, Ford M2C159B/C/D,JD J20C, FNH (Ford New Holland)Mat Spec 82[zasłonięte]201/2/3, WT-27/2002/STATOIL |