Oferujemy Państwu
wysokiej klasy hydrauliczny olej lotniczy, który jednak miał też
zastosowanie w technice pancernej.
Stosowany był (i nadal jest) na przykład w układach wspomagania
hydraulicznego w takich wozach jak czołgi T-54, T-55, T-72 i wszelkie ich
modyfikacje (T-55AM Merida, BLG-67, WZT-2, WZT-3 itp ...).
Według instrukcji: "Tabele zamienników materiałów pędnych i smarów
stosowanych w wojsku" Sygn. MPS 135/89, zakres temperatur pracy wynosi
od - 60 do + 125 st. C. Jego odpowiednik w kodyfikacji NATO to H-515.
Przykładami takich zachodnich odpowiedników mogą być:
AeroShell Fluid 41 gatunek OM-15 (Shell)
Mobil Aero HFD (Mobil Oil)
Yacco LHM (Francja)
Petrofluid 5606B (USA)
i inne ...
Uwaga. W wozach WZT-2, BLG-67 itp ... w układach hydrauliki siłowej
urządzeń specjalnych (wysięgnik żurawia, lemiesz itp ...) był zastosowany
"normalny" olej hydrauliczny. Oba układy hydrauliczne (wspomagania
kierowania i napędu urządzeń specjalnych) były oddzielne.
Olej sprzedajemy w oryginalnych bańkach aluminiowych po 15 kg oleju w
każdej. Bańki nie były otwierane od opuszczenia fabryki, posiadają
zabezpieczone korki, nie posiadają żadnych nieszczelności którymi mogło
dostać się powietrze do wnętrza.
Waga pełnej bańki wraz z opakowaniem do przesyłki: 19 kg
Wymiary bańki: 24 x 24 x 35 cm
Polecam i zapraszam do odwiedzenia naszych pozostałych aukcji.
Towar wyprodukowany na potrzeby wojska, cechuje go naprawdę solidne wykonanie.
Posiadamy koncesję MSWiA na wytwarzanie i obrót wyrobami o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym.
Zakupiony u nas towar jest zdemilitaryzowany (pozbawiony cech bojowych) i nabywany w sposób całkowicie legalny.
Nie sprzedajemy podróbek, towarów imitujących militarne ani
taniej wszechobecnej chińszczyzny.
U nas masz gwarancję legalności i oryginalności zakupionego sprzętu.
|