SKLEP MOTOROWODNY, PRODUCENT ŁODZI ALUMINIOWYCH I PONTONÓW, SILNIKI ZABURTOWE, SILNIKI ELEKTRYCZNE, ELEKTRONIKA JACHTOWA, SERWIS
|
Aukcja dotyczy oleju półsyntetycznego do nowoczesnych silników dwusówowych z bezpośrednim wtryskiem paliwa GULF PRIDE DFI 3000 - 4LITRY.
UWAGA !!!
Do nowoczesnych silników dwusówowych z bezpośrednim wtryskiem paliwa nie należy stosować klasycznych oleji do dwusówowych silników zaburtowych.
Gulf Pride DFI 3000 jest wysoce wydajnym, półsyntetycznym olejem do silników 2-taktowych specjalnie stworzonym i opracowanym tak aby spełniał potrzeby najnowszych 2-taktowych silników zaburtowych DFI (z bezpośrednim wtryskiem paliwa). Gulf Pride DFI 3000 jest przeznaczony do trudnych warunków pracy w środowisku morskim i wyprzedza najostrzejsze wymogi wydajnościowe opisane w charakterystykach NMMA (Krajowego Stowarzyszenia Producentów Sprzętu Wodnego) TC-W3R. Zaawansowana technologia dodatków pozbawionych popiołu wykorzystywana w Gulf Price DFI 3000 zapewnia doskonałą smarowność i ochronę przez zużyciem i rdzą.
Technologia najnowszych dodatków oleju Gulf Pride DFI 3000 ułatwia ochronę tłoków przed ścieraniem, zapewnia utrzymanie silników w czystości oraz zmniejsza do minimum gromadzenie się osadów w komorze spalania co prowadzi do często zaniedbywanego zatykania otworów przelotowych. Specjalne pozbawione popiołu detergenty chronią przed zapiekaniem się pierścieni tłokowych, wypadaniem zapłonów oraz przedwczesnym zapłonem. Specjalne inhibitory rdzy chronią przed tworzeniem się rdzy i korozji obecnej w środowisku wodnym. Doskonała smarowność zapewnia zmniejszone tarcie i zużycie. Zapewnia również łatwość mieszania oraz tworzenia stabilnych mieszanek z benzyną nawet w niskiej temperaturze otoczenia.
Gulf Pride DFI 3000 został stworzony specjalnie z myślą o sprostaniu wymaganiom 2-suwowych silników DFI firm Evinrude, Mercury, Yamaha, Nissan oraz Tohatsu wymagających stosowania olejów takiej jakości. Gulf Pride DFI 3000 jest zalecany do stosowania w najnowszych wysoce wydajnych 2-suwowych silnikach zaburtowych chłodzonych wodą gdzie wymagane jest stosowanie smarów NMMA TC-W3®, NMMA TC-W2®, NMMA TC-W® lub innych smarów do zastosowań ogólnych jak również nadaje się do dodawania jako premix z benzyną lub do wtryskiwania przez układ wtrysku oleju w zmiennych proporcjach.
DFI - DIRECT FUEL INJECTION (Bezpośredni Wtrysk Paliwa)
|
Płatność
Po wygraniu aukcji masz możliwość zapłacenia on-line bądź na konta bankowe. Jest możliwość zapłacenia za przesyłkę przy odbiorze towaru. Jesteśmy profesjonalnym sklepem, dlatego jest mozliwość odebrania zakupionego sprzętu w siedzibie firmy.
Umożliwiamy zakupy poprzez system ratalny.
Wysyłka
Koszty wysyłki podane są na na górze strony.
Kontakt
[zasłonięte]@pontonik.pl
tel. 78 33 66 777
tel. 91 3500 219
Bydgoska 1A
70-011 Szczecin | |
|
|
|
|