- Towar wysyłamy bardzo szybko
Polecamy przesyłkę kurierską w celu jeszcze szybszej dostawy towaru do Państwa.
- Obszerna informacja
O każdym kroku realizacji zamówienia dostaniesz informacje na podany adres e-mail. Dodatkowo otrzymasz numer przesyłki, aby móc śledzić jej status.
- Produkty wysokiej jakości
- Rabaty dla stałych klientów
- Gwarancja zadowolenia
Jeżeli nie będziesz zadowolny z zakupionego towaru, możesz go zwrócić, a my oddamy pieniądze. Szczegóły dostępne na stronie "o mnie"
- Bardzo wysoka jakość usług
Ponad 99% pozytywnych komentarzy.
Selmax ul. Witomińska 46 81-311 Gdynia
tel.: +48 58 [zasłonięte] 89 tel.: +48 58 [zasłonięte] 38 tel. kom.: 792 [zasłonięte] 268 fax.: +48 58 [zasłonięte] 38
e-mail: [zasłonięte]@seltrade.pl
Porozmawiaj z nami na GG gg: 28[zasłonięte]907 gg: 34[zasłonięte]260
Godziny otwarcia: pon. - pt. 9:00-17:00 ZAKUPY HURTOWEJeżeli jesteś zainteresowany/a zakupem hurtowej ilości sztuk, koniecznie skontaktuj się z nami w celu ustalenia indywidualnej oferty.
Kurier
przedpłata |
11,90 zł |
pobranie |
16,90 zł |
Paczkomat InPost
Poczta Polska
przedpłata, przesyłka polecona |
7,90 zł |
przedpłata, pocztex kurier48 |
10,90 zł |
pobranie, pocztex kurier48 |
15,90 zł |
Odbiór osobisty
przedpłata |
0 zł |
gotówka |
0 zł |
Koszty wysyłki są stałe, niezależnie od wielkości zamówienia!
Selmax ul. Witomińska 46 81-311 Gdynia
Numer rachunku: 15 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 702708 (BRE BANK SA)
|
Akumulator NP-BG1 do Sony li-ion 3500mAh25.89 zł |
|
Akumulator CGA-S006 do Panasonic li-ion 2900mAh24.89 zł |
|
Akumulator LI-50B do Olympus li-ion 2900mAh16.78 zł |
|
Akumulator EN-EL5 do Nikon li-ion 2900mAh16.88 zł |
|
Bateria do Acer Aspire 4520, 4520G, 4530, 4535, 4535G, 4540, 4540G, 4920, 4920G 4400mAh128.88 zł |
|
Bateria do Samsung R430 R519 R522 R530 R[zasłonięte]580 78mAh 11,1V154.79 zł |
|
Akumulator NB-4L do Canon li-ion 2900mAh 15.78 zł |
|
Bateria do Toshiba A200 A300 L200 L300 10,8V 5200mAh109.77 zł |
|
Tusz HP 338 18 ml Black (C8765EE)44.87 zł |
|
Tusz HP 351XL 18,8 ml Kolor (CB338EE)49.77 zł |
|
Tester grubości lakieru Marse AT500
|
- Polski producent
- Wykrywa wiele wad lakieru
- Nie rysuje lakieru
- Wykazuje zauważalne różnice pomiędzy jedną a dwiema warstwami lakieru
- Sprawdza czy auto ma przebite numery nadwozia
Kupując na naszych aukcjach niczym nie ryzykujesz, o czym świadczą nasze komentarze i opinie w internecie. Działamy w branży już wiele lat i oferujemy wyłącznie towary sprawdzone i wysokiej jakości. W razie jakichkolwiek problemów, zawsze pozostajemy do Twojej dyspozycji.
|
|
Profesjonalny magnetyczny tester grubości lakieru AT500 polskiej firmy Marse.
Stworzony został tak, aby umożliwić zlokalizowanie najdrobniejszych poprawek blacharsko-lakierniczych, jednocześnie nie naruszając powłoki lakierniczej.
Tester jest całkowicie bezpiecznby dla lakieru samochodu. Jego magnetyczna końcówka pokryta jest gumą, dlatego nie trzeba obawiać się o zarysowanie lakieru, czy ślady odbitych kółek. Inne, konkurencyjne urządzenia często nie posiadaja tak podstawowego zabezpieczenia i mogą powodować uszkodzenia lakieru.
Urządzenie tego typu przydaje się zwłaszcza w wypadku kupna używanego samochodu, kiedy nie mamy pewności co do jakości karoserii.
Urządzenie testowane było przez znane serwisy
Według testu przeprowadzonego na łamach magazynu "Motor", AT500 został uznany najlepszym testerem magnetycznym na rynku. Liczne pochlebne opinie użytkowników testera stanowią dowód na jego użyteczność i jakość.
Co umożliwia tester AT500?
- zlokalizowanie nieoryginalnych elementów karoserii - cieńsza warstwa lakieru
- zlokalizowanie miejsc szpachlowanych - gruba warstwa szpachli i lakieru
- zlokalizowanie miejsc po raz drugi malowanych - grubsza warstwa lakieru
- ustalenie czy dane auto jest kradzione - wykryje szpachel w miejscu numerów seryjnych
Jak to działa?
- Pierwsze co należy zrobić, to znaleźć miejsce na naszym aucie, co do którego mamy całkowitą pewność, że nie były tam przeprowadzane żadne prace blacharsko - lakiernicze. Jeżeli nie możemy zlokalizować takiego miejsca, to należy tą samą czynność przeprowadzić na innym aucie tej samej marki. Jest to o tyle ważne, ponieważ wartość pierwszego pomiaru posłuży nam jako podstawa do dalszych porównań.
- Aby wykonać poprawny pomiar, tester należy prostopadle przyłożyć do powierzchni karoserii (magnetyczny tłok przyczepi się do karoserii). Następnie należy powoli odciągnąć tester od powierzchni lakieru, pamiętając o prostopadłym kierunku ruchu. W tym czasie cały czas obserwujemy skalę i staramy się zaobserwować, na której kresce tester oderwie się od powierzchni karoserii. Tą czynność powtarzamy 3 razy na tym samym miejscu w celu upewnienia się, iż pomiar jest prawidłowy.
- Przykładowo, tłoczek oderwał się od "zdrowej" karoserii na kresce oznaczonej liczbą 2,0, a np. na błotniku na kresce 1,8 - 1,7. Oznacza to, iż miejsce to na pewno było malowane drugi raz.
- Jeżeli przykładowo, tłoczek oderwał się na kresce 1,6 - oznacza to, iż takie miejsce było grubo malowane, jeżeli poniżej tej wartości to takie miejsce było szpachlowane. Im więcej będzie szpachli, tym tłoczek szybciej oderwie się od karoserii.
- Istnieje także inna możliwość. Załóżmy, że badamy inne miejsce, np. drzwi, na których tłok trzyma się dłużej niż na oryginalnym miejscu, to wtedy mamy do czynienia z nieoryginalnym elementem karoserii, ponieważ nigdy nie będzie tak, że malowany nowy element będzie miał taką samą grubość lakieru. Zawsze będzie ona cieńsza.
Pierwsze co należy zrobić, to znaleźć miejsce na naszym aucie, co do którego mamy całkowitą pewność, że nie były tam przeprowadzane żadne prace blacharsko - lakiernicze. Jeżeli nie możemy zlokalizować takiego miejsca, to należy tą samą czynność przeprowadzić na innym aucie tej samej marki. Jest to o tyle ważne, ponieważ wartość pierwszego pomiaru posłuży nam jako podstawa do dalszych porównań.
Aby wykonać poprawny pomiar, tester należy prostopadle przyłożyć do powierzchni karoserii (magnetyczny tłok przyczepi się do karoserii). Następnie należy powoli odciągnąć tester od powierzchni lakieru, pamiętając o prostopadłym kierunku ruchu. W tym czasie cały czas obserwujemy skalę i staramy się zaobserwować, na której kresce tester oderwie się od powierzchni karoserii. Tą czynność powtarzamy 3 razy na tym samym miejscu w celu upewnienia upewnienia się, iż pomiar jest prawidłowy.
Przykładowo, tłoczek oderwał się od "zdrowej" karoserii na kresce oznaczonej liczbą 2,0, a np. na błotniku na kresce 1,8 - 1,7. Oznacza to, iż miejsce to na pewno było malowane drugi raz.
Jeżeli przykładowo, tłoczek oderwał się na kresce 1,6 - oznacza to, iż takie miejsce było grubo malowane, jeżeli poniżej tej wartości to takie miejsce było szpachlowane. Im więcej będzie szpachli, tym tłoczek szybciej oderwie się od karoserii.
Istnieje także inna możliwość. Załóżmy, że badamy inne miejsce, np. drzwi, na których tłok trzyma się dłużej niż na oryginalnym miejscu, to wtedy mamy do czynienia z nieoryginalnym elementem karoserii, ponieważ nigdy nie będzie tak, że malowany nowy element będzie miał taką samą grubość lakieru. Zawsze będzie ona cieńsza.
Zapraszamy do zapoznania się z innymi naszymi aukcjami
Za wysyłkę zawsze płacisz tylko raz!
INNI RAZEM Z TYM PRODUKTEM KUPOWALI RÓWNIEŻ
|