Zapraszamy do naszego sklepu firmowego na allegro
.
Realizujemy zamówienia przy okazji różnych imprez okolicznościowych !
> Andrzejki, Mikołajki, Gwiazdka ...Oferujemy 25% rabat wliczony już w cenę przedmiotów + wysyłkę kurierską gratis !Zapraszamy do współpracy: placówki oświatowe, stowarzyszenia, firmy.
Wystawiamy faktury VAT.Wpłata na konto lub wysyłka za pobraniem przy odbiorze (informacje: tel. 604 [zasłonięte] 20 90).
Klienci indywidualni: jeden koszt wysyłki zbiorczej !Jedna opłata za zakupy zbiorcze - przy zakupie wielu przedmiotów, z jednej bądź z wielu różnych naszych aukcji
- koszt wysyłki jest równy kwocie za wysyłkę jednego przedmiotu !
Wysyłka kurierska - gwarancja szybkiej dostawy !
OKRĘTY
+ RYCERZE
+ CHIŃCZYK
3 gry planszowe w jednym opakowaniu
(4 plansze formatu A4 - OKRĘTY; RYCERZE)
(1 plansza 23 cm x 27 cm - CHIŃCZYK)
+ pionki w kształcie KOTÓW!
Towarzyska, strategiczna gra planszowa dla dzieci i dorosłych. Gra dla 2 graczy, wiek 6+.Gracze mają do dyspozycji specjalne plansze, po których kreślą flamastrami suchościeralnymi.
."OKRĘTY" - celem gry jest zatopienie floty przeciwnika.
"RYCERZE" – celem gry jest pokonanie oddziałów przeciwnika.Elementy gry:- 2 plansze dwustronne (wielokrotnego użytku / sztywne, trwałe; wymiar A4)- 2 gąbki- opisUwaga:Opakowanie nie zawiera flamastrów suchościeralnych (do białych tablic).Do gry potrzebne są 2 szt. (Prosimy nie używać pisaków permanentnych !)Wymiar całego opakowania:36,2 cm x 23,50 cm x 4,4 cm
CHIŃCZYK
Elementy gry:- plansza - CHIŃCZYK (tekturowa, wymiar planszy: 23 cm x 27 cm)
- pionki - 16 szt. MYSZEK
CHIŃCZYK (opis gry):Każdy z graczy ma do dyspozycji 4 pionki w jednym kolorze, które wystawia na polach wyjściowych.Gracze losują lub ustalają który z nich rozpoczyna grę.Przebieg gry:Gracz, który rozpoczyna grę musi w kolejnych trzech rzutach wyrzucić jednorazowo 6 oczek. Przesuwanie pionków na planszy odbywa się o tyle pól ile oczek pokazała wyrzucona kostka. Jeśli gracz wyrzuci 6 oczek ma prawo wykonania kolejnego rzutu lub wystawienia kolejnego pionka, może również przesunąć pionek o 6 pól. Jeżeli wskutek rzutu kostką pionek powinien stanąć na polu już zajętym, to pionek zajmujący to pole należy wycofać na pole wyjściowe. Wyprzedzenie pionków nie jest związane ze "zbiciem" pionków. Pionek, który obszedł całą trasę ma prawo wejść do rzędu pól na środku planszy oznaczonym tym samym kolorem. Można tam wejść po wyrzuceniu dokładnie tylu oczek ile pól dzieli go od tego pola.Wygrywa ten kto pierwszy ustawi wszystkie pionki we właściwym rzędzie na środku planszy.