Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

OKAZJA super tester grubości lakieru Marse AT500

15-05-2014, 10:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 23.50 zł     
Użytkownik Seltrade
numer aukcji: 4155499372
Miejscowość Gdynia
Wyświetleń: 8   
Koniec: 15-05-2014 10:33:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Selmax
ul. Witomińska 46
81-311 Gdynia

tel.: +48 58 [zasłonięte] 89
tel.: +48 58 [zasłonięte] 38
tel. kom.: 792 [zasłonięte] 268
fax.: +48 58 [zasłonięte] 38

e-mail: [zasłonięte]@seltrade.pl

Porozmawiaj z nami na GG
gg: 28[zasłonięte]907
gg: 34[zasłonięte]260

Godziny otwarcia:
pon. - pt. 9:00-17:00

Kurier

przedpłata9,90 zł
pobranie14,90 zł

Poczta Polska

przedpłata,
paczka
8,90 zł
przedpłata,
paczka priorytetowa
10,90 zł
pobranie,
paczka
14,90 zł
pobranie,
paczka priorytetowa
16,90 zł

Odbiór osobisty

przedpłata0 zł
gotówka0 zł

Koszty wysyłki są stałe, niezależnie od wielkości zamówienia!

Selmax
ul. Witomińska 46
81-311 Gdynia

Numer rachunku:
15 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 702708 (BRE BANK SA)


Tester grubości lakieru Marse AT500

Tester_grubosci_lakieru_Marse_AT500_129<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>5612_823.jpg
  • Polski producent
  • Wykrywa wiele wad lakieru
  • Nie rysuje lakieru
  • Wykazuje zauważalne różnice pomiędzy jedną a dwiema warstwami lakieru
  • Sprawdza czy auto ma przebite numery nadwozia
Tester_grubosci_lakieru_Marse_AT500_129<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>5636_661.jpg
Tester_grubosci_lakieru_Marse_AT500_129<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>5657_371.jpg
Tester_grubosci_lakieru_Marse_AT500_129<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>5668_354.jpg


Profesjonalny magnetyczny tester grubości lakieru AT500 polskiej firmy Marse.

 

Stworzony został tak, aby umożliwić zlokalizowanie najdrobniejszych poprawek blacharsko-lakierniczych, jednocześnie nie naruszając powłoki lakierniczej. Tester jest całkowicie bezpieczny dla lakieru samochodu. Jego magnetyczna końcówka pokryta jest gumą, dlatego nie trzeba obawiać się o zarysowanie lakieru, czy ślady odbitych kółek.

 

Inne, konkurencyjne urządzenia często nie posiadaja tak podstawowego zabezpieczenia i mogą powodować uszkodzenia lakieru.
Urządzenie tego typu przydaje się zwłaszcza w wypadku kupna używanego samochodu, kiedy nie mamy pewności co do jakości karoserii.



Urządzenie testowane było przez znane serwisy


Według testu przeprowadzonego na łamach magazynu "Motor", AT500 został uznany najlepszym testerem magnetycznym na rynku. Liczne pochlebne opinie użytkowników testera stanowią dowód na jego użyteczność i jakość.

Co umożliwia tester AT500?

  • zlokalizowanie nieoryginalnych elementów karoserii - cieńsza warstwa lakieru
  • zlokalizowanie miejsc szpachlowanych - gruba warstwa szpachli i lakieru
  • zlokalizowanie miejsc po raz drugi malowanych - grubsza warstwa lakieru
  • ustalenie czy dane auto jest kradzione - wykryje szpachel w miejscu numerów seryjnych


Jak to działa?

  • Pierwsze co należy zrobić, to znaleźć miejsce na naszym aucie, co do którego mamy całkowitą pewność, że nie były tam przeprowadzane żadne prace blacharsko - lakiernicze. Jeżeli nie możemy zlokalizować takiego miejsca, to należy tą samą czynność przeprowadzić na innym aucie tej samej marki. Jest to o tyle ważne, ponieważ wartość pierwszego pomiaru posłuży nam jako podstawa do dalszych porównań.
  • Aby wykonać poprawny pomiar, tester należy prostopadle przyłożyć do powierzchni karoserii (magnetyczny tłok przyczepi się do karoserii). Następnie należy powoli odciągnąć tester od powierzchni lakieru, pamiętając o prostopadłym kierunku ruchu. W tym czasie cały czas obserwujemy skalę i staramy się zaobserwować, na której kresce tester oderwie się od powierzchni karoserii. Tą czynność powtarzamy 3 razy na tym samym miejscu w celu upewnienia się, iż pomiar jest prawidłowy.
  • Przykładowo, tłoczek oderwał się od "zdrowej" karoserii na kresce oznaczonej liczbą 2,0, a np. na błotniku na kresce 1,8 - 1,7. Oznacza to, iż miejsce to na pewno było malowane drugi raz.
  • Jeżeli przykładowo, tłoczek oderwał się na kresce 1,6 - oznacza to, iż takie miejsce było grubo malowane, jeżeli poniżej tej wartości to takie miejsce było szpachlowane. Im więcej będzie szpachli, tym tłoczek szybciej oderwie się od karoserii.
  • Istnieje także inna możliwość. Załóżmy, że badamy inne miejsce, np. drzwi, na których tłok trzyma się dłużej niż na oryginalnym miejscu, to wtedy mamy do czynienia z nieoryginalnym elementem karoserii, ponieważ nigdy nie będzie tak, że malowany nowy element będzie miał taką samą grubość lakieru. Zawsze będzie ona cieńsza.

 

 

Zapraszamy do zapoznania się z innymi naszymi aukcjami

Pierwsze co należy zrobić, to znaleźć miejsce na naszym aucie, co do którego mamy całkowitą pewność, że nie były tam przeprowadzane żadne prace blacharsko - lakiernicze. Jeżeli nie możemy zlokalizować takiego miejsca, to należy tą samą czynność przeprowadzić na innym aucie tej samej marki. Jest to o tyle ważne, ponieważ wartość pierwszego pomiaru posłuży nam jako podstawa do dalszych porównań.

Aby wykonać poprawny pomiar, tester należy prostopadle przyłożyć do powierzchni karoserii (magnetyczny tłok przyczepi się do karoserii). Następnie należy powoli odciągnąć tester od powierzchni lakieru, pamiętając o prostopadłym kierunku ruchu. W tym czasie cały czas obserwujemy skalę i staramy się zaobserwować, na której kresce tester oderwie się od powierzchni karoserii. Tą czynność powtarzamy 3 razy na tym samym miejscu w celu upewnienia upewnienia się, iż pomiar jest prawidłowy.

 

Przykładowo, tłoczek oderwał się od "zdrowej" karoserii na kresce oznaczonej liczbą 2,0, a np. na błotniku na kresce 1,8 - 1,7. Oznacza to, iż miejsce to na pewno było malowane drugi raz.

Jeżeli przykładowo, tłoczek oderwał się na kresce 1,6 - oznacza to, iż takie miejsce było grubo malowane, jeżeli poniżej tej wartości to takie miejsce było szpachlowane. Im więcej będzie szpachli, tym tłoczek szybciej oderwie się od karoserii.

 

Istnieje także inna możliwość. Załóżmy, że badamy inne miejsce, np. drzwi, na których tłok trzyma się dłużej niż na oryginalnym miejscu, to wtedy mamy do czynienia z nieoryginalnym elementem karoserii, ponieważ nigdy nie będzie tak, że malowany nowy element będzie miał taką samą grubość lakieru. Zawsze będzie ona cieńsza.

Tester_grubosci_lakieru_Marse_AT500_129<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>5636_661.jpg
Tester_grubosci_lakieru_Marse_AT500_129<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>5657_371.jpg
Tester_grubosci_lakieru_Marse_AT500_129<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>5668_354.jpg