URSA TDX 10W-40
OKREŚLENIE
URSA TDX 10W-40 to wysokiej jakości olej, przeznaczony do smarowania silników Diesla, spełniający najbardziej aktualne wymagania klasyfikacji ACEA oraz producentów pojazdów.
Olej URSA TDX 10W-40 został zestawiony z wykorzystaniem wysokojakościowych, półsyntetycznych olejów bazowych i pakietu dodatków zapewniających wyjątkowo dobre walory użytkowe w trakcie eksploatacji.
Olej URSA TDX 10W-40 przeznaczony jest do smarowania silników niewyposażonych w systemy oczyszczania spalin takich jak filtry cząstek stałych DPF czy CRT.
Dzięki wysokiej liczbie zasadowej olej ten może być stosowany w silnikach zasilanych paliwem o wysokiej zawartości siarki.
ZALETY
Dzięki zastosowaniu najnowszej technologii olej URSA TDX 10W-40 zapewnia wyjątkowe walory użytkowe w zakresie własności :
- myjących
- dyspergujących
- antypiennych
- przeciwzużyciowych
- ochrony przed polerowaniem gładzi cylindra
- ochrony łożysk przed korozją
- ochrony przed przyrostem lepkości w wysokich temperaturach
- ekstremalnie wydłużonych przebiegów między wymianami oleju.
ZASTOSOWANIE
Olej URSA TDX 10W-40 zalecany jest do całorocznego stosowania w silnikach Diesla ciężkich pojazdów transportowych i autobusów, przy ekstremalnie wydłużonych okresach wymiany oleju (przy uwzględnieniu zaleceń podanych w instrukcjach obsługi pojazdów), niewyposażonych w systemy oczyszczania spalin takich jak filtry cząstek stałych DPF czy CRT.
NORMY I ZATWIERDZENIA
Olej URSA TDX 10W-40 spełnia następujące wymagania jakościowe :
- API : CG-4, CH-4, CI-4, CF-4, CF
- ACEA : E7-08 / E4-08
oraz posiada następujące zatwierdzenia:
- MAN M3277
- Daimler MB 228.5
- Volvo VDS-3
- Renault RXD, RLD-2
- Scania LDF-2
- Deutz DQC III-05
- Mack EO-M Plus
- Cummins CES 20077/20078
i spełnia wymagania następujących producentów:
- Cummins CES 20071/20072
- DDC/MTU Type 3