Jesteśmy AUTORYZOWANYM DYSTRYBUTOREMOleje dostępne w naszej firmie pochodzą z legalnego źródła na każdy zakup otrzymujesz paragon a na życzenie FV
podana cena jest ceną brutto i zawiera 22% podatku VAT
oleje są "świeże" i posiadają 5 lat ważności
100% SYNTHESE – ESTER BASED Olej do silników benzynowych i Diesla zastosowanie Specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych samochodów o dużych mocach, do silników benzynowych, do silników Diesla z bezpośrednimwtryskiem, do silników z katalizatorami. Zalecany do AUDI TT i S3, oraz do wszystkich silników w układzie Wz grupy Volkswagena.Odpowiedni do benzyny bezołowiowej i ołowiowej, oleju napędowego i LPG.własności STANDARDY: ACEAA3/B4, API SL/CFAPROBATY: VW503.01/502.00/505.00 – MB229.3 – BMW LL-98Tenw 100% syntetyczny olej silnikowy został opracowany i przetestowany zgodnie z najbardziej aktualnymi wymaganiami technicznymi. W dużej mierze przewyższa najbardziej surowe wymagania producentów silników w Europie i USA.Standard ACEA B4 wymaga doskonałych właściwości czyszczących/rozpuszczających i lepszej lepkości oraz odporności na sadzę gwarantującej doskonałe smarowanie najnowszych silników Diesla z bezpośrednim wtryskiem paliwa. (Z wyjątkiem silników VW z pompowtryskiwaczami wymagającymi oleju co najmniej Motul Specific 505.01 5W-40). Standard VW 503.01 wymaga niskiej lotności, większej skuteczności smarowania, zmniejszenia tarcia, wyższej odporności w wysokich temperaturach jakie spotyka się we współczesnych silnikach celem umożliwienia dłuższych przebiegów między wymianami oleju.. Standard MB 229.3 jest bardziej wymagający niż MB 229.1 w zakresie odporności oleju na starzenie się (dłuższe przebiegi między wymianami oleju), wymaga większej mocy czyszczącej/rozpuszczającej (ACEA B4) i zmniejszenia zużycia paliwa..
zalecenia Wymiana oleju: zgodnie z zaleceniami producenta samochodu i własnym doświadczeniem. Może być mieszany z innymi olejami syntetycznymi lub mineralnymi.właściwości Klasa lepkości SAE J 300 0W-30 Gęstość w temp. 15oC ASTM D 1298 0.856 Lepkość w temp. 100oC ASTM D 445 11,9 mm2/s Lepkość w temp. 40oC ASTM D 445 66,5 mm2/s Wskaźnik lepkości ASTM D 2270 177 Punkt płynięcia ASTM D 97 -51oC Temperatura zapłonu ASTM D 92 232oC TBN ASTM D 2896 11,2 mg KOH/g
własności
Silniki spełniające normy emisji spalin EURO IV wyposażone są w czułe systemy oczyszczania spalin. - Siarka i fosfor wpływają niekorzystnie na pracę katalizatorów i mogą uszkodzić elementy katalizatora, co może prowadzić do nieskutecznego oczyszczania spalin.
- Popioły siarczanowe zatykają filtry cząstek stałych w silnikach Diesla co prowadzi do krótszego cyklu regeneracji, większego zużycia paliwa i zmniejszenia mocy silnika.
Standard ACEA C3 został stworzony dla olejów z wysoką lepkością HTHS (> 3.5 mPa.s), o zmniejszonej zawartości Siarki, Fosforu i Popiołów Siarczanowych (Mid SAPS) odpowiednich do nowoczesnych systemów oczyszczania spalin. Oleje w klasie ACEA C3 są przystosowane do długich przebiegów międzywymianowych.
dlaczego kupić u nas:
- atrakcyjna cena
- oleje ze świeżą data produkcji
- legalne źródło
DODATKOWO ATRAKCJA
każdy kupujący na tej aukcji
otrzyma
imienną kartę rabatową
upoważniającą do zakupów w przyszłości
z 10% rabatem
|