Co zrobić po dokonaniu zakupu? Proszę przeczytać wiadomość od sprzedającego w której zamieściliśmy wszystkie informacje potrzebne do finalizacji transakcji. (wiadomość od sprzedającego znajduje się na dole e-maila, który otrzymujesz od Allegro - o temacie "Kupiłeś przedmiot poprzez Kup Teraz...")
Chciałbym otrzymać przesyłkę na inny adres niż ten podany w Allegro Nie ma problemu - jedynym warunkiem jest podanie adresu wysyłki poprzez Formularz Opcji Dostawy (FOD)
Czy wystawiacie dowody zakupu? Tak. Standardowo do każdej przesyłki jest dołączony paragon fiskalny. Aby otrzymać rachunek kliknij link zamieszczony w wiadomości od sprzedającego. Podaj wszelkie dane do rachunku. Wylicytowana kwota jest kwotą brutto, doliczona zostanie tylko określona w aukcji opłata za przesyłkę.
Kiedy mogę spodziewać się dostawy zamówionego towaru? Przeważnie w ciągu 2-5 dni. Przesyłki nadajemy zazwyczaj w następnym dniu roboczym po dotarciu należności na nasze konto, lub po wpłynięciu prośby o wysyłkę za pobraniem. Poczta Polska dostarcza przesyłki ekonomiczne w ciągu 4-5 dni roboczych, natomiast przesyłki priorytetowe w ciągu 2-3 dni roboczych. Przesyłka kurierska UPS dochodzi przeważnie w 1 dzień roboczy. Termin realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu jedynie w wyjątkowych sytuacjach, które nie są zależne od Sprzedającego. Za przyczyny niezależne od Sprzedającego uważa się: opóźnienia dostaw dla Sprzedającego, opóźnienia w pracy firm pośredniczących w dostarczeniu zamówienia tj. Poczty Polskiej i firmy kurierskiej, a także inne przyczyny losowe, których Sprzedający nie jest w stanie wcześniej przewidzieć.
Wpłaciłem już dawno - a towaru nie otrzymałem, nie dostałem żadnego maila potwierdzającego, że moja wpłata doszła. Jeśli zdarzy się podobna sytuacja - należy się z nami skontaktować, podając w pierwszej kolejności nazwę użytkownika z Allegro, datę i miejsce dokonania wpłaty, dokładną kwotę, dokładnie tytuł wpłaty oraz dane nadawcy. Bez powyższych informacji nie będziemy wiedzieli czego szukać.
Dostałem miala z zawiadomieniem o wysyłce, minęło już kilka dni a przesyłki dalej nie ma. Po pierwsze zapytaj na swojej poczcie - niestety zdarza się dość często, że przesyłka właśnie na poczcie czeka na odebranie, a w skrzynce nie ma awizo. Jeśli na poczcie przesyłki nie ma - prosimy nas poinformować. Złożymy na poczcie reklamację. Niestety, musimy poczekać do zakończenia procedury reklamacyjnej (reklamację składa się po 14 dniach od nadania), procedura trwa około 30 dni. Z reguły udaje się jednak nam skrócić ten okres do kilkunastu dni.
Otrzymaliście ode mnie wpłatę, dlaczego nie wystawiacie komentarza, przecież wpłacając na konto wywiązałem się z transakcji? Transakcja nie kończy się wpłatą na konto - trzeba towar jeszcze wysłać, kupujący musi go sprawdzić i potwierdzić że otrzymał to co zamawiał. Pozytywny komentarz od kupującego jest potwierdzeniem dla nas że wszystko zostało przeprowadzone prawidłowo i klient jest zadowolony - wtedy wystawiamy komentarz (robimy to zbiorczo - raz na kilka, kilkanaście dni) Jeśli coś z przesyłką jest nie tak - nie wystawiaj od razu negatywnego czy neutralnego komentarza - skontaktuj się z nami - na pewno wszystko zostanie wyjaśnione i poprawione jeśli tylko zawiniliśmy - nie mamy przecież zamiaru nikogo oszukiwac ani naciągać - nie zależy nam na sprzedaży jak największej ilości bubli i zwinięciu interesu, zależy nam na Kliencie, który wróci i poleci nas jeszcze swoim znajomym.