Syntetyczny olej silnikowy o doskonałych właściwościach użytkowych, przeznaczony do nowoczesnych, benzynowych i wysokoprężnych silników samochodowych pracujących bez i z turbodoładowaniem. Zawiera zestaw dodatków uszlachetniających o działaniu przeciwutleniającym, przeciwkorozyjnym, poprawiającym własności myjąco-dyspergujące, własności smarne i lepkościowo- teperaturowe.
Może być stosowany w samochodach wyposażonych w katalityczny dopalacz spalin oraz w przypadku zasilania dwupaliwowego LPG- benzyna.
Własności:
ułatwia rozruch w niskich temperaturach zapewnia doskonałą czystość silnika,
zapobiegając powstawaniu osadów i nagarów wydłuża żywotność silnika poprzez
zmniejszanie zużycia elementów silnika zmniejsza ilość dolewek eksploatacyjnych
spełnia wymogi dotyczące emisji szkodliwych składników spalin, zapewniając bezpieczną pracę dopalaczy katalitycznych układu wydechowego silników
Zastosowanie:
silniki benzynowe i wysokoprężne samochodów osobowych i dostawczych
silniki zasilane LPG
silniki pracujące z turbodoładowaniem i bez turbodoładowania
silniki z katalizatorem i bez katalizatora
Gwarantuje
optymalną temperaturę pracy silnika dzięki formule Thermal Control
doskonałą czystość silnika
łatwy rozruch w niskich temperaturach (do -30°C)
Aprobowany przez
Mercedes-Benz - Approval
229.3
Volkswagen 502.00
Volkswagen 505.00
PORSCHE
Spełnia Wymagania
GM-LL-B-025
SpecyfikacjaKlasa jakości API SL/SJ/CF/CD
Klasa lepkości SAE 5W/40
Lepkość kinematyczna w temp. 100ºC (mm2/s, cSt) 14,5
Wskaźnik lepkości, min 178
Temperatura płynięcia, max (ºC) -42
Temperatura zapłonu COC, min (ºC) 236
Specyfikacje
ACEA
A3-98 / B3-98 / B4-98, ACEA A3/B4-04