Kategorie Produktów
Kontakt DK MOTOCYKLE Zielona Góra
Nie przegap żadnej promocji! dołącz do nas na facebook'u:
|
Witam mam na sprzedaż zestaw: Olej silnikowy MOTUL 5100 ESTER 4T TECHNOSYNYHESE - Półsyntetyczny 10W/40 4 LITRY + Filtr GRATIS oleju do twojego motocykla (Filtry HIFLOFILTRO).
Olej w 100% oryginalny i świeży - dostawy z Motul Polska !!!
Po wylicytowaniu proszę podać pojemność oraz rocznik w celu doboru właściwego filtra !!!
Opis właściwości oleju: Olej do silników 4-suwowych w motocyklach szosowych, crossowych, enduro..., na drogi, miasto, autostrady i w teren. Na bazie estrów, specjalne dodatki poprawiające działanie skrzyni biegów.
Zastosowanie: Olej silnikowy Typ Silnika: 4-suwowy Jakość: Technosynthese Zakres Produktów: Motocykle Lepkość: 10W40 API Standardy: API SL/SJ/SH/SG JASO Standardy: JASO MA M033MOT055
Oznaczenia oleju: Bardzo ważnym parametrem środków smarnych jest klasa lepkości, która określa temperaturę, w jakiej może być używany olej. To od niej zależy w jakim stopniu olej chroni współpracujące części jednostki napędowej przed zużyciem. Lepkość olejów silnikowych określa się według klasyfikacji lepkościowej SAE.Najczęściej mamy do czynienia z olejami silnikowymi wielosezonowymi, opisywanymi przez dwie wartości przedzielone myślnikiem np. 10W-50, Cyfry poprzedzające "W" (W: Winter = Zima), oznaczają płynność w niskiej temperaturze Im mniejsza liczba, tym niższa może być temperatura otoczenia, w jakiej dany olej może być stosowany i tak 10W oznacza że może być stosowany przy -30st C na zewnątrz. Oleje oznaczone symbolami 0W, 5W 10W gwarantują łatwy rozruch silnika oraz szybki dopływ środka smarnego do wszystkich punktów silnika, nawet w bardzo niskich temperaturach. Cyfry znajdujące się po "-", oznaczają lepkość w wysokiej temperaturze. Im większa cyfra, tym wyższa może być temperatura otoczenia, przy której olej nie traci swych właściwości smarnych. Oleje o symbolach 40, 50 i 60 zapewniają właściwe smarowanie silnika w coraz wyższych temperaturach.
Zobacz nasze pozostałe aukcje:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|