TELEFON SIECIOWY VOIP
firmy
CISCO
MODEL:7940 SERIES
OBSŁUGUJE 4 LINIE!!!
KUPUJESZ W FIRMIE !!!
ZA ZAKUPIONY PRZEDMIOT OTRZYMUJESZ PARAGON FISKALNY
Telefon pod stanem technicznym wydaje się być sprawny, duży czytelny ekran wyświetla komunikaty bardzo czytelnie.
W telefonie najprawdopodobniej jest jakiś problem z softem ponieważ po podłączeniu do niego kabla od internetu pojawia się komunikat typu: " Protocol Application Invalid "
Po podłączeniu internetu do komputera poprzez telefon w komputerze internet działa.
PROBLEM OPISANY POD TYM LINKIEM
SPECYFIKACJA POBRANA Z INTERNETU
- Large, pixel-based LCD display that provides information such as date and time, calling party name, number, and digits dialed
- 2 programmable line and feature keys
- 4 dynamic soft keys to guide users through call features and functions
- Built-in headset port and high quality speakerphone with mute
- Internal Cisco two-port Ethernet switch
- Messages key offers direct access to voicemail
- Multi-protocol capable (SCCP, SIP, and MGCP)
- G.711 and G.729a audio compression
- Configuration can be automatic or manual via DHCP, TFTP, Cisco Unified CallManagers, and backup Cisco Unified CallManagers
- Powered by local 48VDC power supply (see accessory below) or any Cisco Inline Power-capable blades and boxes
- Firmware upgradeable
W komplecie z telefonem CISCO znajduje się również zasilacz sieciowy
STAN WIZUALNY:
BARDZO DOBRY
ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA GALERII ZDJĘĆ
kliknij, aby powiększyćZdjęcia przedmiotu |
|
ZAPRASZAM NA MOJE POZOSTAŁE AUKCJE
NA PRZEDMIOT UDZIELAM 60 DNI GWARANCJI
Przed zalicytowaniem wejdź na stronę "O mnie".
Więcej informacji udzielimy pod:
TELEFON:
721-[zasłonięte]-583 (PLAY)
519-[zasłonięte]-464 (ORANGE)
E-MAIL: [zasłonięte]@gmail.com
POLECAM I ZACHĘCAM DO KUPNA
|