Oprawa najazdowa IP67 - OPN2
TYLKO U NAS! SUPER OKAZJA! Przedstawiamy Państwu rewelacyjne oprawy dogruntowe. Oprawy OPN2 posiadają wiele zalet. Oto najważniejsze z nich: - bardzo wysoka jakość wykonania, powłoka nierdzewna w kolorze INNOX (satyna nikiel), - bezpieczne w użytkowaniu, - posiadają wysoką klasę ochronności - IP67 (cyfra 6 oznacza, że oprawa jest pyłoszczelna, cyfra 7 oznacza ochronę przed zanurzeniem) - można je montować w miejscach narażonych na duże zawilgocenie, - posiadają wszechstronne zastosowanie - idealne do illuminacji ścian budynku, pomników, drzew, itp, można je również montować w ścianie - wówczas mogą zostać użyte do oświetlenia stopni schodowych, ciągów komunikacyjnych, itp. - oprawy posiadają w komplecie hermetyczną puszkę montażową - co znacznie ułatwia ich montaż i podnosi bezpieczeństwo. - w oprawach można stosować tradycyjne żarówki halogenowe GU10 230V lub też energooszczędne żarówki LED. PAMIĘTAJ ! LICZBA SZTUK OGRANICZONA ! NIE DAJ SIĘ WYPRZEDZIĆ INNYM !
KONIECZNIE SPRAWDŹ WSZYSTKIE NASZE AUKCJE! W NASZEJ OFERCIE POSIADAMY: --- OPRAWY HALOGENOWE / LED (kilkadziesiąt wzorów) --- --- LAMPY LED --- --- TAŚMY ELASTYCZNE LED --- --- WĘŻE LED --- --- ŻARÓWKI LED --- --- ŻARÓWKI ENERGOOSZCZĘDNE --- --- ŻARÓWKI HALOGENOWE --- --- ZASILACZE LED I TRANSFORMATORY --- KUPUJĄC U NAS OSZCZĘDZASZ CZAS I PIENIĄDZE!
ZANIM ZDECYDUJESZ SIĘ DOKONAĆ ZAKUPU U NASZEJ KONKURENCJI KONIECZNIE PRZECZYTAJ PONIŻSZY TEKST. Gwarantujemy, iż nasze ceny są znacznie niższe od tych, do których przyzwyczajają nas hipermarkety budowlane, hurtownie i sklepy. Wydaje Ci się, że cena naszego produktu jest za wysoka, bo na innych aukcjach ktoś sprzedaje taniej? Pamiętaj, że cena bywa często miernikiem jakości. Od pięciu lat budujemy naszą markę i dziś już wiemy, że tanio nie zawsze znaczy dobrze. Sami niejednokrotnie sugerując się najniższą ceną kupowaliśmy towary, które posiadały niską jakość. Obecnie współpracujemy tylko ze sprawdzonymi producentami, więc możesz mieć pewność, że będziesz w 100% zadowolony z zakupionego towaru. A jeśli nawet zdarzy się, że kupisz u nas towar, który w toku użytkowania okaże się niesprawny, to wiedz, że w ekspresowym tempie załatwimy procedurę reklamacji. Wszystkie zamówienia realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS. Dzięki temu wysłane zamówienia dostarczane są na drugi dzień roboczy. Wiemy, iż kupowanie towarów przez internet wiąże się z ryzykiem, że zamówiony produkt nie przypadnie nam do gustu. Dlatego dajemy możliwość zwrotu towaru bez podania konkretnej przyczyny w ciągu 24 godzin od dnia doręczenia go przez kuriera. Niejednokrotnie zdarza się, że sprzedającym najbardziej zależy na tym, aby sprzedać towar. Potem, w razie problemów (np. żarówka LED miała świecić jak 50W żarówka halogenowa a świeci jak 20W, itp.) sprzedawca umywa ręce i klienta ma „gdzieś”. Nam najbardziej zależy na zadowoleniu klienta, dlatego tak wielu z nich wraca do nas z chęcią dokonania kolejnych zakupów. Jeśli szukasz produktu, który ma Ci służyć przez wiele lat to znajdziesz go u nas. Pamiętaj! Na rzeczy tanie stać tylko bogaczy! SZYBKO, TANIO, PROFESJONALNIE - Zapraszamy do zakupów.
SPECYFIKACJA
napięcie |
230V |
moc |
max 50W |
źródło światła |
żarówka halogenowa JDR/GU10 |
źródło światła (alternatywa) |
żarówka LED GU10 |
ilość źródeł światła w oprawie |
1 |
źródło światła w komplecie |
nie |
oprawka do żarówki |
GU10, w komplecie |
klasa ochronności IP |
IP67 |
kolor oprawy |
satyna nikiel (INNOX) |
materiał |
stal galwanizowana, szkło hartowane |
oprawa stała / uchylna |
stała |
uwagi |
puszka montażowa w komplecie |
>> Prosimy o dokładne zapoznanie się z regulaminem naszej aukcji. Pomoże to uniknąć niepotrzebnych problemów. >> Dokonanie zakupu na naszych aukcjach jest równoznaczne z akceptacją naszego regulaminu sprzedaży oraz zasadami wysyłki towarów (patrz rozdział "wysyłka"). >> W aukcji mogą brać udział wszyscy zarejestrowani użytkownicy portalu Allegro. >> Sprzedawca udziela wszelkich informacji poprzez: 1. wiadomość email: [zasłonięte]@kwazar-lighting.pl 2. kontakt telefoniczny: telefon komórkowy (664 [zasłonięte] 119) bądź stacjonarny (77 [zasłonięte] 55) GG:[zasłonięte]44393 - TYLKO W DNI ROBOCZE (poniedziałek - piątek) w godzinach od 9:00 do 16:00 Finalizacja transakcji. ---------------------------------------------------------------------------------- >> Nie wysyłamy żadnych niepotwierdzonych transakcji!
Po zakupie oczekujemy potwierdzenia mailowego lub telefonicznego, w którym podadzą nam Państwo: 1. Formę płatności (pobranie, wpłata na konto). 2. Wybrane kolory opraw (jeżeli dotyczy). 3. Rodzaj dokumentu sprzedaży – faktura/paragon. 4. Adres do wysyłki – jeżeli inny niż w Allegro.
>> Nie przekazanie tych informacji może spowodować wstrzymanie realizacji zamówienia do momentu ich uzupełnienia!
>> Sprawdzamy tylko płatności od osób, które nas poinformowały o fakcie przedpłaty na konto! >> Paragony lub faktury są dołączane do każdej paczki – na podstawie dokumentu sprzedaży pakowany jest towar, nie ma więc możliwości, że dowodu sprzedaży nie było w paczce (proszę ją dokładnie przejrzeć, żeby nie wyrzucić dokumentu razem z wypełnieniem paczki). >> Nie wysyłamy towaru na podstawie potwierdzenia przelewu! Dane do przelewu. ---------------------------------------------------------------------------------- >> Prawidłowe dane do przelewu: Kwazar Lighting ul. Wrocławska 94 45-835 Opole PKO BP S.A. I/o w Opolu nr konta: 41 1020 [zasłonięte] 3[zasłonięte]6680002 [zasłonięte] 013821 Reklamacje. ---------------------------------------------------------------------------------- >> Aby złożyć reklamację niezbędne jest przedstawienie nam dowodu sprzedaży (paragonu lub faktury) wraz z krótkim opisem wady zakupionego towaru, podpisanym imieniem i nazwiskiem oraz nickiem z Allegro. Proszę podać również adres zwrotny pod który ma zostać wysłany towar będący przedmiotem reklamacji po jej rozpatrzeniu. Nie zastosowanie się do tych wymogów spowoduje wstrzymanie postępowania reklamacyjnego. >> Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego. >> Termin rozpatrzenia reklamacji – do 14 dni. >> Zwracamy koszty wysyłek reklamacyjnych tylko wg aktualnego cennika Poczty Polskiej (nawet gdy przesyłka zostanie wysłana kurierem - zwrot według cennika Poczty Polskiej). Zwrot towaru. ---------------------------------------------------------------------------------- >> Zwrot towaru bez podania przyczyny możliwy jest do 10-ciu dni roboczych tylko z oryginalnym paragonem lub oryginałem / kopią faktury oraz z oświadczeniem na piśmie (z datą i podpisem) o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży. Klient jest zobowiązany na swój koszt przesłać towar na adres firmy Kwazar Lighting. Zwrot kosztów towaru będzie dokonany na podane przez Klienta konto po uprzednim sprawdzeniu stanu towaru (towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu wraz z kserokopią dowodu zakupu, załączoną dokumentacją - instrukcja, karta gwarancyjna). W przypadku, gdy towar zakupiony został na fakturę VAT, do klienta zostanie wysłana korekta faktury VAT, a zwrot środków nastąpi po otrzymaniu podpisanego dokumentu. >> W przypadku, gdy towar nie będzie spełniał w/w warunków zostanie odesłany do klienta na jego koszt, a klient straci prawo do odstąpienia od umowy kupna – sprzedaży. >> Zwroty wysyłane przesyłką za pobraniem nie będą odbierane. Pozostałe informacje. ---------------------------------------------------------------------------------- >> Sprzedawca gwarantuje najwyższą jakość sprzedawanych produktów. Towary są pełnowartościowe, legalnie zakupione w kraju bądź za granicą. >> Sprzedawca upoważniony jest do przedstawienia klientowi atestów, deklaracji zgodności i innych certyfikatów dotyczących sprzedawanych produktów. >> Sprzedawca posiada możliwość wystawienia faktury VAT. W przypadku braku zgłoszenia potrzeby otrzymania faktury sprzedawca wraz z towarem prześle paragon fiskalny. W przypadku gdy Klient zażyczy sobie fakturę VAT zamiast paragonu (który został mu dostarczony razem z towarem), ma czas do 7 dni odesłać do nas oryginał paragonu – wystawimy do niego FV na podane przez Państwa dane i odeślemy ją Pocztą Polską. >> W tytule przelewu ważne jest aby podać nazwisko właściciela konta Allegro oraz nazwę użytkownika Allegro (bez podawania dodatkowych informacji jak np. nr aukcji,kolory opraw itp.) Brak tych danych może spowodować opóźnienie wysyłki wynikające z trudności ze zlokalizowaniem wpłaty na koncie. >> Prosimy o czytanie informacji dodatkowych (jeśli są dodane) umieszczanych na końcu aukcji w trakcie ich trwania (np. o braku koloru) – nie zapoznanie się z nimi może spowodować problemy i komplikacje w realizowaniu zamówień za co nie ponosimy odpowiedzialności! >> Proszę podpisywać maile imieniem i nazwiskiem oraz nickiem z allegro. >> Odpowiadamy na każdego maila! Jeżeli nie otrzymali Państwo odpowiedzi na niego oznacza to, że do nas nie dotarł. Proszę jednak pamiętać, że odpowiedź może być udzielona następnego dnia (ze względu na dużą liczbę maili; odpowiadamy na nie chronologicznie) lub po weekendzie.
Wysyłka --------------------------------------------------------------------------------- >> Wysyłki realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej. Jest to bezpieczna, szybka i wygodna forma transportu. Na paczce naklejona jest informacja "ostrożnie szkło", termin dostawy to 24 godziny (od momentu wysyłki), kurier dzwoni do klienta lub zostawia awizo jeśli nie zastał go w miejscu odbioru towaru aby uzgodnić inny termin dostawy lub zostawia awizo. >> Obowiązuje następujący cennik: cena brutto paczki kurierskiej przedział wagowy przedpłata na konto wysyłka za pobraniem do 30kg 15 zł 19 zł >> Sprzedawca dokonuje wysyłki towaru w ciągu 5 dni roboczych od momentu wykonania przez kupującego wszystkich czynności, wymienionych powyżej i w przypadku wyboru opcji zapłaty przelewem, zlokalizowania należnej kwoty na koncie bankowym. >> Towary zakupione na kilku aukcjach wysyłane są w jednej paczce (opłata za wysyłkę pobierana jest jednorazowo). >> Kurier dostarcza przesyłkę w ciągu 24 h od momentu wysłania paczki. >> Proszę pamiętać aby podać nr kontaktowy dla kuriera. >> Proszę sprawdzać przy kurierze zawartość przesyłki! Kurier ma obowiązek poczekać aż Państwo oglądną swój towar. >> W przypadku gdyby jakiś przedmiot został uszkodzony proszę spisać Protokół Reklamacyjny przy kurierze, a następnie skontaktować się z nami. Reklamacje bez Protokołu nie będą uwzględniane!
|