Producent: Olvita
Kod produktu: Pojemność: 200 ml
Termin przydatności: 01 10 2014
Olej kokosowy jest tłoczony na zimno poprzez mechaniczne wyciśnięcie z wysuszonego miąższu kokosa (kopry) pochodzącego z najwyższej jakości owoców kokosa. Do produkcji oleju nie stosowano metody ekstrakcji benzynowej, dzięki czemu nie było konieczności jego rafinacji (oczyszczenia). Chociaż rafinacja oleju zwiększa jego okres przydatności do spożycia, dzieje się tak kosztem wielu cennych i wartościowych składników. Tłoczenie na zimno pozwala zachować większość witamin, makro- i mikroelementów zawartych w kokosach. Bez sztucznych dodatków, bez enzymów ani konserwantów.
Olej kokosowy posiada naturalny, charakterystyczny dla kokosa zapach i smak. Stosuje się go do smażenia, pieczenia i gotowania. Nadaje się zarówno do surówek, sałatek, sosów, jak i deserów.
Warto wiedzieć, że:
- olej kokosowy zawiera ok. 98% nasyconych kwasów tłuszczowych (kwas laurynowy, kwas mirystynowy, kwas palmitynowy, kwas stearynowy, kwas oleinowy, kwas linolowy). Kwas laurynowy, stanowiący ok. 50% oleju kokosowego to naturalny składnik występujący w mleku matki.
- olej kokosowy zawiera witaminy z grupy B, witaminę C i E, kwas foliowy, a także składniki mineralne: potas, magnez, fosfor, wapń, żelazo i cynk
- olej kokosowy nie przyczynia się do budowy tkanki tłuszczowej, a wręcz przeciwnie - odchudza
- olej kokosowy może być stosowany zewnętrznie na skórę i włosy - jako krem, balsam lub maseczka. Spowalnia proces starzenia się skóry.
Skład: olej kokosowy zimnotłoczony
Wartość energetyczna w 100g produktu: 900kcal
Wartość odżywcza w 100g produktu:
białko 0g
węglowodany 0g
tłuszcz 100g w tym:
- kwasy nasycone 85-95g
- kwasy jednonienasycone 4-6g
- kwasy wielonienasycone 4-6g w tym alfa-linolenowy 1-2g
- cholesterol 0g
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1. Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres Sprzedawcy
2. Termin dziesięciodniowy, w którym Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży liczy się od dnia wydania Produktu w przypadku Umowy sprzedaży.
3. W razie odstąpienia od umowy Umowa sprzedaży umowa jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli Konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.
4. Sprzedawca dokona zwrotu na wskazany przez Konsumenta numer rachunku bankowego lub w inny wskazany przez Konsumenta sposób.
5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach:
(1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa powyżej w pkt 1 oraz 2;
(2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania;
(3) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;
(4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;
(5) dostarczania prasy;
(6) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;
(7) usług w zakresie gier hazardowych.
TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
1. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży
1.1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
1.2. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na adres Sprzedawcy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [zasłonięte]@domnatury.pl
1.3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.
1.4. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
Kliknij logo, aby zobaczyć produkty poniższych producentów: