|
|
|
|
OLEJ - CASTROL POWER1 RACING 4T 10W-50 4L
NUMER KATALOGOWY PRODUKTU:
P4T105_4
[KLIKNIJ NA LOGO PRODUCENTA, A PRZEJDZIESZ NA STRONĘ, KTÓRA UMOŻLIWI CI DOBRANIE PRODUKTÓW FIRMY CASTROL DO TWOJEGO POJAZDU]
OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA PRZEDMIOTU:
CASTROL POWER 1 RACING 4T 10W-50 TO ZAAWANSOWANY TECHNOLOGICZNIE SYNTETYCZNY OLEJ SILNIKOWY PRZEZNACZONY DO MOTOCYKLI O SPORTOWYCH OSIĄGACH. JEST TO NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI OLEJ, KTÓRY DZIĘKI FORMULE POWER RELEASE ZAPEWNIA OSIĄGANIE I UTRZYMYWANIE MAKSYMALNEJ MOCY SILNIKA.
CASTROL POWER 1 RACING Z FORMUŁĄ POWER RELEASE REDUKUJE TARCIE PRZY JEDNOCZESNYM ZACHOWANIU OPTYMALNYCH PARAMETRÓW PRACY MOKREGO SPRZĘGŁA, TYM SAMYM ZAPEWNIAJĄC SKUTECZNY TRANSFER MOCY. CASTROL POWER 1 ZAWIERA FORMUŁĘ TRIZONE TECHNOLOGY™ STWORZONĄ SPECJALNIE DLA 4-SUWOWYCH MOTOCYKLI. WYDAJNOŚĆ SILNIKA MOTOCYKLA TO ZSYNCHRONIZOWANE WSPÓŁDZIAŁANIE 3 ELEMENTÓW: SILNIKA, SPRZĘGŁA I SKRZYNI BIEGÓW. DZIĘKI TRIZONE TECHNOLOGY™ OLEJ TEN JEST PRZYSTOSOWANY DO OCHRONY ZARÓWNO SILNIKA JAK I SPRZĘGŁA I SKRZYNI BIEGÓW.
POWER 1 RACING 4T ZAPEWNIA DOSKONAŁĄ OCHRONĘ WSZYSTKIM TRZEM ELEMENTOM NARAŻONYM NA ZUŻYCIE. CASTROL POWER 1 RACING 4T 10W-50 JEST ODPOWIEDNI DO WSZYSTKICH NOWOCZESNYCH SILNIKÓW MOTOCYKLOWYCH WYMAGAJĄCYCH SPECYFIKACJI API LUB JASO.
SPRAWDZONA I DOBRA MARKA. PRODUKTY TEJ FIRMY ZNANE SĄ W ŚRODOWISKU MOTOCYKLISTÓW OD DAWIEN DAWNA. SPRAWDZAJA SIE W MOTOCYKLACH WYCZYNOWYCH, A TAKŻE W MOTORACH I POJAZDACH UŻYWANYCH NA CODZIEŃ. WIELOLETNIA TRADYCJA FIRMY "CASTROL" TO NAJLEPSZA GWARANCJA JAKOŚCI.
KILKA SŁÓW O MARCE "CASTROL"
CASTROL DOSTARCZA PRODUKTY DOSTOSOWANE DO NIEMAL KAŻDEGO RODZAJU POJAZDU. SZEROKA OFERTA WYSOKIEJ JAKOŚCI OLEJÓW CASTROL TO REZULTAT PONAD 100 LAT DOŚWIADCZEŃ W DOSKONALENIU ŚRODKÓW SMARNYCH, KTÓRE CAŁY CZAS PODDAWANE SĄ EKSTREMALNYM TESTOM W SPORCIE MOTOROWYM I PODCZAS BICIA REKORDÓW PRĘDKOŚCI.
PODSTAWOWE ZALETY I KORZYŚCI:
-
ZAAWANSOWANA FORMULACJA DO 4-SUWOWYCH SILNIKÓW MOTOCYKLOWYCH
-
ZWIĘKSZA I UTRZYMUJE MAKSYMALNĄ MOC SILNIKA
-
ZAPEWNIA DOSKONAŁĄ OCHRONĘ W EKSTREMALNIE WYSOKICH TEMPERATURACH
-
ODPOWIEDNI ZARÓWNO DO SILNIKÓW CHŁODZONYCH POWIETRZEM JAK I PŁYNEM
-
DOSKONAŁA OCHRONA PRZECIWZUŻYCIOWA
-
ZGODNY Z WYMAGANIAMI SILNIKÓW WYPOSAŻONYCH W UKŁADY KATALITYCZNE
-
DOSKONAŁA KONTROLA ZUŻYCIA OLEJU
SPECYFIKACJA:
-
SAE 10W-50; API SL; JASO MA-2 (JASO T903 : 2006)
-
GĘSTOŚĆ WZGLĘDNA [W 15ºC] 0,850
-
LEPKOŚĆ KINEMATYCZNA [W 40ºC] 110,0 [mm2/s]
-
LEPKOŚĆ KINEMATYCZNA [W 100ºC] 17,2 [mm2/s]
-
TEMPERATURA ZAPŁONU 180ºC
-
TEMPERATURA PŁYNIĘCIA -18ºC
ZASTOSOWANIE:
SUZUKI: GS, GSR, GSXR, VS, GSF, GSXF, VL, VZ, BANDIT, HAYABUSA, B-KING, V-STROM, BOULEVARD, AN 650 BURGMAN, DR-Z400, INTRUDER, KATANA, GZ MARAUDER, OFF ROAD, SV650 HONDA: HORNET, CB500, CBR600F, VT600, SHADOW, AFRICA TWIN, CBR900, F1, F2, FIRE BLADE, CBR1000, VTR1000, VTR FIRESTORM, GOLDWING, AERO YAMAHA: XV, DRAGSTAR XVS, FZR600, XJ600N, DIVERSION, YZF, YFM, FZR750, FZS FAZER, THUNDER, XJR, XVZ ROYALSTAR ROYAL STAR, XV, FZ1, MT-01, XV1900 KAWASAKI: KVF, ZXR, ZX400, EN500, VULCAN, ER500, TWISTER, GPZ500, KLE, ZX6R, NINJA, ZZR600, ZX7R, VN800, DRIVTER, VULCAN CLASSIC, ZX9R, ZX10R, GPZ1000, RX MEAN STREAK, VN750 POLARIS: 323 MAGNUM, 400 SPORTSMAN, 500 XPLORER TRIUMPH: 600 DAYTONAM, SPEED FOUR, AMERICA, 900 THRUXTON, ROCKET III BMW: R45, R50/5, R65, R80 RT, ST, R100 GS, RS, RT, R MOTO GUZZI: 1000 DAYTONA, QUOTA, V10 CENTAURO, 1100 CALIFORNIA, GRISO, SPORT, STONE, METAL, BREVA, CAFE, V11 COPPA ITALIA
POJEMNOŚĆ OPAKOWANIA:
INNE WAŻNE INFORMACJE O PRZEDMIOCIE:
-
OFEROWANY TOWAR JEST FABRYCZNIE NOWY
-
POZBAWIONY JEST WSZELKICH WAD UKRYTYCH
-
CENA DOTYCZY 1 OPAKOWANIA
INNY PRODUKT CASTROL |
INNY OLEJ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|