>>>> | Moje aukcje | Strona o mnie | Komentarze | Wyślij Wiadomość | <<<< |
KONTAKT: Świnoujście Adres: Plac Słowiński 10 72-600 Świnoujście Telefon: (91)[zasłonięte]321 86 E-mail: [zasłonięte]@loombard.pl Gadu Gadu : 46 01 47 68 Codziennie od 8.00 do 21.00 Zapraszamy!!! |
PŁATNOŚCI: Przez Pay-U lub zwykły przelew bankowy na konto: Bank Zachodni WBK S.A. 56 1090 [zasłonięte] 2[zasłonięte]3980001 [zasłonięte] 197979 |
WYSYŁKA: Jeśli zależy Państwu na jak najszybszej wysyłce to preferujemy przelew bezpośrednio na nasze konto a nie za pośrednictwem PAY-u, gdyż sprzedaż oraz wysyłkę realizujemy po zaksięgowaniu wpłaty na koncie głównym a nie PAY-u. Wysyłka do 3 dni roboczych! Wysyłkę realizujemy za pośrednictwem Firmy Kurierskiej: |
|
Witamy serdecznie! Zapraszam do zapoznania się z ofertą sprzedaży: SAMSUNG GALAXY FAME S6810
W 100 % technicznie sprawny. Stan wizualny bardzo dobry. Stan jak na załączonych zdjęciach.
W komplecie: TELEFON + PUDEŁKO + ŁAD.ANGIELSKA + + INSTRUKCJA + KABEL USB + SŁUCHAWKI
Telefon nie posiada blokady sim-lock, to znaczy że działa w dowolnej sieci.
Więcej informacji na stronie: http://www.mgsm.pl/pl/katalog/samsung/galaxyfame/
Po dokonaniu zakupu prosimy o potwierdzenie go drogą mailową wraz z podaniem danych do wysyłki. __________________________________________________________________________ Udzielamy 1 dniowej gwarancji rozruchowej obowiązującej w dniu dostawy towaru. NIE ODPOWIADAMY za uszkodzenia fizyczne wynikające z zaniedbania firmy kurierskiej. Wystawiamy fakturę VAT-Marża Możliwość jednej przesyłki przy większych zakupach . Wysyłka zaraz po zaksięgowaniu wpłaty. Możliwy odbiór osobisty W PRZYPADKU USZKODZENIA PODCZAS TRANSPORTU JEDYNĄ PODSTAWĄ DO REKLAMACJI JEST OTWARCIE PACZKI PRZY KURIERZE I SPORZĄDZENIE PROTOKOŁU SZKODY.
Zapraszam do zakupu.
|
REGULAMIN: Przede wszystkim, jeśli nie odpowiadają Ci nasze warunki - nie licytuj - nie kupuj. Zastanów się dobrze, zanim zalicytujesz, bowiem nie odwołujemy złożonych ofert, według regulaminu Allegro, każdy użytkownik Allegro jest odpowiedzialny za swoje konto i w jego interesie jest zapewnienie bezpieczeństwa oraz uniemożliwienia korzystania z niego osobom trzecim. W przeciwnym wypadku będzie ponosił z tego tytułu konsekwencje. Sprzedajemy towar nowy i używany. Do wszystkich przedmiotów dołączamy fakturę Vat-Marża. Preferujemy wpłatę na konto za wylicytowane towary. Przy wpłatach na poczcie proszę się liczyć z tym, że transfer pieniędzy może trwać nawet do tygodnia. Na pieniądze czekamy do tygodnia po zakończeniu aukcji, w razie braku zapłaty, rozpoczynamy procedury zwrotu prowizji, zgłaszamy to na Allegro i wystawiamy negatywny komentarz. W tytule przelewu prosimy podać swój nick, imię i nazwisko i nr. aukcji. Przyspieszy to wysyłkę i pomoże w weryfikacji. Ceny za wysyłkę, podane na aukcjach, zawsze dotyczą 1 szt. towaru. W przypadku zakupu 2 sztuk, koszty wysyłki należy liczyć następująco: do kosztów pierwszej paczki doliczyć 10 zł. Zakupiony towar wysyłamy w ciągu 3 dni roboczych od wpłynięcia wpłaty na konto główne a nie PAY-u. Gdy jesteśmy stroną sprzedającą, komentarze wystawiamy jako drudzy, gdyż mamy wówczas sygnał, że towar doszedł, a klient jest zadowolony. Gdy jesteśmy stroną kupującą, komentarz wystawiamy po otrzymaniu towaru. Zanim zdecydujesz się wystawić negatywa, skontaktuj się z nami, gdyż zawsze jest wyjście z sytuacji polubowne a może coś się stało o czym nie wiemy. Jesteśmy gotowi Ci pomóc. Reklamacje i zwrot towaru: Kupujący jest zobowiązany do otworzenia i sprawdzenia sprzętu pod względem jakichkolwiek uszkodzeń mechanicznych, pęknięć itp. Należy to zrobić w obecności kuriera i w momencie wystąpienia jakichkolwiek uszkodzeń fizycznych kartonu lub zawartości należy zwrócić się do kuriera o spisanie protokołu uszkodzenia. Jest to warunek konieczny do jakichkolwiek roszczeń w przypadku reklamacji uszkodzeń mechanicznych wynikłych podczas transportu. PODSTAWĄ JAKICHKOLWIEK REKLAMACJI JEST DOŁĄCZENIE DOWODU ZAKUPU oraz odesłanie towaru w oryginalnym opakowaniu. 1. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu wraz paragonem lub fakturą i nie nosić śladów użytkowania. Konieczne jest dostarczenie uszkodzonego produktu w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu (Fakturą Vat-Marża) - osobiście do firmy lub - wysłanie produktu na adres firmy, wraz z opisem przyczyny reklamacji,fakturą lub paragonem. Towar reklamowany kupujący odsyła na własny koszt. 2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu towaru, będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru, w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie, wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego. 3. Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt Firmy Loombard nie będą odbierane. PRZED ZAKUPEM PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ Z NASZYM REGULAMINEM KTÓRY JEST UMIESZCZONY W ZAKŁADCE „STRONA O MNIE” |
|