W momencie gdy warunki atmosferyczne przypominają porę monsunową powinieneś używać smaru do łańcucha, który nie zostanie wypłukany i będzie spełniał swoje zadanie przez długi czas. Dlatego Chain Juice Wet został dokładnie przetestowany przez 3 lata w prawdziwie paskudnych brytyjskich warunkach pogodowych (określenie słynna angielska pogoda nabiera tu innego znaczenia), w tym czasie bez problemu smarował i zabezpieczał łańcuch przed korozją.
Formuła Chain Juice Wet (i wszystkie inne oleje Juice Lubes również) zawiera dodatek ekstremalnego ciśnienia, który zwiększa trwałość powłoki smarnej zapewniając utrzymanie smarowania nawet w najbardziej niekorzystnych warunkach. Dla zapewnienia płynnej pracy łańcucha, olej musi zachować swoją integralność na poziomie molekularnym w momencie gdy są zgniatane jego piny i płytki przez zęby ciągnącej korby. W rzeczywistości powierzchnia styku łańcucha z korbą jest bardzo mała ponieważ nacisk oblicza się dzieląc moc przez obszar na który nacisk działa…..
Podsumowując, składnikami mieszanki oleju są inhibitory rdzy i korozji, dodatki adhezyjne oraz trochę hydroizolacji, żeby utrzymać olej na miejscu. Nie daj się zwieść, że Chain Juice Wet jest jak jakimś starym i tłustym olejem tylko dlatego, że ma podobny kolor i konsystencję - oczywiście to nie prawda! Tak jak w przypadku wszystkich produktów Juice Lubes, diabeł tkwi w szczegółach, które w naszym przypadku są wysokiej jakości dodatkami i bazą olejową, którą stosujemy.
Chain Juice Wet jest przeznaczony na mokre warunki, nie wolno go stosować w warunkach dużego zapylenia/kurzu, ponieważ istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że do łańcucha przylgnie pył a łańcuch zmieni się w narzędzie szlifierskie.
Sposób użycia.
Dla najlepszej wydajności Chain Juice Wet należy stosować na czysty i odtłuszczony łańcuch. Najlepiej do tego celu użyć koncentratu Super Gnarl i maszynki do czyszczenia The Dirty Litlle Scrubber. Po myciu i odtłuszczeniu, spłucz łańcuch czystą wodą i pozostaw do wyschnięcia tak długo jak to możliwe.