Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

OLEJ PLATINUM ULTOR CG-4 15W40 15W-40 1L ORLEN

12-11-2014, 11:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 12 zł     
Użytkownik centercar_pl
numer aukcji: 4695617473
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 8   
Koniec: 12-11-2014 10:35:20
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Szablon allegro

Kontakt
tel: 793 [zasłonięte] 093 
 LUB 535 [zasłonięte] 093 
 E-mail: [zasłonięte]@centercar.pl
 Godziny otwarcia: 
Pon - Pt : 10 - 18 
 Sob : 9-14
Punkt odbioru
os. Dywizjonu 303 3a
Kraków
Regulamin
Nie odwołujemy ofert od 24 H przed końcem aukcji Zawsze odpowiadamna wszelkie pytania naszych klientów, i służymy wszelką pomocą! Realizujemy zarówno zamówienia indywidualne jak i hurtowe! W każdej sprzedaż wliczony jest podatek VAT! Wystawiamy F -Vat Przed odbiorem osobistym upewnij się telefonicznie o dostępność towaru w sklepie! W każdej zamówionej u nas paczce znajdziesz paragon! Wszystkie sprzedawane przez nas produkty są nowe, oryginalne i pochodzą z w pełni legalnego źródła!

 
os. Dywizjonu 303 3a
Kraków

OLEJ PLATINUM ULTOR CG-4 15W40 15W-40 1L ORLEN
KOD: PLATI ULTOR CG-4 1L 
image

OLEJ PLATINUM ULTOR CG-4 15W40 1L ORLEN

Charakterystyka

Mineralny, wielosezonowy olej typu SHPDO do mocno wysilonych silników wysokoprężnych.

Jakość: API : CG-4
ACEA: E3/ B3/ B2 /A3
Lepkość: SAE: 15W-40

Zapewnia:
• wysoką czystość silnika,
• minimalizację zużycia silnika,
• zapobieganie powstawaniu sadzy,
• zapobieganie zakleszczaniu się pierścieni tłokowych,
• doskonałą odporność na utlenianie,
• wydłużenie okresu eksploatacji oleju

Zastosowania

PLATINUM ULTOR CG-4 15W – 40 jest nowoczesnym olejem silnikowym typu SHPDO (Super High Performance Diesel Oil), przeznaczonym do smarowania silników wysokoprężnych z turbodoładowaniem i bez, szczególnie w dużych samochodach ciężarowych, autobusach pracujących w trudnych warunkach oraz sprzęcie budowlanym.
Jest olejem zalecanym przez czołowych producentów samochodów do obciążonych silników wysokoprężnych spełniających wymagania norm Euro III, II, I.
Posiada doskonałe własności przeciwzużyciowe, antykorozyjne, gwarantuje wydłużenie okresu eksploatacji, a także zapobiega zakleszczaniu się pierścieni tłokowych.

Normy, aprobaty, specyfikacje

MB–Approval 228.3
MAN M 3275-1
Volvo VDS-2
Renault RVI RD/RD-2
TEDOM 258-3
AVIA - Typ silnika: 712, D407, D421.76, D421.85

Spełnia wymagania:
Scania (dotyczy silników Scania Euro III z okresami międzywymianowymi 60.000 km)
MTU Type 2
Deutz DQC-II-05
Caterpillar ECF-1a
DAF EUR 2 I EUR 3









Koszty przesyłki są podane w
 każdej aukcji w Cenniku 
Dostawy.Ceny dotyczace 
poczty polskiej dotycza 
wysylki jednej zakupionej 
sztuki,w przypadku zakupu 
kilku rzeczy prosimy o kontakt 
w sprawie ceny wysylki


Cena wysyłki kurierskiej 
dotyczy zakupionych towarow
 do 30kg.paczki wysylane sa 
firma kurierska SIODEMKA.


Koszty przesyłki nie podlegają 
żadnej negocjacji.


Na koszt przesyłki składa się 
kosztopakowań, pracy przy 
pakowaniu,kosztów dowozu 
przesyłek na pocztę. 


Odbiór osobisty wyłącznie po
 upewnieniu sie że zamówiony 
towar znajduje sie na miejscu 
w punkcie odbioru. 


Wysylka towaru realizowana 
jest do 2-3 dni roboczych.
Termin dorezenia paczki 
uzalezniony jest od sposobu 
wybranej dostawy i uzalezniony 
jest od przewoznika.