Zastosowanie:
Samochody wyścigowe z silnikami atmosferycznymi lub z turbodoładowaniem, do silników używanych w wyścigach lub sesjach kwalifikacyjnych wymagającymi osiągania maksymalnych mocy i jak najszybszego osiągania wysokich obrotów: sesje kwalifikacyjne, wyścigi dragsterów, wyścigi na torze, NASCAR, wyścigi górskie,wyścigi pucharowe jednej marki, rajdy. Do silników przystosowanych do olejów o niskiej lepkości, w którychpaliwo w minimalnym stopniu miesza się z olejem. Można stosować wsilnikach benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem, z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem.
Własności:
STANDARDY:przewyższa istniejące standardy
REFERENCJE:
SUBARUSTI, Japan GT
TechnologiaPodwójnych Estrów: maksymalna odporność filmuolejowego, zrównoważona polaryzacja, wytrzymałość w bardzowysokich temperaturach.
ModyfikatoryTarcia: maksymalna moc, zmniejszenie temperatury pracy.
0%straty na ścieraniu: stabilne ciśnienie oleju bez względu nawarunki użytkowania.
Maksymalnaodporność na zużycie. Utrzymuje silnik w doskonałej czystości.
Klasalepkości 10W-40 zapewnia doskonały przepływ oleju w silniku,szybsze osiąganie właściwego ciśnienia oleju, szybsze wchodzeniena obroty i szybkie osiąganie właściwej temperatury pracy silnika.
Właściwości:
Klasa lepkości
SAE J 300
10W-40
Gęstość w 15oC
ASTM D 1298
0.880
Lepkość w 100oC
ASTM D 445
14 mm2/s
Lepkość w 40oC
ASTM D 445
89.5 mm2/s
Wskaźnik lepkości
ASTM D 2270
161
Lepkość HTHS w 150oC
ASTM D 4741
4.19 mPa.s
Temperatura płynięcia
ASTM D 97
-36oC
Temperatura zapłonu
ASTM D 92
226oC
TBN
ASTM D 2896
11.7 mg KOH/g
Wystawiam FAKTURY VAT lub paragony fiskalne.
UWAGA zapraszam do zakupu filtrów (do wszystkich samochodów) po atrakcyjnych cenach.