Olej przekładniowy Mobil Mobilfluid 424 stosowany jest w przekładniach dyferencyjncyh w których zastosowano mokry hamulec ( hydrauliczny ).
- Kawasaki Bruteforce
- Suzuki Kingquad
- inne
Pochodzenie
Beczka 208 litrowa z której sami rozlewamy olej pochodzi z maja 2014 roku. Olej jest rozlewany w opakowania jednorazowe plastikowe HDPE o pojemności 1 litr z korkiem posiadającym zabezpieczenie przed powtórnym użyciem.
Kupujesz z pewnego źródła!
Opis produktu
Mobilfluid 424 reprezentuje nową generację uniwersalnych, wielofunkcyjnych olejów hydrauliczno-przekładniowych. Zaawansowana technologia produkcji oleju Mobilfluid 424 pozwala na pełne wykorzystnie osiągów nowoczesnych maszyn budowlanych i rolniczych pracujących często zarówno w różnych warunkach temperaturowych jak i eksploatacyjnych. Mobilfluid 424 stworzony został w oparciu o wysokiej jakości oleje bazowe oraz specjalnie dobrany pakiet dodatków uszlachetniających dzięki czemu zapewniane zostały odpowiednie własności smarne wymagane w warunkach intensywnej eksploatacji nowoczesnych układów napędowych i hydraulicznych znajdujących zastosowanie w sprzęcie rolniczym oraz w maszynach budowlanych. Jest szczególne odpowiedni do obniżania hamowania mokrego oraz mocy startowej.
Zalety
Najnowocześniejsze rozwiązania konstrukcyjne zastosowane przy produkcji dzisiejszych maszyn budowlanych i rolniczych zaowocowały podniesieniem parametrów eksploatacyjnych takich jak: ładowność, szybkość i niezawodność. Wszystkie te innowacje podniosły wymagania stawiane układom przeniesienia napędu, od których żąda się przenoszenia coraz wyższych mocy, zwiększonej niezawodności i trwałości. Oleje wykorzystywane w tych układach musi charakteryzować wysoki poziom ochrony przeciwzużyciowej, dobra stabilność termiczna, odpowiednia odporność na utlenianie i ścinanie oraz dobra pompowalność. Wszystkie te cechy w konsekwencji wpływają na wydłużenie żywotności poszczególnych elementów układu napędowego redukując jednocześnie całkowite koszty eksploatacyjne. Mobilfluid 424 pozwala zapewnić wyjątkową sprawność zarówno elementów dzisiejszych układów napędowych jak i układów hudraulicznych. Własności oleju Mobilfluid 424 oraz szereg wynikających z nich korzyści opisane zostały w poniższej tabeli:
Własności |
Zalety |
Odpowiednio dobrana charakterystyka lepkościowa | Wysoki poziom zabezpieczenia przed zużyciem mechanicznym |
| Wydłużona żywotność układu, oraz redukcja hałasu |
Kompatybilność z powszechnie stosowanymi materiałami uszczelnień | Wydłużenie żywotności zastosowanych uszczelnień |
| Zminimalizowanie ryzyka powstania wycieków |
Wysoki wskaźnik lepkości | Możliwość pracy w szerokim zakresie temperatur otoczenia |
Wysoki stopień ochrony przed rdzą i korozją | Wydłużenie żywotności współpracujących elementów |
Doskonałe własności niskotemperaturowe | Dobra pompowalność oleju, dająca możliwość niezawodnej pracy urządzenia w warunkach niskich temperatur otoczenia |
Doskonałe własności przeciwzużyciowe | Wydłużona żywotność elementów układu, oraz redukcja całkowitych kosztów eksploatacyjnych |
Wysoka odporność na utlenianie | Ochrona przed powstawaniem osadów, oraz możliwość wydłużenia okresów międzyobsługowych dyktowanych przez producentów urządzeń |
Wielofunkcyjność | Możliwość zmniejszenia ilości niezbędnych środków smarnych, oraz uproszczenie prac smarowniczych w przypadku zróżnicowanego taboru |
Dobra filtrowalność | Możliwość utrzymania układu w czystości zapewniającej sprawne jego działanie |
Mobilfluid 424 jest rekomendowany do smarowania skrzyń biegów, mechanizmów różnicowych, przekładni głównych, kierowniczych, rozdzielczych, systemów sterowania hydraulicznego i siłowego, hamulców tarczowych zwilżanych olejem w traktorach, maszynach budowlanych, rolniczych i przemysłowych oraz innych przy uwzględnieniu zaleceń producenta. Zalecany jest też do układów hydraulicznych i przekładniowych, które smarowane są olejem pochodzącym z tego samego zbiornika. Może być stosowany do przekładni zębatych wymagających olejów klasy SAE 80W i API GL-4, oraz na zasadzie dolewek do układów maszyn wymagających olejów klasy GM Typ A Suffix A i GM Dexron. Nie zaleca się używać tego oleju w przekładniach automatycznych samochodów osobowych.
Specyfikacje
Mobilfluid 424 spełnia wymagania poniższych specyfikacji: |
|
API GL-4 | X |
Ford New Holland FNHA-2-C-201.00 | X |
Kubota UDT | X |
Volvo WB 101/BM | X |
CNH MAT 3525 | X |
|
Mobilfluid 424 Typowa charakterystyka fizykochemiczna |
|
Lepkość kin., ASTM D 445 | |
cSt w 40ºC | 55 |
cSt w 100ºC | 9.3 |
Lepkość Brookfielda, cP (w -35ºC) | 55,000 |
Wskaźnik lepkości, ASTM D 2270 | 145 |
Temp. płynięcia, ºC, ASTM D 97 | -42 |
Temp. zapłonu, ºC, ASTM D 92 | 198 |
Ciężar właściwy w 15ºC kg/l, ASTM D 4052 | 0.88 |
|
Mobilfluid 424 jest polecany do aplikacji wymagających następujących poziomów jakościowych: |
|
Allison C-4 (Applications agricoles seulement) | X |
Vickers 35VQ25 | X |
Caterpillar TO-2 | X |
Denison HF-0, HF-1, HF-2 (pompes T5D et P46 seulement) | X |
Ford ESN-M2C134-D | X |
J. I. Case MS 1204-07/09 | X |
Massey Ferguson MF 1135, 1141 | X |
UTTO | X |
AGCO Powerfluid 821 XL | X |
ZF-TE-ML 03E | X |
John Deere J20C | X |
|