Zastosowanie:
Samochodywyścigowe z silnikami atmosferycznymi lub z turbodoładowaniem, dosilników używanych w wyścigach działających w szerokimzakresie obrotów i temperatur: wyścigi torowe, wyścigipucharowe jednej marki, rajdy, wyścigi górskie. Dosilników powodujących umiarkowane przedostawanie się olejudo paliwa.
Możnastosować w silnikach benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem, zbezpośrednim wtryskiem i katalizatorem.
Własności:
STANDARDY: przewyższa istniejące standardy
REFERENCJE:
SUBARUWORLD RALLY TEAM – World Rally Championship, Graff Racing,Formuła Renault,
TechnologiaPodwójnych Estrów: maksymalna odporność filmuolejowego, zrównoważona polaryzacja, wytrzymałość w bardzowysokich temperaturach. ModyfikatoryTarcia: maksymalna moc, zmniejszenie temperatury pracy. 0% straty naścieraniu: stabilne ciśnienie oleju bez względu na warunkiużytkowania. Maksymalna odporność na zużycie. Utrzymuje silnik wdoskonałej czystości. Klasa lepkości 5W-40 zapewnia doskonałyprzepływ oleju w silniku, szybsze osiąganie właściwego ciśnieniaoleju, szybsze wchodzenie na obroty i przez cały czas to samowysokie ciśnienie oleju przy wysokich obrotach silnika w wysokichtemperaturach.
Właściwości:
Klasa lepkości
SAE J 300
5W-40
Gęstość w 15oC
ASTM D 1298
0.905
Lepkość w 100oC
ASTM D 445
13.8 mm2/s
Lepkość w 40oC
ASTM D 445
80.8 mm2/s
Wskaźnik lepkości
ASTM D 2270
176
Lepkość HTHS w 150oC
ASTM D 4741
4.51 mPa.s
Temperatura płynięcia
ASTM D 97
-36oC
Temperatura zapłonu
ASTM D 92
216oC
TBN
ASTM D 2896
10.9 mg KOH/g
Wystawiam FAKTURY VAT lub paragony fiskalne.
UWAGA zapraszam do zakupu filtrów (do wszystkich samochodów) po atrakcyjnych cenach.